یک فلش مموری 64 گیگابایتی با چهار کانکتور داخلی را تنها با 23 دلار دریافت کنید

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

آیا از دیدن پیام «فقدان فضای ذخیره سازی» در گوشی خود خسته شده اید؟ یا عدم امکان انتقال فایل بین سیستم عامل های مختلف؟ سپس می توانید درک کنید که چقدر ساده تر است که از یک درایو فلش به عنوان واسطه استفاده کنید. حتی دستگاه های شما دارای انواع پورت های مختلف هستند، الف درایو فلش با چندین پورت داخلی آن مشکل را به خوبی حل می کند

این فلش مموری با قطر کمتر از دو اینچ و وزن آن تنها نیم اونس است به اندازه کافی قابل حمل برای بردن به هر جایی. و قاب نقره ای براق آن به اندازه ای چشم نواز است که از دست دادن آن را دشوار می کند.

به عنوان مثال، اگر روی یک لپ تاپ قدیمی عکس دارید و می خواهید آنها را به تلفن خود منتقل کنید، فلش درایو را در پورت USB رایانه قرار دهید، تصاویر را انتقال دهید، درایو را با استفاده از یکی از کانکتورهای دیگر به تلفن خود منتقل کنید و به اشتراک بگذارید دوباره عکس ها یا اگر سرگرمی های دانلود شده در گوشی خود دارید که می خواهید روی صفحه نمایش بزرگتر لپ تاپ خود تماشا کنید، روند را معکوس کنید. این نمی تواند آسان تر باشد.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافی با سرعت بالای انتقال داده لذت ببرید. دریافت کنید درایو فلش هوشمند 4 در 1 امروز در حالی که فقط با 22.99 دلار در دسترس است – این 23٪ تخفیف است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-64gb-flash-drive-with-four-different-built-in-connectors-for-just-23/#ftag=RSSbaffb68

این درایو 4 در 1، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فلش سریع برای فایل‌های شما ارائه می‌کند و دارای رابط‌های USB-C، micro-USB، USB 3.0 و Lightning است. می‌توانید فایل‌های موسیقی، تصویر و ویدیوی بزرگ را جابه‌جا کنید. از تلفن شما به رایانه یا رایانه لوحی و بالعکس، صرف نظر از اینکه در دستگاه های Windows، Mac، iOS یا Android ذخیره شده باشند.