انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

اعتماد به یک برند خاص و انتخاب مناسب دوربین مداربسته برای افراد عادی کار ساده‌ای نیست. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب برند مورد نظر راهنمایی کنیم. سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید. به طور معمول استفاده از برندهای مجله خبری دوربین مداربسته آریا شناخته شده بین المللی توصیه می شود. از طرفی هزینه های تجهیزات در برندهای بین المللی ممکن است برای همه افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد. بنابراین اگر تمایل به صرف هزینه کمتر هستید محصولاتی از برندهای درجه دو با کیفیت نسبتا خوب را به شما پیشنهاد می کنیم.

پک اقتصادی دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس مدل P70

در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود. تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.

  • با تولید شدن انواع دوربین مداربسته آنالوگ بولت متوجه تفاوت آنها از نظر مقاومت در برابر رطوبت و غبار می‌شویم.
  • قیمت مناسب و کیفیت مطلوب این دوربین ها باعث شده تا یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته به شمار بیایند.
  • این دوربین‌های نیاز به کابل کشی و دستگاه ضبط مرکزی ندارند و با اتصال به یک مودم وایرلس (از نوع مودم وای فای، مودم سیم کارت خور، مودم ای دی اس ال، و یا مودم همراه جیبی) قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل می‌باشند.
  • این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است.
  • از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود.
  • قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند.

دوربین های مدار بسته فیش آی دارای گستره دید وسیعی تا 360 درجه هستند و به طور کلی این دوربین زمانی کاربرد دارد که لازم باشد تا همه نقاط یک اتاق را با یک دوربین پوشش دهیم. در ضمن این دوربین ها به وای فای داخلی مجهز هستند و میتوانند مستقیما تصویر و صدا را به تلفن همراه شخص ارسال کنند. به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است. نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت.

انواع دوربین مداربسته صنعتی یا box type

در این گونه مواقع استفاده از انواع دوربین مدار بسته بهترین گزینه به شمار رفته و مدیر شرکت می تواند با نصب دوربین در بخش های مختلف، تصاویر دریافت را در مانیتور خود مشاهده نموده و از موارد این چنینی آگاه باشد. بسیاری از دوربین ها ممکن است تنها در روز و وجود نور قادر به دریافت و ثبت تصاویر باشند حال ان که بسیاری از سرقت ها در شب اتفاق افتاده و سارقین از عدم وجود نور برای دیده نشدن ود استفاده می کنند. در این گونه مواقع نیاز است تا افراد از دوربین های مداربسته دید در شب استفاده نمایند. کاربرد این دوربین ها بسیار زیاد بوده و امکان تصویربرداری از فضای مورد نظر در شب و با کیفیت بالا توسط این دوربین ها امکان پذیر می باشد. تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند.

هارد دیسک

در این دوربین ها امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا وجود داشته و می توان از کابل های ارتباطی استفاده بهینه نمود. اما در کنار مزایای بسیاری که برای این دوربین ها وجود دارد معایب و ایراداتی نیز بر آن وارد است که مهم ترین آن قیمت بالایی است که برای آن باید هزینه نمود. علاوه بر آن پهنای باند در این دوربین ها با محدودیت مواجه می باشد و این هم از جمله معایبی است که برای دوربین های ip ذکر می گردد.

http://66toolkit.ir