این آستین عصبی جدید به افراد کمک می کند راه بروند

به گفته رابیسون، ما تصمیم گرفتیم محصولی بسازیم که قدرت تشخیصی یک آزمایشگاه راه رفتن چند میلیون دلاری را با قدرت درمانی تحریک الکتریکی عملکردی (FES) ترکیب کند. ما مطمئن بودیم که می‌توانیم از پیشرفت‌های فناوری اخیر استفاده کنیم که محصولات نوآورانه‌ای مانند ماشین‌های خودران را قادر می‌سازد و آن را برای بدن انسان برای حل یک مشکل بزرگ به کار می‌بریم: 14 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده اختلال حرکتی را تجربه می‌کنند، این رقم انتظار می‌رود به 20 نفر برسد. درصد تا سال 2050.”

یک آستین حرکتی جدید در حال توسعه و غیر مخفیانه نوید یک راه حل قانع کننده را برای کسانی که از انواع مشکلات حرکتی رنج می برند، می دهد. با ترکیب دو فناوری سیگنال حیاتی برای نظارت و تحریک سیستم عصبی عضلانی، آستین در لبه برش دستگاه های حرکتی سبک وزن نسل بعدی قرار دارد.

cionic-neural-sleeve-1-edit

سیونیک

همچنین: عینک‌های ال‌ای‌دی AR آینده هستند (در اینجا به این دلیل است)

آرایه حسگر حاصل با موفقیت الکترومیوگرافی (EMG) و تحریک الکتریکی عملکردی (FES) را ترکیب می کند. LISiN همچنین به ایجاد یک استراتژی ارزیابی ریسک جامع کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که محصول موثر و ایمن است، که گامی مهم در ارائه محصول به بازار است.

همگرایی فناوری به سرعت بخشیدن به پیشرفت ها در بازار دستگاه های تحرک پزشکی کمک می کند. بر اساس پیش‌بینی‌های Research and Markets، انتظار می‌رود بازار جهانی تحرک هوشمند با نرخ CAGR حدود 29.33 درصد از 421.32 میلیارد دلار در سال 2020 به 3296.71 میلیارد دلار در سال 2029 رشد کند. .


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-neural-sleeve-to-help-people-walk/#ftag=RSSbaffb68

یک کارآفرین سریالی دره سیلیکون پس از تشخیص فلج مغزی دخترش این فناوری را اختراع کرد. جرمیا رابیسون، یکی از شرکت‌هایی مانند Apple و Jawbone، از دو تجربه بالینی دخترش الهام گرفت. اولین جلسه یک جلسه جمع آوری داده پیچیده در یک آزمایشگاه راه رفتن با استفاده از حسگرهای نوری و EMG بود که اطلاعات دقیقی در مورد نحوه راه رفتن او ثبت می کرد. حدود یک سال بعد، تحریک الکتریکی عملکردی به عنوان بخشی از فیزیوتراپی او معرفی شد. پدهای الکترودی روی گروه‌های عضلانی منفرد قرار داده شد که درمانگر در طول جلسات پیاده‌روی آن‌ها را برای تحریک و تقویت عضلات تحریک می‌کرد.

برای کمک به این امر، CIONIC با این شرکت همکاری کرد آزمایشگاه مهندسی سیستم عصبی عضلانی (LISiN) در دانشگاه پلی تکنیک تورین. هفته گذشته، CIONIC نتایج یک مشارکت را ارائه کرد.

دستگاه رابیسون و شرکتی که او برای توسعه این فناوری تشکیل داد، CIONIC، به دنبال ترکیب حس راه رفتن و عناصر تحریک عملکردی بود که تاکنون به نظارت بالینی نیاز داشته است. این دستگاه یک پوشیدنی برای افراد مبتلا به مشکلات حرکتی است که نه تنها حرکات پا را کنترل می کند بلکه در واقع به فعال شدن عضلات فرد کمک می کند. به دلیل پیچیدگی ترکیب چندین سیگنال، انجام این کار بسیار دشوارتر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد. ترکیب الکترومیوگرافی (EMG) و تحریک الکتریکی عملکردی (FES) در یک آرایه حسگر منفرد تقریباً هرگز انجام نمی‌شود، زیرا تشخیص سیگنال‌های مغز/بدن و در عین حال تحریک نیز دشوار است.