یادگیری آسان با آموزش دوربین مداربسته همیار آی‌تی

این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. ۱۵- برای کابل کشی برای دوربین های IP سعی شود از حداقل سوییچ شبکه استفاده شود. ۱۳- برای صرفه جویی در کابل کشی دوربین IP میشود از شبکه اترنت ویا اینترنت موجود استفاده نمود. با استفاده از دوربین و چراغ قوه در تلفن هوشمندتان، ردیاب دوربین مخفی می تواند به تشخیص لنز یک دوربین جاسوسی در اتاق کمک کند. همچنین دستگاه های مشکوک را در وای فای، شبکه های محلی و بلوتوث اسکن می کند.

در پایان نیز در مورد آی پی دیفالت یا default ip address دوربین های مداربسته و روش های پیدا کردن این آی پی ها که برای کانفیگ اولیه دوربین لازم است، صحبت می شود. البته گاهی می توان DVRهای چینی را به علت مشابه بودن سخت افزار روی یک نرم افزار اضافه کرد. در دوربین های شبکه نیز می توان از طریق نصب نرم افزار CMS بر روی سرور تصاویر چند دوربین را یکجا دید. در دوربین های شبکه نیز باید برای دیدن دوربین ها به صورت یکپارچه دوربین ها از یک برند باشند و یا همه انها Onvif باشند.

لازم است بدانید که برای نصب دوربین بر روی گوشی بایستی در محلی که دوربین در آنجا نصب شده است اینترنت نیز وجود داشته باشد و دستگاه های ذخیره ساز تصاویر دوربین یعنی DVR یا NVR را به اینترنت وصل کنید. که برای اینکه بسته به نوع دوربین مدار بسته می توانید از کابل شبکه یا یک سوییچ استفاده کنید. در ادامه بایستی در تنظیمات مودم و دوربین مدار بسته تغییراتی را اعمال کنید.

لیست آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برق ، الکترونیک و ابزار دقیق در شیراز

چنانچه توضیحات داده شده در مورد دوره آموزش نصب دوربین مداربسته برای شما کافی نبود، می توانید با استفاده از شماره های درج شده برای مشاوره با ما تماس بگیرید. هنرجویان با شرکت در دوره آموزش نصب دوربین های مدار بسته با انواع دوربین های تحت شبکه آشنا می‌شوند و مهارتهای لازم برای نصب آنها را یاد میگیرند. arya-cctv.ir شهریه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فنون برق با تخفیف ۱۲۰۰۰۰۰ تومان است. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه فنون برق در هرماه چندین بار برگزار می‌شود. دستگاه های DVR و NVR هر دو یک وظیفه مشترک را دارند و آن هم ضبط فیلم دوربین مدار بسته است.

خرید نهال گردو

هرچه فاصله کانونی بیشتر باشد، زاویه دید کوچکتر می‌شود و هرچه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید بزرگتر می‌شود. در کل فاصله کانونی، عددی بر حسب میلیمتر است و معرف زاویه دید لنز است، و هر چه فاصله کانونی عددی بزرگتر، زاویه دید دوربین کمتر و به اصطلاح Teleتر می‌شود. عدسی که جزء اصلی تشکیل دهنده لنز است، قطعه‌ای است از جنس مواد شفاف مثل شیشه، کریستال یا پلاستیک که یک طرف یا هر دو طرف آن داری انحنا است.

هزینه‌ای که بابت این دوره انجام میدهید ممکنه حتی از اجرای کوچکترین پروژه‌ی شما هم کمتر باشد ضمن اینکه دوره سیستم‌های نظارت تصویری مخصوص بازار کار را نیز از ما بصورت هدیه دریافت میکنید. به همین دلیل در این اوضاع، رشد کسب و کارهایی از جمله سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری به شدت افزایش یافته در این بازار هرکسی که حرفه ای تر عمل کند یقیناً جایگاه بهتری در رشد خود و در میان مشتریان خواهد داشت. ما در آموزشگاه برق و الکترونیک از سال 1392 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی برق و الکترونیک آغاز به فعالیت کردیم، ما با استفاده از مدرسین متخصص و مجرب توانسته‌ایم تا طیف زیادی از هنرجویان را روانه بازار کار کنیم.

  • با توجه به پایین بودن سرمایه مورد نیاز برای ورود به این شغل، در صورت ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای می توانید در مدت زمان کوتاه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.
  • عملکرد دستگاه NVR دقیقا مشابه دستگاه DVR برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته است.
  • این دوره ها هم در غالب حضوری بصورت کلاس آموزشی انجام می شود و هم می توانید آن را به صورت دوره آموزش آنلاین دوربین مداربسته در اختیار داشته باشید.
حد اکثر طول هر کابل برای هر دوربین ۴۰۰ متر می باشد و نباید از این مقدار فراتر برود. در آخر توصیه می شود که برای انتقال تصاویر، از کابل های با کیفیت بالا بهره بگیرید. اتصال یا فیشی به نام BNC.وجود دارد که این فیش تجهیزات نظارت تصویری را ( دوربین ها را به دستگاه ضبط ) به یکدیگر ارتباط می دهد. در انتهای آن پیچی وجود دارد که پس از اتصال به پورت، با چرخاندن آن، قفل می شود. کابل RG دوربین (کابلی که به دو سر آن فیش BNC متصل می باشد) را باید به دستگاه DVR متصل کنید. برای این کار کافی است، یک سر کابل را به خود دوربین مدار بسته و سر دیگر را به DVR متصل کنید.

جزوه آموزشی درس رله و حفاظت – دانلود رایگان