یونایتد ایرلاینز به تازگی یک قول مسخره به مشتریان داده است (باورتان می شود؟)

وعده هایی مانند زمان مورد انتظار رسیدن پرواز شما. یا زمان حرکت مورد انتظار. یا حتی قول اینکه هواپیمای شما واقعا بلند شود.

اغلب، شرکت ها می خواهند مشتریانشان در مورد یک محصول هیجان زده شوند.

آنها سعی می کنند شما را فریب دهند، اینطور نیست؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/united-airlines-just-made-a-ridiculous-promise-to-customers-can-you-believe-it/#ftag=RSSbaffb68

قول این است که وقتی این چیز را بخرید به طور غیرقابل کنترلی در همه جا احساس خوبی خواهید داشت.

اما بحث یونایتد اینجاست: این تبلیغ 15 دقیقه ای طولانی و کسل کننده است، درست مانند خط فرودگاه. بنابراین از ویژگی Skip Ad YouTube استفاده کنید تا به قسمتی بروید که یونایتد در مورد سرویس Agent On Demand خود به شما می گوید.

دو دقیقه و نیم بعد از تبلیغ، صداپیشگی همه کسانی را که هنوز در صف ایستاده‌اند، به تمسخر می‌گیرد و می‌گوید: “یک نفر در حال گفتگوی ویدئویی با یک مامور یونایتد به نام تام روی یک لیوان حباب‌دار است.”

البته اگر سرویس Agent On Demand واقعا کار کند.

من می خواهم آن را باور کنم. حتما شما هم می خواهید باور کنید.

مشکل خطوط هوایی، به خصوص در چند سال گذشته، این است که هر قولی که داده اند کاملاً غیرقابل باور بوده است.

و چگونه با این شاهکار به ظاهر غیرممکن ارتباط برقرار می کند؟ با رهاسازی یک تبلیغ 15 دقیقه ای این نشان می دهد که چقدر وحشتناک است که در صف فرودگاه منتظر بمانیم.

screen-shot-2022-08-09-at-9-39-33-am.png

باز هم، این می تواند بزرگترین پیشرفت خدمات مشتری در تاریخ خطوط هوایی باشد. دسترسی فوری به یک نماینده با چهره ای خندان و رفتاری لذت بخش؟ چه چیزی.

با این حال، نمی‌توانم فکر کنم که آیا هر چه مشتریان یونایتد بیشتر از این سرویس استفاده کنند، کندتر خواهد شد. و مشتریان یونایتد ناامیدتر خواهند شد.

این روی Tinder یا Grinder هست؟ نه، این در برنامه یونایتد است. و این بسیار آسان، فوق العاده است و البته، شما همیشه می توانید بلافاصله با کسی چت کنید.

از بسیاری از پروازها بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که زمان انتظار برای خدمات مشتریان خطوط هوایی چهار ساعت یا بیشتر بوده است. بنابراین آیا یونایتد به طور ناگهانی مشکل را با یک تقلید سریع از FaceTime حل کرده است؟

صبر کن. یونایتد اصرار دارد که صف طولانی در این آگهی در دروازه یونایتد نیست.

آیا چنین چیزی برای یونایتد اتفاق نمی افتد؟ مطمئنم برای من اتفاق افتاده

به نوعی، یونایتد اخیراً از بدترین انتقاد مشتریان فرار کرده است – امریکن ایرلاینز و دلتا خشم مشتریان را در انحصار خود درآورده‌اند.

یونایتد مدعی است: «ما در واقع از این امر رنج بردیم. خوب، من واقعاً از تماشای این خط طولانی فرودگاه که به کندی حرکت برخی از هواپیماهای یونایتد اخیراً حرکت می کند، رنج می بردم.

واقعا

(اسکرین شات از آگهی یونایتد.)

اسکرین شات از آگهی یونایتد

شاید یونایتد در تلاش برای سرمایه‌گذاری از این موضوع، اکنون از شما می‌خواهد که باور کنید هرگز و هرگز مجبور نخواهید بود در صف صحبت با یکی از نمایندگان خدمات مشتری خود بمانید.

من می ترسم که برخی از مشتریان آینده نگر یونایتد حتی وسوسه شوند که در یک صف طولانی در دروازه یونایتد قدم بزنند و بی سر و صدا بر سر همه مسافران ناآگاهی که در صف ایستاده اند و منتظر ناامید شدن هستند هیس کنند.

قابل باور؟

بنابراین، با دیدن آخرین وعده از خطوط هوایی متحده، من را به قرن قبل بردند.