کسب و کارهای کوچک به کمک بیشتری در زمینه فناوری نیاز دارند. در اینجا پنج راه برای دریافت آن وجود دارد

بسیاری از تیم های مدیریت SMB به جای استفاده از دانش یک مدیر IT داخلی که بازار را درک می کند، باید تصمیمات مربوط به هزینه های فناوری خود را بگیرند.

او می‌گوید: «اولین بررسی روده برای کسب‌وکارهای کوچک «چراغ‌ها را روشن نگه دارید» است – آن‌ها می‌خواهند افرادی را که در حال حاضر دارند حفظ کنند، هرگز اهمیتی ندارند که فردی ارشد را منصوب کنند.

SMB ها باید به دنبال راه های جدید برای منبع راه حل های فناوری برای چالش های تجاری باشند، بنابراین به کنفرانس ها بروید، در جلسات شرکت کنید و در رویدادهای تخصصی شرکت کنید.

5. برای نزدیک شدن به مشاغل بزرگ آماده باشید

او می‌گوید: «استارت‌آپ‌ها به ما گفته‌اند، «خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم یک متخصص از تیم شما چند ماه برای به اشتراک گذاشتن چگونگی کار کردن وقت بگذاریم تا بتوانیم آنچه را که می‌خواهید تکمیل کنیم».

با دسترسی محدود به تخصص بازار فناوری اطلاعات، بسیاری از SMB ها به جستجو در وب متوسل می شوند. مک کیب می‌گوید: در عصری که گزینه‌های فناوری روزافزون در حال افزایش است، بعید است که این تکنیک ضربه و امید نتایج عالی به همراه داشته باشد.

تعداد فزاینده‌ای از کسب‌وکارهای دارای تراشه آبی تشخیص می‌دهند که ایده‌های هوشمند می‌توانند از انواع سازمان‌ها، از جمله شرکت‌های کوچک‌تر حباب شوند – و کسب‌وکار شما می‌تواند در رتبه بعدی قرار گیرد.

در حالی که برخی از شرکت های کوچک ممکن است به دنبال استخدام یک مدیر فناوری اطلاعات به صورت موقت باشند، مک کیب می گوید که بیشتر آنها می خواهند از آوردن یک مشاور پرهزینه اجتناب کنند.

او می گوید: “من از طرفداران بزرگ انجمن های صنعتی و شوراهای فناوری منطقه ای هستم. آنها می توانند واقعا عالی باشند زیرا افراد در این سازمان ها در مشاغلی مانند شما هستند.”

دیوید شوارتز، معاون آزمایشگاه پپسی کو، می‌گوید شرکت او همیشه در جستجوی بازار برای راه‌حل‌های هوشمند برای چالش‌های تجاری خود است – و شرکت او دوست دارد به این فکر کند که چگونه هر دو طرف می‌توانند از یک رابطه نزدیک‌تر سود ببرند.

“در نظرسنجی‌هایمان، تنها چیزی که همیشه متوجه می‌شویم این است که کسب‌وکارهای کوچک می‌گویند که تنها کشف راه‌حل‌هایی که به بهترین وجه به کسب‌وکارشان کمک می‌کند، چالش اصلی فناوری آنهاست.”

مک‌کنزی می‌گوید طیف وسیعی از طرح‌ها وجود دارد که شرکت‌های کوچک می‌توانند از آن برای ایجاد تخصص خود استفاده کنند: « شراکت با سازمان هایی مانند Google که با SMB ها کار می کنند تا مهارت های مورد نیاز خود را در این فضا توسعه دهند.”

مک کیب می‌گوید با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در حال حاضر به دلیل تورم، فشارهای رکودی و افزایش صورت‌حساب‌ها گرما را احساس می‌کنند، انتصاب یک مدیر فناوری دائمی در فهرست اولویت‌ها قرار دارد.

بنابراین، چگونه این شرکت های کوچکتر می توانند جایگاه فناوری خود را تقویت کنند؟ در اینجا پنج پیشنهاد از کارشناسان ارائه شده است.

1. یک تعمیر موقت را در نظر بگیرید

لوری مک کیب، یکی از بنیانگذاران و شریک در گروه تحلیلگر فناوری SMB، پیشنهاد می کند که نتایج در بهترین حالت ممکن است مخلوط شوند.

Bev White، مدیر عامل Nash Squared می‌گوید: «چالش برای سازمان‌های کوچک‌تر توسعه برند و اعتماد است. “جایی که این همه بازیکن وجود دارد، چگونه می توانید از بین جمعیت متمایز شوید، در حالی که ممکن است افراد کمی شما را بدانند؟”

تینا مک‌کنزی، رئیس سیاست‌گذاری و حمایت در فدراسیون کسب‌وکارهای کوچک (FSB)، می‌گوید پذیرش موفقیت‌آمیز فناوری در نیروی کار برای کسب‌وکارها مهم‌تر از خرید صرف فناوری است.

CIO.  CXO.  مبارزه با استرس شغلی

تصویر: Getty Images/iStockphoto

استخدام‌کننده Nash Squared پیشنهاد می‌کند که کار با یک vCIO به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا یک مدیر اجرایی آگاه را بدون فرآیندهای استخدام و هزینه‌هایی که با استخدام دائمی همراه است، وارد کنند.

2. به انجمن های صنعتی بپیوندید

برخی از شرکت های کوچکتر ممکن است تصمیم بگیرند که در مورد انتصاب یک CIO مجازی (vCIO) فکر کنند، جایی که یک پیمانکار به عنوان رهبر فناوری اطلاعات یک سازمان در ظرفیت از راه دور یا مجازی عمل می کند.

تحقیقات شرکت او نشان می دهد که دو برابر SMBs (23%) نسبت به شرکت های بزرگتر (10%) در مقیاس بندی ایده های خوب و متوقف کردن سریع ایده های ضعیف بسیار یا بسیار موثر هستند.

مشکل بزرگ اینجاست: زمانی که کسب‌وکارهای کوچک باید از فناوری برای بهره‌برداری از چابکی ذاتی خود استفاده کنند و رقبای شرکتی را شکست دهند، بسیاری از SMB‌ها فاقد دانش فنی اختصاصی برای تصمیم‌گیری به موقع و مؤثر در هزینه‌های فناوری اطلاعات هستند.

تحقیقات شرکت او نشان می دهد که شرکت هایی با کمتر از 100 کارمند برای اجرای استراتژی های موفقیت آمیز تحول دیجیتال تلاش می کنند: “و دلیل آن به پهنای باند باز می گردد.”

در حالی که شرکت‌های بزرگ از تجربه یک مدیر فناوری اطلاعات با یک تیم فناوری اختصاصی بهره خواهند برد، سازمان‌های کوچک‌تر ممکن است منابع مالی برای استخدام یک مدیر فناوری اطلاعات را نداشته باشند.

در نهایت مک کنزی به این موضوع اشاره می کند بوت کمپ مهارت ها که توسط دولت بریتانیا به عنوان یک راه سریع و موثر برای بهبود مهارت های دیجیتال ایجاد شده است. او می گوید: “این ابتکاری است که بسیاری از SMB ها آن را مفید دانسته اند. ما می خواهیم شاهد حفظ و ارتقای آن در دراز مدت باشیم.”

4. خودتان را بیرون بیاورید

گرفتار شدن درگیر نگرانی های روزمره اداره یک کسب و کار کوچک، به ویژه در زمان فشار اقتصادی کلان، آسان است.

“و سپس می بینید که مردم پپسی کو فکر می کنند “این چیزی است که ما می خواهیم”.


منبع: https://www.zdnet.com/article/small-businesses-need-more-help-with-tech-here-are-five-ways-to-get-it/#ftag=RSSbaffb68

یکی از راه‌های پر کردن این شکاف، انتصاب یک رهبر فناوری اطلاعات بر اساس مشاوره است. تقاضا برای تخصص CIO موقت بین سال های 2020 تا 2021 83 درصد رشد داشته استبه گزارش گروه استعدادهای درخشان کسب و کار.

با این حال، همچنین مهم است که تیم شما وارد جامعه گسترده تر شود و با افراد و سازمان های مختلف صحبت کند تا هم آگاهی بازار و هم آگاهی بازار از کسب و کار شما را بهبود بخشد.

در این مواقع، دانستن اینکه کدام ابزار را بخرید می‌تواند دشوار باشد.

او می‌گوید: «مهارت‌های رهبری و مدیریت و همچنین مهارت‌های دیجیتالی بسیار مهم هستند، این مهارت‌ها باید با دیجیتالی‌سازی همراه شوند.

FSB همچنین کسب و کارهای کوچک بریتانیا را تشویق می کند تا این کار را امتحان کنند کمک به رشد: دیجیتال طرحی که یک ابتکار با حمایت دولت برای کمک به SMB ها در انتخاب، خرید و ادغام نرم افزار است.

نگاه کردن به فراسوی فایروال سازمانی نباید به معنای ماندن در محدوده بخش کسب و کار کوچک باشد.

برای صاحبان و مدیران SMB که خواهان تخصص فناوری بدون هزینه های بالا هستند، مک کیب مسیر متفاوتی را پیشنهاد می کند.

تحول دیجیتالی که به درستی انجام شود می تواند هر کسب و کاری را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. اما اگر جزئی از یک کسب و کار کوچک هستید که در لیست حقوق و دستمزد شما یک متخصص IT کارکشته وجود ندارد، چگونه می دانید چه سیستم ها یا خدماتی را بخرید؟

او می‌گوید: «تعدادی از شرکت‌های فناوری با پشتوانه سرمایه خطرپذیر با یک مدیر ارشد یا شخصی با عنوانی معادل، اما اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های کوچک وجود دارند.

شبکه‌سازی را انجام دهید، تا افرادی را داشته باشید که تماس بگیرند و بگویند، “هی، من سعی می‌کنم این را حل کنم. آیا این کار را انجام دادی؟ چه کردی؟” و گاهی اوقات چیزی که قرار است یاد بگیرید این است که شخص دیگری چیزی را امتحان کرد و واقعاً کار نکرد. این به خودی خود بسیار ارزشمند است.”

3. به دنبال طرح های تخصصی باشید