گوگل مسیریابی سازگار با محیط زیست را در Maps به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد

کریس فیلیپس، رئیس GEO برای Google، پیش از رویداد Search On Google به خبرنگاران گفت: «این همچنین راهی برای کمک به گسترش دامنه مزایای پایداری این محصول، فراتر از آنچه کسانی که از Google Maps می‌توانند می‌توانند، به جامعه توسعه‌دهندگان گسترش دهند. .

مسیریابی سازگار با محیط زیست در Maps سال گذشته در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد. این ویژگی مسیرهایی را به رانندگان می‌دهد که ممکن است لزوماً کوتاه‌ترین مسیر از نقطه A تا نقطه B نباشد، اما باید کمترین میزان انتشار کربن را به همراه داشته باشد.

یک سال پس از معرفی مسیریابی سازگار با محیط زیست در Google Maps، گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که این قابلیت را در پلتفرم Google Maps برای توسعه دهندگان باز می کند. این بدان معناست که سایر مشاغلی که از Google Maps برای یافتن مسیرهایی برای رانندگان خود استفاده می‌کنند – مانند شرکت‌های اشتراک‌گذاری سواری یا شرکت‌های تحویل – می‌توانند از مسیریابی محیطی در برنامه‌های خود برای پایگاه کاربری خود استفاده کنند، بنابراین در هزینه سوخت صرفه‌جویی می‌کنند.

قابلیت مسیریابی سازگار با محیط زیست برای توسعه دهندگانی که از پیشنهاد حرکتی Maps، پلتفرم Google Maps استفاده می کنند، در دسترس خواهد بود. برنامه این است که آن را از طریق لایه رایگان پلتفرم در دسترس قرار دهیم. باید تا پایان سال در حالت پیش نمایش در دسترس باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/google-is-making-eco-friendly-routing-on-maps-available-to-developers-for-free/#ftag=RSSbaffb68

سازگار با محیط زیست-routing-for-developers.png

گوگل
در ماه می، گوگل اعلام کرد که مردم قبلاً از آن برای سفر 86 میلیارد مایل استفاده کرده اند. تخمین زده می شود که نیم میلیون تن از انتشار کربن صرفه جویی شود – معادل خروج 100000 خودرو از جاده.

در اوایل سال جاری، گوگل گزینه‌های مسیریابی سازگار با محیط زیست را به Google Flights اضافه کرد و به کاربران تخمین کربن را در کنار سایر اطلاعات مربوط به پروازها، مانند قیمت و زمان‌بندی، ارائه داد.