یک مطالعه جدید نشان می دهد که برترین اپلیکیشن هایی که آمریکایی ها بیشتر از آنها شکایت دارند

در رتبه اول فیس بوک قرار می گیرد که 61 درصد از 1.25 میلیون بررسی برنامه رسانه های اجتماعی، رتبه 1 ستاره را به خود اختصاص داده است. این برنامه علیرغم اینکه یکی از پربارترین برنامه های رسانه های اجتماعی در سطح جهان است، دارای رتبه 2.2 ستاره در فروشگاه برنامه است.

دیدن: فیس بوک در حال آزمایش رمزگذاری سرتاسر برای همه چت های مسنجر است

ناامیدی کاربر می تواند از عوامل مختلفی ناشی شود، از جمله رابط برنامه، مشکلات عملکرد برنامه، و نقض داده ها و حریم خصوصی. برای فیس بوک، این احتمال وجود دارد که مطبوعات بد اخیر مربوط به نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی، احساسات کاربران را نسبت به برنامه تحت تاثیر قرار داده باشد.

در جایگاه سوم، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی، اسنپ‌چت قرار دارد که ۲۴ درصد از بررسی‌های آن ۱ ستاره است. این گزارش می‌گوید که این رتبه‌بندی‌ها احتمالاً به دلیل کیفیت تصاویر اسنپ‌چت در دستگاه‌های اندرویدی است – عکس‌ها ممکن است دانه‌دار و پیکسلی به نظر برسند. عامل دیگر نگرانی های ایمنی مربوط به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق Snap Maps است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-new-study-reveals-the-top-apps-americans-complain-about-the-most/#ftag=RSSbaffb68

آیا تا به حال برنامه ای را باز کرده اید و از عملکرد و طراحی آن ناامید شده اید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید. کاربران میلیون ها نظر را بر روی آن می گذارند اپل اپ استور ابراز نارضایتی خود از این برنامه ها. یک جدید مطالعه Decluttr تمام این بررسی‌ها را بررسی کرد تا 40 برنامه برتر را با بیشترین نظرات منفی جمع‌آوری کند.

Decluttr
دیدن: قرارداد HBO Max: اکنون 40٪ در اشتراک یک ساله صرفه جویی کنید

مرد ناامید با استفاده از لپ تاپ

مرجان آپوستولویچ/ شاتر استوک

این برنامه دارای مشکلات عملکردی بوده است که بدنام ترین آن برای هزاران کاربر است در حین نمایش سقوط کرد پیش درآمد بازی تاج و تخت “خانه اژدها“، که میلیون ها طرفدار پس از سه سال انتظار برای تماشای آن کوک کردند.

دومین اپلیکیشن موجود در لیست، سرویس استریم است HBO Max. این برنامه برای “کمترین برنامه سرگرم کننده” در رتبه اول قرار گرفت و در مجموع دوم شد، با 38.2٪ از بررسی های آن 1 ستاره.

برای همه کاربران HBO Max، نگران نباشید، به زودی طراحی مجدد جدیدی ارائه خواهد شد. برادران وارنر اعلام کرده است که HBO Max و Discovery+ در حال ادغام در یک سرویس استریم واحد با برنامه جدیدی هستند که تابستان آینده منتشر خواهد شد، Engadget. گزارش شده است ماه گذشته.