یک ربات جاروبرقی مخفیانه وارد خانه من شد. کمی ماهی بود

نمی توانم بگویم به همین نتیجه رسیدم.

و اگر بالاخره از پله ها بیفتد چه؟ شکایت خواهد کرد، درست است؟


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/a-robot-vacuum-sneaked-into-my-house-it-was-a-little-fishy/#ftag=RSSbaffb68

غیر از برق.

با این حال، شاید لذت‌بخش‌ترین عنصر، دستورالعمل‌ها بود که به‌خوبی ساده بودند. بسیار خوب، آنها برای من کمی پیچیده به نظر می رسیدند، اما همسرم یک دانشمند است و او به من گفت که همه چیز بسیار ساده است.

این به طور طبیعی این سوال را برانگیخت که “آیا چه چیزی وجود دارد؟”

ممکن است فکر کنید — صبر کنید، چقدر؟ – 1400 دلار ارزش آن را دارد که یک ربات در اطراف خانه شما غوغا کند و در حالی که هدفون خود را در دست دارید و سفید نیلوفر آبی را تماشا می کنید تمیز کنید.

“چرا من یک ربات جاروبرقی می خواهم؟” من پرسیدم.

من از اینکه سوئیچ های چراغم توسط نیروهای خارجی کنترل شوند، ناامید نیستم.

همچنین: بهترین معاملات جاروبرقی ربات جمعه سیاه

نه، من در دنیای طبیعی خیلی قوی نیستم. من به سختی می توانم یک درخت را نام ببرم، هرگز به نیمی از حیوانات دنیا اهمیت نمی دهم. و به نوعی من فکر کردم که ناروال یک چیز بزرگ، پرمو، منقرض شده با چهار پا و دو عاج است.

و من اغلب معتقد نیستم که یک ربات به طور خودکار کاری بهتر از یک انسان انجام دهد. در خانه ما، ما یک زن و شوهر از هوم پاد. آنها در نواختن موسیقی بهتر از من هستند.

او به سرعت خرخر کرد: “چون ساخت و یا متعلق به آمازون نیست.”

حالا برای تلاش برای به کار انداختن آن. متوجه شدم یک صفحه گرد در بالای لانه وجود دارد. فشار دادم و پیام هایی ظاهر شد.

یک روز صبر کردم و بعد شهامت پیدا کردم که از آن بخواهم پاک کند. خوب، این چیز به طور همزمان جاروبرقی می کند و پاک می کند. این کاری است که من انجام نمی دهم. چون کاری است که نمی توانم انجام دهم.

حتی می‌تواند جاروبرقی خشک و تمیز کردن مرطوب را برای تمیز کردن ایده‌آل از هم جدا نگه دارد.

جاروبرقی ربات Narwal Freo روی کف تمیز کننده خاک و گرد و غبار

ناروال

آرنولد شوارتزنگرپاک بیرون آمد و شروع به چرخیدن در اطراف زمین کرد.

نظافت در واقع یک درد است. اما نمی‌توانم فکر نکنم این ربات خاص – خوب، تقریباً همه ربات‌ها – در نهایت تعمیر و نگهداری بالایی دارند. همچنین فضای کمی را اشغال می کند.

می‌توانستم بگویم که او مرا مسخره می‌کند. فقط نتونستم بگم چرا پس از آن بود که او فاش کرد که ما در مورد آن صحبت می کنیم جاروبرقی ربات Narwal Freo. یا، بهتر است بگویم، او بود.

یک اعتراف: من کاملاً مثبت ربات نیستم.

همچنین: نحوه سرویس ربات جاروبرقی

به دلایلی که هنوز مبهم است، اخیراً ضعیف شدم و یک گربه رباتی وارد شد. این تجربه ای شبیه برداشتن ابروها با پیچ چوب پنبه بود. متأسفانه، این هم تجربه ای بود که رگ هایم را سفت کرد، اما گوش هایم را نرم کرد.

مرد روابط عمومی فکر کرد: “خب، بالاخره یک گربه را به خانه ات راه دادی.” “چرا به ماهی اجازه نمی دهید؟”

قبول دارم که این منظره جذابی است. پرسه می زند، در اطراف وزوز می کند، در امتداد دیوارها می لغزد، و به طور کلی عمل می کند.

می ترسم روزی با کمبود شدید مهندسان تعمیر و نگهداری ربات مواجه شود.

یک روز عصر، یک شخص روابط عمومی آشنای من به طور اتفاقی از خود پرسید که آیا من هرگز به خوردن ناروال فکر کرده ام یا خیر.

با این حال، مقداری آب ریختم، برنامه‌ای را دانلود کردم که خواستار اطلاع از موقعیت مکانی من بود، و سپس دکمه‌ای را فشار دادم که شاید «بازی» یا چیزی شبیه به آن نام داشت.

این دستگاه ممکن است شما را هیجان زده کند تا از تداخل مکش داده آمازون به نفع تداخل مکش داده های یک شرکت چینی جلوگیری کنید. شرکتی که ادعاها: “ما طرفدار آزادی و عشق هستیم.” و همچنین: “مأموریت ما کمک به مردم برای زندگی آزادانه و پرشور است.”

اما، صبر کن در واقع تمیز کردن نبود به برنامه نگاه کردم که پیشنهاد می‌کرد باید محیط من را اسکن کند و نقشه‌ای را برای صاحبانش در خارج از کشور ارسال کند. خوب، همه اینها را نگفت، اما این تصوری بود که روی من باقی ماند.

با این حال، جعبه گشایی این چیز نشان می دهد که خانه کوچک خود را دارد. گویی فرانک گری لانه ای برای یک داششوند طراحی کرده است.

اما آیا این چیزی است که من همیشه می خواستم انجام دهم؟ نمایندگان ناروال به من می‌گویند که لازم نیست نگران هیچ‌یک از این‌ها باشم، زیرا فرئو در مورد تمیزی زمین و پاک‌کن تصمیم‌گیری می‌کند و در نتیجه تصمیم می‌گیرد که آیا نیاز به تمیز کردن دوم است یا خیر.

پیام خطای Narwal Freo Robot Vacuum

کریس ماتیشچیک/ZDNET

به عنوان مثال: “خطای 2006. خطای خروجی آب مخزن آب تمیز. لطفاً بررسی کنید که وجود دارد یا خیر.”

“چرا من یک گاومیش کوهان دار بزرگ ماقبل تاریخ می خواهم؟” من پرسیدم.

وقتی کار تمام شد، با اجتناب از همه موانع سر راه خود، دوباره به لانه خود لغزید. آیا از من انتظار می رفت که به آن غذا بدهم و همچنین به آن آب بدهم؟ کار سختی است، این ربات تمیز می کند.

برای تعارف خیلی شیطون هستید؟

با این حال، برای این واقعیت که اتاق نشیمن ما پله های کوچکی دارد، آماده نشده بود. تماشای آن که به لبه پرتگاه می‌پیچد و خودش را به موقع عقب می‌کشد، به طرز عجیبی سرگرم‌کننده بود.

و چنین شد که یکی از این ناروال فرئوها در خانه من ظاهر شد. راستش تکون نخوردم من و همسرم دوست داریم خیلی از کارهایمان را تمیز کنیم. این درمانی است، بنابراین او به من می گوید.

همسرم با کمک حرفش را قطع کرد: «این یک ماهی تک شاخ پستاندار است.

با این حال، معقول بود که بدانیم مردم در این چیزها چه می بینند. تصور می‌کردم این فقط چیزی است که شبیه یک توپ هاکی استروئیدی است که در خانه می‌چرخد و خرده‌های من و تکه‌های پروتئین و چیپس سیب‌زمینی اشتباه هدف‌گیری شده‌ام را جمع می‌کند.

ماهی با لانه

اما به غیر از سیریس دوقلوی من، این طولانی ترین زمان بود.

اول یک گربه، سپس یک فرود به ماهی