یک نظرسنجی توییتر به شما امکان می دهد مکان بعدی سوپرشارژر تسلا را انتخاب کنید

در این یادداشت همچنین آمده است که تسلا روی توسعه فناوری سوپرشارژر خود به رانندگان برق غیر تسلا در آمریکای شمالی کار خواهد کرد. این امر مستلزم آن است که تسلا به میزان قابل توجهی تولید سوپرشارژر خود را افزایش دهد تا تقاضای شارژ EV را برآورده کند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/a-twitter-poll-will-let-you-pick-teslas-next-supercharging-spot/#ftag=RSSbaffb68

روز پنجشنبه، حساب شارژ تسلا توییت کرد که آنها یک نظرسنجی در توییتر انجام خواهند داد که در آن مردم می توانند به مکان بعدی رای دهند.

توسعه سوپرشارژر در ایالات متحده نیز در حال انجام است. بر اساس گزارش ماه ژوئن، تسلا در حال سرمایه گذاری در کارخانه گیگا خود در بوفالو، نیویورک برای پشتیبانی از استقرار ایستگاه های شارژ سریع جدید برای افزودن به شبکه شارژ سریع خود است. یادداشت کاخ سفید.

یکی از نگرانی های اصلی مصرف کنندگان هنگام خرید تسلا، تمام شدن باتری در حین رانندگی است. برای مقابله با این مشکل، تسلا بیش از 35000 مکان سوپرشارژر در سراسر جهان دارد که می‌توانند وسیله نقلیه شما را تا 200 مایل در 15 دقیقه شارژ کنند. اکنون، تسلا به شما اجازه می‌دهد مکان بعدی سوپرشارژر را در توییتر انتخاب کنید.

تسلا در حال حاضر در حال کار برای گسترش شبکه خود است. دو هفته پیش، تسلا اعلام کرد که تیم تخصصی کانادایی خود را برای گسترش سایت های شارژ در سراسر کانادا دو برابر می کند. پست لینکدین توسط شرکت سوپرشارژر تسلا در طراحی کانادا.

تسلا برای تعیین مکان‌هایی که در نظرسنجی قرار می‌گیرند، مردم را تشویق می‌کند تا مکان‌هایی را در پاسخ‌ها پیشنهاد کنند و مکان‌هایی که بیشترین پسند را دارند در نظرسنجی گنجانده می‌شوند.

علیرغم راه اندازی بزرگترین شبکه جهانی شارژ سریع در جهان، مردم مکان هایی را شناسایی می کنند که کاملاً خالی از سوپرشارژر هستند یا به ندرت وجود دارند.

بسیاری از پاسخ‌ها به این توییت، نقشه‌هایی است که مناطق مرده سوپرشارژر را در ایالات متحده و در سراسر جهان دور می‌زنند.

tesla-model-s-supercharger-station-zoom-flickr.jpg