گیمرها: هدست HyperX Cloud Alpha 31 درصد تخفیف دارد

گیمرهایی که از گره خوردن سیم‌ها در دکل‌های بازی خود متنفرند، به این معامله توجه داشته باشند. را هدست بازی بی سیم HyperX Cloud Alpha به پایین ترین قیمت خود تا کنون کاهش یافته است. شما می توانید به این هدست امتیاز دهید 31 درصد تخفیف برای فقط 139 دلار.

اگر این معامله ای است که منتظرش بودید، توصیه می کنیم که آن را انجام دهید این را در اسرع وقت انتخاب کنید. به مبلغ 139 دلار را دریافت کنیدl، یک کوپن وجود دارد که قبل از افزودن کالا به سبد خرید، باید روی آن کلیک کنید. ما نمی دانیم تا چه مدت آمازون آن کوپن تخفیف اضافی 20 دلاری را در دسترس خواهد داشت. همچنین، اگر می‌خواهید گزینه‌های دیگری را که برای تکمیل تنظیمات بازی خود دارید، ببینید، انتخاب‌های ما را برای بهترین هدست‌های بازی بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hyperx-cloud-alpha-headset-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

هدست HyperX Cloud Alpha یک هدست طراحی شده برای گیمرهای رایانه شخصی است که با یک بار شارژ می تواند تا 300 ساعت دوام بیاورد. این هدست از یک قاب آلومینیومی و ایرپدهای چرم مصنوعی استفاده می کند تا نهایت راحتی را در طول بازی ارائه دهد. این تا حدی از یک مموری فوم امضا شده است که به اندازه خود قاب سبک و راحت است.

این هدست همچنین از درایورهای Dual Chamber ویژه برای تنظیم دقیق میانی و بلندی های صوتی شما برای ارائه صدای واضح استفاده می کند. می توانید انتظار داشته باشید که صدای فضایی DTS به شما هشدار دهد که دشمنان شما از کدام جهت در حین بازی به شما نزدیک می شوند. و باز هم، حتی برای سنگین‌ترین گیمرها، با یک بار شارژ 300 ساعت عمر باتری خواهید داشت.

در بررسی ZDNET، تیلور کلمونز، متخصص فناوری، اظهار داشت که آنها واقعاً از قابلیت‌های بی‌سیم آن لذت می‌برند و اظهار داشت که این ویژگی به آنها آزادی حرکت بیشتری می‌دهد. علاوه بر این، آنها گفتند که این هدست «فشار بستن کمتری نسبت به Cloud Alpha S دارد که استفاده از آن را با فیلتر نور آبی یا عینک طبی یا اگر سر بزرگ‌تری دارید راحت‌تر می‌کند».

نمای نزدیک از هدست HyperX Cloud Alpha که روی میز در کنار صفحه کلید HyperX قرار دارد

HyperX