2600 دلار در لپ تاپ HP ZBook Studio G8 صرفه جویی کنید

معاملات روز کارگر 2022 HP با مجموعه ای چشمگیر از تخفیف ها در لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی و لوازم جانبی آغاز شده است.

می‌توانید تا 75٪ تخفیف دستگاه‌ها را در فروش انتظار داشته باشید، و در برخی موارد، می‌توانید کوپن‌های اضافی را برای تخفیف بیشتر اعمال کنید:

  • 5٪ تخفیف اضافی برای محصولات انتخاب شده (قیمت 599 دلار +) — کد LABORDAY5HP
  • کد تخفیف 10٪ اضافی برای محصولات انتخاب شده (قیمت 1099 دلار +). LABORDAY 10 اسب بخار

لپ تاپ HP ZBook Studio G8 بهترین انتخاب ما است. این لپ تاپ ویندوزی مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD (1920 در 1080) IPS، پردازنده نسل یازدهم Intel® Core i7 (تا 4.6 گیگاهرتز با Turbo Boost)، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD، گرافیک Intel UHD و NVIDIA T1200 است. ، یک کارت خوان، بلندگوهای استریو Audio by Bang & Olufsen و یک میکروفون یکپارچه، یک دوربین حریم خصوصی 720p HD IR و یک صفحه کلید با نور پس زمینه کامل.

این تنها معامله روز کارگر نیست که ارزش کاوش در وب سایت HP را دارد. همچنین باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/save-on-the-hp-zbook-studio-g8-laptop/#ftag=RSSbaffb68

HP نیز با فرصت تجاری که روز کارگر ارائه می دهد غریبه نیست. امسال، این غول فناوری معاملات محدودی را روی لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های رومیزی، ماوس‌ها، چاپگرها، مانیتورها و موارد دیگر راه‌اندازی کرده است.

وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، HP یک حسگر اثر انگشت، HP Wolf Pro Security Edition و انواع ماژول‌های HP برای پایداری، دسترسی، احراز هویت و بازیابی را در نظر گرفته است.

روز کارگر به سرعت نزدیک می شود. قرار است به طور رسمی در روز دوشنبه، 5 سپتامبر راه اندازی شود، بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفته اند زودتر شروع به کار کنند – و سازمان هایی از Best Buy تا Walmart در حال حاضر فروش هایی در زمینه فناوری دارند که ارزش کاوش را دارد.