یک تلویزیون 55 اینچی Hisense Roku یا Google TV با قیمت 320 دلار تهیه کنید


روز کارگر به سرعت نزدیک می‌شود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از مزایای فروش فناوری در تعدادی از خرده‌فروشان ایالات متحده استفاده کنید.

در Best Buy و سایرین، تلویزیون های متعددی در حال حاضر به فروش می رسند، از جمله تلویزیون های Roku و تلویزیون های تولید شده توسط Hisense.

تلویزیون های امروزی بسیار فراتر از تعداد انگشت شماری کانال و دریافت مشکوک هستند. در عوض، تلویزیون‌های تولید شده توسط شرکت‌هایی مانند سامسونگ، سونی، هایسنس، ال‌جی و TCL اکنون دارای نمایشگرهایی تا 8K هستند (اگرچه مدل‌های 4K بسیار رایج‌تر هستند)، ویژگی‌های هوشمند از جمله دستیار صوتی آمازون الکسا یا دستیار گوگل، محیط زیست نمایشگرها و بهینه سازهای انرژی دوستانه، مدل های هوش مصنوعی که تنظیمات تلویزیون شما را بسته به اتاق و سطح نور تغییر می دهند و موارد دیگر.

یکی از ویژگی های استاندارد هوشمند موجود، اتصال بلوتوث و/یا اینترنت است. تلویزیون‌های هوشمند برنامه‌هایی از پیش نصب شده یا در انتظار دانلود خواهند داشت، از سرویس‌های استریم – از جمله Roku، Amazon Prime Video، Netflix، Dsiney+ و Hulu – گرفته تا برنامه‌هایی برای موسیقی، اخبار جهانی، بازی‌ها، یا برای سرگرم کردن کودکان.

Best Buy در تلویزیون‌های هوشمند، از نمایشگرهای متوسط ​​32 اینچی تا گزینه‌های عظیم 75 اینچی، تخفیف‌های بسیار خوبی دارد. در اینجا انتخاب های برتر ما هستند.

  • قیمت فعلی: 309 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

تلویزیون Roku هوشمند LED 4K UHD سری Hisense R6G که تنها با قیمت 309 دلار در دسترس است، یک مجموعه تلویزیونی 55 اینچی است که برای ایستادن یا نصب روی پایه دیواری مناسب است. این تلویزیون کیفیت تصویر 4K HDR را ارائه می‌کند و به دلیل قیمت و قیمت آن مورد تحسین قرار می‌گیرد. گزینه های گسترده کنترل رنگ. سرویس پخش جریانی Roku (و سیستم عامل) داخلی و آماده راه اندازی است.

همچنین: 5 بهترین تلویزیون 4K سال 2022

همچنین: بهترین معاملات تلویزیون: سونی، سامسونگ، ال‌جی، TCL و موارد دیگر

  • قیمت فعلی: 319 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

یکی دیگر از مدل های هایسنس که در Best Buy به فروش می رسد، تلویزیون هوشمند گوگل ال ای دی هایسنس سری A6 است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 55 اینچی 4K UHD، نرخ تجدید 60 گیگاهرتز، حالت تأخیر کم و فناوری Dolby Vision است. اگر سیستم عامل Roku برای شما مناسب نیست، این مدل با Google TV، Chromecast و حالت سرگرمی ارائه می شود. به طور خاص برای بهبود تجربه بازی شما طراحی شده است.

  • قیمت فعلی: 419 دلار
  • قیمت اصلی: 799 دلار

اگر تلویزیون‌های بالا به اندازه کافی بزرگ نیستند، Best Buy 380 دلار تخفیف برای تلویزیون هوشمند Google LED سری A6 Hisense ارائه می‌کند. افزایش اندازه صفحه به 65 اینچ این مدل A6 که تنها با قیمت 419 دلار در دسترس است، محتوا را با کیفیت 4K UHD با نرخ تازه سازی 60 گیگاهرتز نمایش می دهد و دارای سیستم عامل Google، Chromecast و حالتی برای تنظیم خودکار نمایشگر آن برای بهینه سازی رویدادهای ورزشی است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hisenses-roku-google-tv-deals-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68