یکی از مدیران مایکروسافت به تازگی فاش کرد که چرا هیچ کس ممکن است بخواهد در مایکروسافت شغلی داشته باشد

هیچ کس نمی خواهد شغلی در هیچ شرکتی داشته باشد — حتی در مایکروسافت. همانطور که خود اسمیت اذعان می کند، شرکت ها به احتمال زیاد مجبور خواهند شد حقوق بیشتری به کارمندان بپردازند. رقابت برای کارکنان شایسته هر چه بیشتر خواهد بود.

یا، بهتر است، پایین.

خانواده های زیادی مجبور به داشتن دو نان آور شدند. دولت ها نیز دقیقاً تولید کودک را تشویق نکردند. اگر حتی مرخصی زایمان با حقوق به شما پیشنهاد نمی شود، چرا باید شرکت های سه فرزند به شما نیاز داشته باشند تا هزینه های نیروی کار خود را کاهش دهند؟

نگاه کن تقریباً کسی آنجا نیست.

همچنین: مایکروسافت تحقیق کرد که چه چیزی کارمندان را واقعاً خوشحال می کند. یک نتیجه شگفت انگیز بود

در عوض، به عنوان رئیس مایکروسافت برد اسمیت به رویترز گفت، این ترسی است که مایکروسافت ممکن است مجبور شود پول زیادی به کارمندان بپردازد.

چرا ریسک کنیم؟ چرا برای رؤسایی که دوست ندارید کار کنید؟ چرا تمام زندگی خود را صرف کار می کنید در حالی که می توانید کارهای دیگری را بدون نگرانی انجام دهید؟ چرا در واقع، فقط برای حضور، مثلاً یک یا دو سال، پولی دریافت نمی کنید؟

او گفت: “این به توضیح بخشی از این امر کمک می کند که چرا می توانید همزمان رشد کم و کمبود نیروی کار را در اوج داشته باشید. تعداد افراد زیادی وارد نیروی کار نمی شوند.”

بنابراین با شنیدن پیش‌بینی‌های ناامیدکننده‌ای که از سوی مایکروسافت ظاهر می‌شود، است.

در مورد کارمندان، چرا آنها می خواهند در هر جایی شغلی داشته باشند، در حالی که در نهایت می توانند درآمدهای زیادی در دوره های کوتاه مدت کسب کنند و ماه ها یا حتی سال ها مرخصی بگیرند؟ حتی برای آنها هیجان انگیزتر است، اگر آنها بتوانند شغل هایی را که می خواهند در چه نوع شرکت هایی که می خواهند انتخاب و انتخاب کنند، در نهایت می توانند احساس سازنده – و شاید حتی خوشحالی – داشته باشند، بدون اینکه احساس کنند به آنها نگاه می کنند.

screen-shot-2022-07-18-at-4-36-05-pm.png

(اسکرین شات از یک ویدیوی مایکروسافت.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

اسمیت توضیح داد که تعداد انسان‌های جدیدی که وارد جمعیت کارگر می‌شوند – و آن را گسترش می‌دهند – به تدریج کمتر می‌شود.

ببینید، او نگران این است که تعداد افرادی که می خواهند شغل داشته باشند در حال کاهش است. این بدان معناست که شرکت‌ها برای استخدام و حفظ باید تعظیم کنند و خراش دهند.

یکی از بهترین راه‌ها این است که به کارمندان پول زیادی بپردازید. البته شاید بهترین نباشد. شرکت ها ترجیح می دهند حداقل سطوح ممکن را برای حداکثر سطوح تولید به کارکنان بپردازند.

دریغ از ذکر LIFE Golf در این مرحله، اما من احساس ضعف می کنم. اگر این پدیده نگران‌کننده را از دست می‌دادید، این یک تور گلف جدید است که به گلف بازان پول پرداخت می‌کند تا حضور پیدا کنند، جوایز بیشتری به آن‌ها ارائه می‌کند، مسابقات را کوتاه‌تر می‌کند و نیاز آنها را برای داشتن زمان بیشتر برای کسب درآمد بیشتر برآورده می‌کند. با ایجاد مارک های ویسکی خود و پوشاک شکار.

دلایل زیادی وجود دارد که بزرگسالان امروزی تصمیم گرفته اند فرزندان کمتری داشته باشند. برخی ممکن است به این واقعیت مرتبط باشند که شرکت‌ها از قدرت خود برای دستیابی به سودهای هنگفت برای مدتی طولانی استفاده کرده‌اند و این به قیمت ارائه کیفیت زندگی مناسب و مناسب است.

وقتی شرکت‌های فناوری شروع به گفتن حقیقت می‌کنند، چیزی رخ می‌دهد.

اوه، وقتی این را می گویم، کمی از قلم افتاده ام.

اما اگر تعداد بیشتری از کارمندان بتوانند محل کار خود را انتخاب و انتخاب کنند – و به چه میزان – مشکل ممکن است بزرگ شود.

حداقل الان نه.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-microsoft-executive-just-revealed-why-no-one-may-want-a-career-at-microsoft/#ftag=RSSbaffb68

این یک کوچینگ ناشی از کووید در مورد به اصطلاح استعفای بزرگ نیست.

این یک معمای واقعی برای شرکت ها است.

نه، این شرکت نگران نیست که سرفیس هرگز به رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا هر چیز دیگری که قرار است باشد، تبدیل شود. مایکروسافت نگران است که افراد کافی برای این کار را نداشته باشد.

پس تصور کنید که اسمیت آینده نقاشی می کند.

اگر آنها نیاز دارند که روح خود را برهنه کنند، نشانه های ناامیدی از خود ساطع کنند و صداهای ناامیدی را به صدا در آورند، واقعاً باید نگران وضعیت خطرناک جهان باشید.

ربات ها تعطیلات، فرزندان و افزایش حقوق زیادی نمی خواهند.

و البته به همین دلیل است که بسیاری روی ربات ها سرمایه گذاری زیادی می کنند.

LIV Golf از منبع مشکل‌ساز دولت عربستان سعودی تامین مالی می‌کند. اما اصول آن، هر چند پیچ ​​خورده، ممکن است برای دهه‌های آینده در بازار کار شرکت‌ها اعمال شود.