یک پهپاد به اندازه کف دست با دوربین 4K HD فقط با 75 دلار تهیه کنید

این کنترلر برخاست و فرود با یک کلید را ارائه می دهد. و فیلترها و عملکردهای مختلفی برای دوربین وجود دارد که به ارائه بهتر کمک می کند تجربه عکاسی. علاوه بر کنترل از راه دور، مینی پهپاد کوپرنیک همچنین دارای چهار تیغه پشتیبان با قاب تیغه محافظ، یک کابل USB و یک پیچ گوشتی برای کنار هم قرار دادن قطعات است.

اگر می خواهید یک پهپاد کوچک و سبک وزن داشته باشید که بتواند تصاویر و ویدیوهای خیره کننده 4K HD را ثبت کند، پهپاد کوچک کوپرنیک. امروز فقط با 74.95 دلار به فروش می رسد که 17 درصد تخفیف از قیمت اصلی خرده فروشی 90 دلار دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-palm-sized-drone-with-a-4k-hd-camera-for-just-75/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

کوپرنیک از یک برنامه همراه ساده و آسان استفاده می کند که به شما امکان می دهد ویژگی ها و عملکردهای آن را کنترل کنید و چشم انداز آن را در زمان واقعی مشاهده کنید. به عنوان مثال، اگر سنسور جاذبه را فعال کنید، کوپرنیک در هنگام گرفتن عکس درون برنامه ثابت می ماند. به‌علاوه، می‌توانید با قفل کردن ارتفاع و موقعیت پرواز برای عکس‌های ثابت‌تر، پهپاد را در جای خود معلق کنید.

اگرچه بسیاری از پهپادها می توانند سنگین و غیر قابل حمل باشند، پهپاد مینی کوپرنیک به شکل مستطیلی جمع و جور جمع می شود تا در کف دست شما قرار گیرد و آن را به این شکل تبدیل می کند. آسان برای ذخیره و حمل، که اگر بخواهید بسیار مهم است با آن سفر کنید. اما اجازه ندهید اندازه شما را فریب دهد. این پهپاد دارای یک دوربین 4K است که می تواند عکس های شگفت انگیز 120 درجه با زاویه دید عریض بگیرد یا مناظر تماشایی 360 درجه را از هوا ثبت کند.

اگر مدت‌ها برای تعطیلات برنامه‌ریزی کرده‌اید، مطمئناً می‌خواهید به اندازه کافی عکس و فیلم بگیرید تا خاطرات سفر خود را در آینده به یاد بیاورید. مطمئناً، احتمالاً از دوربین تلفن خود استفاده خواهید کرد، اما شکست دادن آن دشوار است پهپاد کوچکی که فیلم های خیره کننده ای می گیرد از زوایای منحصر به فرد

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.