یک ماشین لباسشویی سامسونگ برای آپارتمان کوچک خود با 320 دلار تخفیف بگیرید

اندازه واشر 2.2 مکعب است. فوت و همچنین دارای عملکرد “سرعت فوق العاده” برای تکمیل شستشو در کمتر از 40 دقیقه است. علاوه بر این، سامسونگ فناوری کاهش لرزش را برای کاهش صدا و لرزش کف در یک چرخه شستشوی معمولی یکپارچه کرده است.

را سامسونگ را کشف کنید این رویداد یک هفته ای برای نمایش محصولات سامسونگ با تمرکز ویژه بر معاملات سازگار با محیط زیست (“سبز”) طراحی شده است. امسال، غول فناوری همچنین شامل فروش فلش است که فقط برای چند ساعت، از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، هر روز در دسترس خواهد بود.

فضا اغلب در شهرها و شهرک‌های امروزی از قیمت بالایی برخوردار است، و بنابراین در حالی که ماشین لباسشویی و خشک‌کن لوازم خانگی بسیار مفیدی هستند، ممکن است فضایی برای گزینه‌های اندازه کامل نداشته باشید. برای خانوارهای کوچکتر، یک یا دو نفره نیز، انتخاب مدل کوچکتر می تواند در قبض انرژی صرفه جویی کند.

به عنوان بخشی از رویداد Discover Samsung، سامسونگ 320 دلار تخفیف برای یک ماشین لباسشویی هوشمند جمع و جور مناسب برای آپارتمان های کوچک و خانواده ها ارائه می دهد.

در مجموع، بیش از 120 محصول در طول هفته به فروش می رسد. امروز، معاملات دیگری که ما ظاهر آنها را دوست داریم عبارتند از:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/pick-up-a-samsung-washer-for-your-small-apartment-with-320-off/#ftag=RSSbaffb68

می‌توانید از تخفیف 320 دلاری در واشر درب جلو یا 29 درصد تخفیف در قیمت معمولی خرده‌فروشی آن برای مدت زمان محدود برخوردار شوید. به طور معمول، شما انتظار دارید 1099 دلار بپردازید – اما برای مدت محدودی، سامسونگ این لوازم را به قیمت 779 دلار می فروشد.