دانلود جزوه آموزش نصب دوربین مدار بسته

برای اینکه نصب دوربین مداربسته بدون dvr عملکرد خوبی داشته باشد باید بهترین تجهیزات، با کیفیت خوب را برای نصب آن تهیه کنید. نصب دوربین مدار اریا سی سی تی وی بسته نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها هم بازار کار خوبی دارد. ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته به سرمایه بالایی نیاز ندارد.

معرفی دستگاه‌های ضبط در آموزش دوربین مداربسته

و در اخر تنظیمات مرتبط با دستگاه مانند زمانبندی ضبط و تنظیمات نور را انجام میدهیم. دوربین ها را در محل مشخص شده نصب میکینم و فیش های انها را وصل میکنیم. تجهیزات نصب برای پروزه های مختلف متفاوت است و در صورت نیاز باید از متعلقات نصب مانند داکت، باکس پلاستیکی، لوله فلکسی و … استفاده نمود. دو سیم قرمز و سیاه که به هم بافته شده اند برای انتقال قدرت به کار گرفته می شوند.

از دوربین های بی سیم در دستگاه ها و مکان های کوچک مورد استفاده قرار بگیرند، زیرا به نسبت اضافه کردن تعداد دوربین ها باید پهنای باند هم بیشتر شود. قابلیت های استفاده شده در دوربین مدار بسته وای فای بسیار پیشرفته است، حتی بعضی از آن ها نیز با استفاده از باتری کار می کنند. این دوربین ها به راحتی و با کیفیت بالا کار خود را انجام می دهند. این دوربین ها به راحتی با راه اندازی یک مودم وای فای این امکان را به افراد می بخشند که در هر نقطه‌ای از کشور به دوربین‌ها اشراف داشته باشند؛ به دلیل انجام شدن تمامی مراحل در شبکه اینترنت دیگر هیچ احتیاجی به کابل کشی های طولانی و زیاد نیست.

برخی از مدل های دوربین های آی پی قابلیت ضبط و انتقال صدا را نیز دارند. وضوح تصاویر در این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ است و همین موضوع موجب محبوبیت آن ها شده است. دومین چیزی که نیاز دارید، یک کابل برای وصل کردن دوربین به دستگاه ضبط تصاویر یا همان dvr است.

توضیحات کلی و کلیدی درباره آموزش نصب دوربین مداربسته

هدف ما در ایران سکوریتی ارائه محتوای آموزشی هدفمند در جهت رشد و ارتقای سطح همکاران در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشد. آموزشگاه سروش جاوید بهترین تجهیزات روز را برای کارگاه جوشکاری، کارگاه تاسیسات، کارگاه آسانسور، کارگاه طراحی، کارگاه برق و آموزش سیستم های امنیتی فراهم کرده است. تا شما براحتی و به صورت صد در صد کارگاهی دوره آموزشی مورد نظر خود را بگذرانید. در کنار جزوه هایی که اساتید خود ارائه می دهند از منابع (کتاب و …) که سازمان فنی و حرفه ای کشور برای آموزش دوره دوربین مداربسته مشخص کرده است در این آموزشگاه استفاده می شود. فن آموزان می توانند خود در طول دوره اقدام به نوشتن و تهیه جزوه های مورد نظر خود نیز نمایند و از مشاوره فنی و علمی اساتید نیز بهره ببرند.

  • بهتر است در هنگام نصب دوربین‌های مداربسته، این دستگاه‌ها را با احتیاط حمل کنید تا دوربین‌ها دچار خرابی نشوند.
  • با ارائه نظرات خود در مورد مقالات تخصصی دوربین های مدار بسته با ما صحبت نمائید در فرصت های آتی پیشنهادات شما ارزیابی شده و حدالمکان مقالات درخواستی در سایت آریا گستر الکترونیک نوشته و ثبت خواهد شد .
  • درآمد نصب دوربین مداربسته به فاکتور های زیادی مثل نوع دوربین، محل نصب و … بستگی دارد و به همین علت قیمت ها متفاوت است.
  • لازم به ذکر است در این سیستم هم دوربین و هم دستگاه DVR باید دارای قابلیت POC باشد.

5- کابل‌ها را حتما داخل داکت قرار دهید تا از امواج، صدمات فیزیکی و … محفوظ بمانند. زیرا امواج الکترومغناطیس یا کابل‌های برق نزدیک به کابل دوربین ممکن است باعث ایجاد نویز در تصاویر دوربین شوند. شاید میتوان گفت یکی از سخت ترین قسمت های نصب دوربین نصب فیش BNC است ما در زرین سیستم به آموزش کامل نصب فیش BNC پرداخته ایم. آموزش نرم افزار قدرتمند و شبیه ساز ساده ANSYS که قدرت توانایی یک طراحی معتبر و استاندارد را به طراحان و مهندسین مکانیک ، عمران ، هوافضا ، مواد ، صنعت …

فرمت فشرده سازی تصویر دوربین مداربسته

مکان های متوسط و عمومی نیاز به سیستم حفاظت تصویری دستگاه CVR-TVR-AHD به همراه دوربین های CVI-TVI-AHD ، هارد دستگاه ، فیش BNC ، کابل کواکسیال انتقال تصویر RG59 و آداپتور دارند . مکان های کوچک و خانگی نیاز به سیستم حفاظت تصویری دستگاه DVR به همراه دوربین های AHD ، هارد دستگاه DVR ، فیش BNC ، کابل کواکسیال انتقال تصویر RG59 و آداپتور دارند . از کارشناسان امن الکترونیک ، نمایندگی دوربین مداربسته در استان گیلان در تمام طول شبانه روز مشاوره بگیرید.