یونایتد ایرلاینز از شما می خواهد باور کنید که این سکسی است (کارمندانش آن را دوست ندارند)

کوین یک روز دیرتر از موعد مقرر به خانه رسید. سعی کردم با گفتن “لطفا نگران نباش کوین. یونایتد اکنون سکسی است.”

او با پژمرده پاسخ داد غرغر کردن.

همچنین: خطوط هوایی آمریکا تصمیم گرفت با مشتریان صادق باشد. آنها ممکن است آن را دوست نداشته باشند

نه، لحن نامه دوستانه تر از عنوان آن نبود. نمونه: «پس از سال‌ها برجسته‌سازی رویه‌های تجاری ناعادلانه شرکت‌های دولتی (SOE) مانند خطوط هوایی امارات و سایر شرکت‌های حمل‌ونقل خاورمیانه، اعلام یونایتد مبنی بر توافق‌نامه اشتراک کد جدید نیازمند بررسی دقیق است».

می توانم به شما بگویم که سر تیم کلارک، رئیس امارات، گفت: “نگران نیستم. امارات نیروی بزرگی در صنعت برای بازگرداندن خدمات بوده است و ما همچنان شاهد پیشرفت هایی از سوی دیگران هستیم. یونایتد در مورد محصول نرم خود جدی است و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.”

ما تکان نخورده ایم

مطمئناً در جایی از نامه یک کلمه مثبت وجود داشته است، تعجب می کنید. وجود داشت. کلمه “فوق العاده” بود.

حکم او: “این یک پیروزی بزرگ روابط عمومی برای یونایتد و یک خطای غیرقابل اجبار برای امارات است. امارات به خدمات درجه یک که در تمام جنبه های خطوط هوایی ارائه می شود – حتی اگر مربی باشید. شهرت یونایتد دارد. در مقابل: رویکرد «اول مربی» که به نام مصلحت‌اندیشی، احساس ارزانی و بی‌تفاوتی را به همه چیز القا می‌کند. نزدیک‌ترین مثالی که می‌توانم به آن فکر کنم، ادغام مرسدس با کرایسلر است که صراحتاً اعتبار هر دو شرکت را خدشه‌دار کرد.»

دلیل ظاهری آب و هوا بود. ترس او از این بود که با وجود کمی باران در اطراف، خلبانان و خدمه کابین به پایان رسیده بودند و شرکت هواپیمایی کسی را برای جایگزینی آنها نداشت.

هواپیمای متحد در باند فرودگاه.

یونایتد ایرلاینز/اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک/ZDNET

خطوط هوایی ایالات متحده و برادران خاورمیانه ای آنها چند سالی است که از یک بن بست برخوردار بوده اند. لطفاً وقتی به شما می گویم که مشکل این است که دولت های متبوع امارات، اتحاد و قطر ایرویز این خطوط هوایی را با مبالغ هنگفتی گلچین کرده اند، لطفاً سعی کنید و حرمت خود را حفظ کنید.

کوین توضیح داد که هیچ کس پشت باجه بلیط نیست، که مرد خوب تلفنی فریاد زد: “واااااااااااااای؟”

همچنین: کارمندان United Airlines نشان دادند که چگونه از داده ها برای شرمساری روسای خود استفاده کنید

اما حرف آخر را به کوین بسپاریم. من این آگهی جدید یونایتد را برایش فرستادم و نظرش را جویا شدم. او یک یا دو چیز در مورد برندها و تجارت می داند.

بله، کوین برای تجارت زیاد پرواز می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/united-airlines-wants-you-to-believe-its-sexy-its-employees-dont-like-that/#ftag=RSSbaffb68

خلبانان و مهمانداران پرواز فوق العاده دعوت کننده و شاد را در آگهی به یاد دارید؟ خب، اتحادیه های کارگری آنها و اتحادیه هایی که نماینده همه کارمندان دیگر یونایتد بودند، واکنش خشک تری نشان دادند.

من در مورد همه اینها مطمئن نیستم. فکر نمی‌کنم هیچ خط هوایی ایالات متحده را به جای بسیاری از خطوط هوایی اروپایی برای یک پرواز ترانس آتلانتیک انتخاب کنم.

من کی هستم که بگویم؟

این اصلاً سکسی به نظر نمی رسد، اینطور است؟

لازم است در مورد کوین صحبت کنیم

در اینجا کارمندان یونایتد به طرز مضحکی وسوسه‌انگیز هستند که از لیموزین‌ها خارج می‌شوند، از فرودگاه عبور می‌کنند و با شرکای جدید خود در امارات روبرو می‌شوند، همانطور که فرانک سیناترا می‌خواند: «Come Fly With Me».

همچنین: خطوط هوایی دلتا همه چیز را برای مشتریان ثروتمندتر خراب کرد. سپس یک نفر ایده ای داشت

این طلوع یک دوره جدید است. این نشان می دهد که یونایتد اکنون یک تجربه کاملاً عالی ارائه خواهد کرد، اینطور نیست؟

پس آماده شو این یک طلوع جدید است، یک دوره جدید، برای سفر کاری بعدی خود با یونایتد پرواز کنید.

آیا زندگی آنها اکنون اینگونه خواهد بود؟ به نظر می آید. همه خیلی خوشحالن

زمینه؟ این بود: “این یارانه ها خطوط هوایی ایالات متحده را در یک وضعیت بد اقتصادی فوق العاده قرار می دهد و مشاغل کارکنان خطوط هوایی ایالات متحده را تهدید می کند. کارگران آمریکایی می توانند با هر شرکت هواپیمایی خارجی در شرایطی که در یک زمین بازی برابر باشند رقابت کنند. ما نمی توانیم با کل کشورها رقابت کنیم.”

اما، بازگشت به سکسی. برای جشن گرفتن این اتحادیه خوب جدید، یونایتد و امارات منتشر شد یک تبلیغ براق غیرقابل کنترل، که با خلبانان و مهمانداران هواپیما به طرز غیرممکنی پر زرق و برق آراسته شده است.

قلم زدند یک نامه مشترک، با عنوان دعوت کننده: United – Emirates Codeshare: Labor is Watching.

اما، اگر تا به حال متوجه نشده بودید که کارکنان یونایتد راضی نیستند، اتحادیه‌های آن نیز پیشنهاد کردند: “واقعیت همچنان باقی است که در حال حاضر هیچ اتحادیه کارگری مستقلی در امارات متحده عربی وجود ندارد. این منجر به یک وضعیت سیستماتیک و غیر قابل قبول تجاوز به حقوق کارگران خطوط هوایی، با گزارش‌های نگران‌کننده از شیوه‌های ناعادلانه کار و ارعاب کارفرمایان».

بله، و نه فقط در طول همه گیری.

چه نوع بررسی؟ این نوع: “برای محافظت از مشاغل کارکنان خطوط هوایی ایالات متحده، باید شفافیت مالی مستمر و استانداردهای کاری بهبود یافته وجود داشته باشد که اطمینان حاصل کند که انصاف در همه توافق نامه های آسمان باز و اشتراک کد حفظ می شود.”

او به خدمات مشتری زنگ زد. در آنجا مرد بسیار خوبی به او گفت که برو باجه بلیط و با نماینده صحبت کند.

پرواز دوست من کوین در اواخر عصر یونایتد ایرلاینز هفته گذشته در آخرین لحظه لغو شد.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

چه کاری می‌توانم بکنم جز اینکه توضیح دهم که تصویر یونایتد اکنون کاملاً تغییر کرده است. چرا، فقط یک شراکت با امارات امضا کرده است، چیزی این پسر امتیاز شرح داده شده به عنوان “یک بار غیر قابل تصور.”

بیا با هم دوست باشیم بیا سکسی باشیم

با این حال، یونایتد در حال پیشرفت است. اکنون این نوید را می دهد که هرگز مجبور نخواهید بود برای صحبت با کارکنان خدمات مشتری در صف بایستید. این فریبنده است، درست است؟