بهترین موتورهای جستجوی هوش مصنوعی در سال 2024: Google، Perplexity و موارد دیگر

بهترین موتورهای جستجوی هوش مصنوعی در سال 2024: Google، Perplexity و موارد دیگر

برخلاف بقیه گزینه‌های موجود در این لیست که هوش مصنوعی را در موتورهای جستجوی موجود ادغام کرده‌اند، هوش مصنوعی Perplexity به عنوان یک موتور جستجوی هوش مصنوعی ساخته شده است – و این رویکرد در رابط کاربری خود نشان داده می‌شود، که به خوبی بهترین ویژگی‌های چت ربات‌های هوش مصنوعی و جستجو را با هم ترکیب می‌کند. موتورها در نهایت، این قابلیت Perplexity را از تمام رقبای موجود در بازار متمایز می کند و آن را به جذاب ترین و جامع ترین موتور جستجوی هوش مصنوعی تبدیل می کند.

هنگامی که برای اولین بار از برنامه بازدید می کنید، جعبه متنی را می بینید که شبیه آنچه هنگام بازدید از هر ربات چت هوش مصنوعی می بینید. با این حال، هنگامی که روی جعبه متن کلیک می‌کنید، پیشنهادات فوری بسیاری بر اساس رویدادهای جاری به شما داده می‌شود، دقیقاً مانند زمانی که می‌خواهید یک عبارت جستجو را در موتور جستجو وارد کنید. این پیشنهادات برای ایده پردازی سریع مفید هستند و Perplexity را از دیگر چت ربات های هوش مصنوعی متمایز می کنند.

همچنین: بهترین چت ربات های هوش مصنوعی در سال 2024: ChatGPT و جایگزین ها

هنگامی که عبارت جستجوی خود را وارد می کنید، صفحه نتایج چندین لینک در بالا ارائه می دهد که اگر از Perplexity به عنوان موتور جستجو برای یافتن مناسب ترین وب سایت استفاده کنید، مفید است. نتایج شامل پاسخ‌های مکالمه‌ای، مختصر و گلوله‌ای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی با پاورقی و پیوندهای وب‌سایت است.

در نهایت، در زیر بینش‌های هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند از بخش «مرتبط» استفاده کنند، که شبیه تجربه یک ابزار موتور جستجو است، مانند ویژگی «مردم هم می‌پرسند» گوگل. این بخش “مرتبط” کشف را تشویق می کند. استفاده از Perplexity رایگان است و نیازی به حساب کاربری ندارید، به همین دلیل به راحتی می توانید وارد آن شوید و ابزار را امتحان کنید.

ویژگی های گیجی: رایگان | LLM اختصاصی | اشتراک ممتاز با دسترسی به مدل‌های پیشرفته مانند GPT-4 Turbo، Claude 3 و موارد دیگر در دسترس است



منبع: https://www.zdnet.com/article/the-best-ai-search-engines-of-2024-google-perplexity-and-more/#ftag=RSSbaffb68