یک Sony Alpha 7 II با 40 درصد تخفیف در جمعه سیاه 2022 دریافت کنید

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون

اگرچه این سونی آلفا 7 ii دوربین اغلب با این قیمت معامله می‌کند، جمعه سیاه زمان مناسبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های بدنه و لنزهای دوربین است، زیرا Best Buy، Amazon، و B&H Photo Video بسیاری از قیمت‌های خود را برای لنزهای دوربین در طول فصل تعطیلات کاهش می‌دهند.

همچنین: بهترین دوربین ها

این دوربین با خرید لنز ندارد اما برخی از محبوب ترین لنزها عبارتند از: لنز 35mm f/1.8، لنز 70-300mm f/4.5-5.6، و لنز 24-70mm f/4. اما با نزدیک‌تر شدن به تعطیلات و جمعه سیاه، مراقب لنز و لوازم جانبی باشید تا بهترین استفاده را از این دوربین خارق‌العاده ببرید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-camera-deal-sony-alpha-7-sale/#ftag=RSSbaffb68

هنگام فیلمبرداری، یا اقدام با سرعت بالا از طریق عکس، فوکوس خودکار بسیار مهم است. خوشبختانه سونی در طراحی این دوربین این موضوع را در نظر گرفت. فوکوس خودکار هیبریدی در این دوربین از 117 نقطه تشخیص فاز و همچنین 25 نقطه تشخیص کنتراست استفاده می کند که 30 درصد سریعتر از نسخه قبلی این دوربین کار می کند.

اگر عکاسی واقعاً کار شما نیست اما به ویدیو علاقه مند هستید، این دوربین دارای ویژگی هایی است که برای فیلمبرداران طراحی شده است. صفحه نمایش LCD 3 اینچی می تواند به سمت بالا و پایین بچرخد، بنابراین می توانید مطمئن شوید که می توانید عکسی عالی بگیرید حتی اگر از منظره یاب استفاده نمی کنید.

چه یک عکاس حرفه ای باشید یا فقط بخواهید یک دوربین سطح بالا برای استفاده شخصی داشته باشید، سونی آلفا 7 II یک دوربین عالی برای شما است. این بدنه دوربین با وضوح 24.3 مگاپیکسل و لرزشگیر 5 محوره در بدنه برجسته شده است. سنسور داخل دوربین دارای قابلیت ISO از 100 تا 25600 و عکسبرداری 5 فریم در ثانیه است – اگر دوست دارید عکس های اکشن با سرعت بالا بگیرید.