یونایتد ایرلاینز پول بیشتری از شما می خواهد و دقیقاً دلیل آن را به شما می گوید


هواپیمای خطوط هوایی یونایتد بر فراز ابرها در آسمان

NextNewMedia/Shutterstock

قیمت بلیط هواپیما اخیراً افزایش یافته است.

به نظر نمی‌رسد این امر باعث شده است که مردم از رزرو پرواز و حتی پرداخت هزینه بیشتر برای کلاس بهتر صندلی جلوگیری کنند.

خوب، آن صندلی های عقب واقعاً بدترین هستند، اینطور نیست؟ و دلیلی وجود ندارد که باور کنیم بهتر خواهند شد.

پس شما فکر می کنید که خطوط هوایی در حال حاضر کاملاً خوشحال خواهند بود، به خصوص که آنها می گویند هیچ تأثیری از رکود قریب الوقوع — یا شاید از قبل رسیده — نمی بینند.

اوه، اما ما در اینجا با خطوط هوایی صحبت می کنیم. به نظر می رسد آنها همیشه برنامه ای برای جذب بیشتر مشتریان دارند.

خوشبختانه، اسکات کربی، مدیرعامل United Airlines تصمیم گرفت تا اندکی از قلب، روح و اهداف درآمدزای شرکت را فاش کند. مشتریان ممکن است کلمات او را در پیچیدگی صریحشان عجیب بدانند.

همچنین: سفر جبار به ماه را در زمان واقعی دنبال کنید

مانند گزارش شده است توسط Live and Let’s Fly، کربی اخیراً از طریق ویدیو با کارمندان این شرکت هواپیمایی صحبت کرد. او می خواست بر اهمیت سودآور بودن تأکید کند.

اما، البته. هر مدیر عامل شرکتی خواهان افزایش سود است.

منطق کربی، با این حال، ممکن است شکم را به هم بزند: “ما باید از نظر سودآوری در صدر صنعت باشیم. تاریخ به ما نشان داده است که دولت های ملی در سراسر جهان از خطوط هوایی خود حمایت خواهند کرد و مطمئن خواهند شد که می توانند از طریق آن پرواز کنند و در آن سوی بحران حضور داشته باشند.”

آه، پس یونایتد اکنون پول بیشتری از شما می خواهد تا بتواند در آینده حتی بیشتر از پول شما را بدست آورد؟ شنیدن اعتراف یک مدیر عامل شرکت هواپیمایی که شرکت های هواپیمایی همیشه می دانند که با پول مالیات دهندگان نجات خواهند یافت، بسیار دلگرم کننده است، زیرا برای شکست خوردن بسیار مهم هستند.

یا به قول کربی: “ما بخش مهمی از زیرساخت ها هستیم و آنها باید ما را داشته باشند. آنها از طرف دیگر به ما نیاز دارند.”

درباره آن چطور؟ یونایتد آنقدر که یک بازوی دولتی است یک دغدغه سرمایه داری نیست.

کربی، هر چند، تمام نشد. او اصرار داشت که سودآوری نیز یک استراتژی بقای خاص است.

او گفت: “آنچه ممکن است اتفاق بیفتد این است که مواقعی وجود دارد که دولت ها اجازه می دهند در صورت بروز بحران، دو یا سه شرکت هواپیمایی شکست بخورند، زیرا فکر نمی کنند به همه خطوط هوایی نیاز دارند.” “بنابراین مهم است — این شبیه خرس قدیمی است، شما می خواهید سریعتر از افراد دیگر باشید — در صدر صنعت قرار بگیرید تا دوباره باند پرواز بیشتری داشته باشید، توانایی بیشتری برای مقابله با بحران های طولانی مدت داشته باشید. وقتی اتفاق می‌افتند.”

همه اینها احساسات جالبی را برای بشریت به جا می گذارد. به کارمندان این باور داده می شود که باید هزینه ها را پایین نگه دارند و بهره وری داشته باشند، زیرا در غیر این صورت ممکن است دفعه بعد شرکت هواپیمایی کمک مالی دریافت نکند.

(راستش چقدر قابل باور است؟)

و مصرف کنندگان اکنون خواهند شنید که خطوط هوایی – حداقل یونایتد – همیشه می دانند که از جیب هر دوی مصرف کنندگان پول دریافت خواهند کرد. بله، مصرف کننده عزیز، شما بانک مضاعف شرکت هواپیمایی هستید.

همچنین: Chick-Fil-A سرانجام آنچه را که به مشتریان می دهد به کارمندان داد (نه، نه مرغ)

شاید این فقط روش دنیاست. چهار شرکت هواپیمایی بیش از 80 درصد از کل صندلی های خطوط هوایی در آمریکا را در اختیار دارند و از هر طریقی که می توانند از انحصار خود استفاده می کنند.

و تنها کاری که کارمندان یونایتد باید انجام دهند این است که اطمینان حاصل کنند که خطوط هوایی سودآور است.

در واقع کربی افزود: “خبر خوب در این زمینه این است که برای اولین بار در یک دهه گذشته، یونایتد اکنون از نظر سودآوری از دلتا و جنوب غربی جلوتر است. ما باید آن را ادامه دهیم. اما این واقعاً دلگرم کننده است زیرا ما این کار را در سه ماهه سوم انجام دادیم و به نظر می رسد که در کوارتر چهارم دوباره این کار را انجام خواهیم داد.

آه، وعده همیشه.

آیا تعجبی ندارد که خلبانان یونایتد برای یک قرارداد بهتر صبر کنند؟

آیا این زمان خوبی است که بگوییم شعار فعلی یونایتد Good Leads The Way است؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/united-airlines-wants-more-of-your-money-and-itll-tell-you-exactly-why/#ftag=RSSbaffb68