انواع دوربین مدار بسته : کاربردهای دوربین ، بهترین دوربین چیست اعتماد شبکه پرهام | arya-cctv

از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود. کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

  • محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی است و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند.
  • دوربین چشمی درب دیجیتال رم خور برای چشمی دیجیتال درب ضد سرقت آپارتمان.
  • می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.
  • دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید.

با توجه به ضد آب بودن بدنه ،این دوربین برای محیط‏ بیرون و شرایط سخت آب و هوایی مناسب است. دوربین بولت در کیفیت های متفاوت به صورت شبکه و آنالوگ ساخته شده است از نظر کیفیت تصویر مجله خبری دوربین مداربسته آریا محدودیتی ندارند. در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. انواع دوربین مدار بسته بیسیم و کابلی با قابلیت اتصال با سیم و وایرلس.

http://66toolkit.irاز ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. کیفیت تصاویر دوربین HD بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ قدیمی بود به همین علت قابلیت نصب برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید. مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند. دوربین های مدار بسته دام بسته به نوع کاربرد و میدان دید مورد نیاز، به صورت سقفی نصب می شوند یا از یک قلاب دیواری آویزان می گردند. دوربین های مداربسته دام آنها می توانند آنالوگ یا تحت شبکه، ثابت یا متحرک باشند.

دلایل خرابی هارد دیسک دوربین های مداربسته

بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای بیرونی و خارج از محل استفاده شود. دوربین چشمی درب دیجیتال رم خور برای چشمی دیجیتال درب ضد سرقت آپارتمان.

انواع دوربین براساس محل نصب

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. در برخی از کاربری ها مانند سایت های آبزی پروری، فاضلاب ها، استخرها و… نیاز به نصب دوربین مدار بسته در اعماق آب وجود دارد. در برخی از این محیط ها مانند آب دریا احتمال پوسیدگی دوربین بسیار است.

پک دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل HDCVI داهوا مدل T1-B2A21