یک مانیتور منحنی 34 اینچی ال‌جی QHD با 25 درصد تخفیف دریافت کنید

ما همچنین صدها مانیتور را برای انتخاب جستجو کردیم بهترین مانیتورهای بازی در حال حاضر در بازار اگر به‌دنبال مانیتوری هستید که پول را خراب نکند، ما هم جمع کرده‌ایم بهترین مانیتورهای بازی مقرون به صرفه.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/curved-lg-monitor-deal/#ftag=RSSbaffb68

در زیر کاپوت صفحه نمایش، مانیتور از طیف رنگی 99 درصدی HDR10 و sRGB با نرخ تازه سازی 160 هرتز استفاده می کند. همچنین از 1 میلی‌ثانیه Motion Blur Reduction برای روان کردن گیم‌پلی، کاهش تاری و حذف شبح‌ها استفاده می‌کند که در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید، یک مزیت رقابتی را فراهم می‌کند.

روز اول اکتبر تمام شده است، اما معاملات به پایان نرسیده است. اگر به دنبال تخفیف برای مانیتور گیمینگ عالی هستید، یک خبر خوب وجود دارد: ال‌جی به تازگی قیمتش را کاهش داده است. در حال حاضر، شما می توانید دریافت کنید ال جی 34 اینچی منحنی UltraWide تنها با 299 دلار و ذخیره کنید 100 دلار در این مانیتور بازی عالی

بهترین قسمت؟ تنظیم و مونتاژ آن با یک پایه یک کلیک برای نصب آسان آسان است. به‌علاوه، می‌توانید صفحه را از -5 درجه تا 15 درجه کج کنید تا تجربه تماشای نهایی را تنظیم کنید.

شما همچنین از فناوری امضای AMD FreeSync Premium برخوردار خواهید شد – یک حرکت یکپارچه و روان با وضوح بالا که لکنت و پارگی صفحه را کاهش می دهد. بعلاوه، این صفحه نمایش را مانند یک مانیتور طرفدار گیمر بدون برچسب قیمت گزاف حس می کند.

با 25 درصد تخفیف، این کمترین قیمتی است که روی این مانیتور گیمینگ دیده ایم. فروش اولیه دسترسی زودهنگام آمازون رسما به پایان رسیده است، بنابراین ما نمی دانیم این معامله تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر به دنبال یک مانیتور بازی خوب برای آماده شدن برای روزهای سرد زمستانی هستید، امروز آن را با تنها 299 دلار به سبد خرید خود اضافه کنید.

ال جی مانیتورهای بازی عالی تولید می کند و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. صفحه نمایش 34 اینچی دارای نسبت تصویر منحنی عریض 21:9 برای انجام چند کار، چه در خانه کار کنید و چه در حال بازی باشید.