یک شرکت هواپیمایی از هرج و مرج چمدان فرودگاه بیمار و خسته شده بود. راه حلش عالی بود

چه تفکر شگفت انگیز و جادویی. لازم نیست منتظر مسئولان محلی و پرکار باشید. شما به سادگی خود را بیاورید.

در میان همه اینها، من هنوز هم می خواهم یک بند امید برای شما بیاورم.

بله، البته من در مورد کل جهان صحبت می کنم، اما من به طور خاص در مورد فرودگاه ها و خطوط هوایی که به آنها پرواز می کنند صحبت می کنم.

با این حال، مثال Icelandair درسی برای بسیاری از خطوط هوایی است که به مسافران می گویند که هیچ چیز واقعاً تقصیر آنها نیست. این کمبود کارکنان است، آب و هوا، کنترل ترافیک هوایی است. این نمی تواند چیز دیگری باشد، می تواند؟

اوضاع آنطور که باید باشد نیست.

در اینجا فکر دیگری برای مسافران آزار دیده و ناامید خطوط هوایی ایالات متحده وجود دارد.

مسافران بسیاری از خطوط هوایی سال هاست که به این فکر می کنند. شما هرگز نمی دانید که غذا در هواپیما چگونه خواهد بود، بنابراین ساندویچ ژامبون خود را بیاورید.

اوه، یک چیز دیگر. شرکت هواپیمایی هرگز از آن خط اعتباری استفاده نکرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/an-airline-was-sick-and-tired-of-airport-luggage-chaos-its-solution-was-brilliant/#ftag=RSSbaffb68

در حالی که شرکت هایی مانند امریکن، یونایتد، دلتا و ساوث وست 52 میلیارد دلار پول مالیات دهندگان را در طول همه گیری دریافت کردند – و دقیقاً آن را برای حفظ همه کارمندان خود خرج نکردند – ایسلندایر تنها 120 میلیون دلار خط اعتباری با حمایت دولت باز کرد. ، و سپس آن را هفت ماه تعطیل کرد قبل از پایان دوره کاهش.

ایستگاه تلویزیون ملی ایسلند، RUV، گزارش شده است که Icelandair این اقدام شدید و کاملاً عاقلانه را به طور خاص در پروازهای فرودگاه اسکیپول آمستردام انجام داد، جایی که در یک نقطه، 16000 چمدان بی ادعا باقی مانده بود.

یکی از خطوط هوایی متوجه شد که ممکن است سعی کند خودش کاری انجام دهد، نه اینکه به مسافران اجازه دهد بلیت های جدید بخرند تا بتوانند چمدان خود را در فرودگاه جستجو کنند.

Pétursdóttir افزود: “ما باید ببینیم که چگونه توسعه می یابد و آیا ما این را ادامه می دهیم، و حتی شاید به مقاصد دیگر. همانطور که گفتم، ما در تلاش هستیم تا راه هایی برای کاهش اثرات این تاخیرها و به حداقل رساندن اختلال در سفرها پیدا کنیم. مسافران ما.”

می‌دانم که فرودگاه ممکن است به عبارت «مسائل عملیاتی» که همه مردم را تحسین می‌کنند، رسیده باشد.

Ásdís Ýr Pétursdóttir، افسر اطلاعات ایسلندایر، به RUV گفت که کل ایده این بود که تاخیرها را به حداقل برسانیم. حتی خدمه نیز در وظایف چمدانی شرکت کرده بودند.

البته این یک راه دوست داشتنی برای گفتن به مسافران است که واقعاً به تجربه آنها با شرکت هواپیمایی اهمیت می دهید، چیزی که بسیاری از خطوط هوایی فقط می گویند که انجام می دهند.

مدیران Icelandair باید نشسته‌اند، عمیقاً فکر کرده‌اند، سپس یک ایده خوب داشته‌اند: آنها می‌توانند حمل‌کننده‌های چمدان خود را در پرواز قرار دهند.

سپس وجود داشت این داستان غم انگیز: “یک مسافر فقط برای اینکه چمدان گمشده خود را در فرودگاه دوبلین جستجو کند، بلیط هواپیما خرید.” آیا تا به حال فکر می کردید زمانی را می بینید که چنین چیزی ضروری باشد؟

باهوش. بسیار باهوش. و تجارت بسیار خوب

بارگیری و تخلیه بار پروازهای شرکت هواپیمایی ایسلندایر، دو نفر در یک پرواز، بارگیری و تخلیه بار را به عهده گرفتند.

بنابراین، به زمانی خوش آمدید که خطوط هوایی کارکنان کافی ندارند، اما ظاهراً هنوز برنامه‌هایی را ایجاد می‌کنند که می‌دانند غیرقابل اجرا هستند. و زمانی که فرودگاه ها کارکنان کافی برای پردازش حتی مسافرانی که خطوط هوایی موفق می شوند به مقصد خود برسند ندارند.

چطور؟ این یکی: “موارد گم شدن چمدان در فرودگاه ها سر به فلک کشیده و مسافران را در تاریکی رها می کند.” استفاده هوشمندانه از موارد، آن و داستانی که در خیلی جاها شنیده شده است.

اکنون به سلامت مالی بازگشته است.

لطفا فقط دو تیتر از هفته گذشته را در نظر بگیرید.

بسیاری از خطوط هوایی به مسافران خود می گویند که سعی می کنند اختلال را به حداقل برسانند. بسیاری از کارمندان خطوط هوایی معتقدند که این کاملاً درست نیست.

screen-shot-2022-07-12-at-5-53-45-pm.png

(اسکرین شات از آگهی ایسلندایر.)

اسکرین شات از آگهی ایسلندایر