گشت و گذار در گوشی هوشمند اندرویدی مقاوم Doogee S96 GT

S96 GT را به فضای باز می برید؟ مشکلی نیست.

اما یکی از کارهایی که شما به طور منظم در گوشی هوشمند انجام می دهید این است که به صفحه نمایش نگاه کنید، و آن صفحه نمایش 720p اکنون واقعا قدیمی به نظر می رسد.

حتی می توانید در زیر آب عکس و فیلم بگیرید.

مرور: بررسی گوشی اندرویدی مقاوم Doogee V20

نمای نزدیک از Doogee S96 GT روی پست چوبی

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

از فلز و پلاستیک رنگارنگ برای نرم کردن ظاهری بسیار کاربردی استفاده می شود و برای چنین گوشی درشتی، ممکن است S96 GT را «شیک» خطاب کنید.

نمای نزدیک از Doogee S96 GT روی پست چوبی

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

خوب، اگر گوشی های هوشمند حجیم سبک شما هستند، اینطور است.

همچنین: Doogee S89 Pro می تواند اولین گوشی مورد تایید بتمن باشد

هر چند یک کلمه هشدار دهنده به هیچ یک از نمونه‌های عکسی که سازنده در وب‌سایت خود استفاده می‌کند اعتماد نکنید، زیرا یک جستجوی سریع نشان می‌دهد که این عکس‌ها تصاویر استوک تغییر کاربری داده شده‌اند.

همچنین: 6 بهترین گوشی مقاوم

مشخصات فنی Doogee S96 GT

اول، نمایشگر. یک صفحه نمایش 720p در سال 2022 دیگر آن را قطع نمی کند. بله، در یک گوشی مقرون به صرفه خوب است، اما در تلفنی که 350 دلار قیمت دارد، یک افت شدید است.

من واقعاً آرزو می کنم که سازندگان گوشی های هوشمند این کار را متوقف کنند.

دوربین عقب Doogee S96 GT

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

گفته می شود، این روزها هر چند وقت یکبار کسی تماس می گیرد؟

خوب، حالا به موارد نه چندان خوب بروید.

به عنوان یک گوشی هوشمند S96 GT سریع، بدون تاخیر و استفاده از آن لذت بخش است. پردازنده هشت هسته‌ای سریع کمک می‌کند تا همه چیز به خوبی پیش برود، و حتی یک بار هم در عملکرد با تاخیر یا سکسکه مواجه نشدم.

ثانیا، میکروفون ضعیف است و تماس‌های تلفنی را خسته‌کننده می‌کند. مقداری صدای باد یا ترافیک اضافه کنید و بدون استفاده از هدفون عملاً غیر قابل استفاده است.

دوربین ها سالم هستند عالی نیست، اما بد هم نیست. خروجی برای افرادی مانند فیس بوک و اینستاگرام، یا برای اشتراک گذاری با دوستان و خانواده خوب است. مجموعه کاملی از ویژگی های دوربین برای بازی وجود دارد، از حالت های پرتره، دوربین هوش مصنوعی و حالت شب گرفته تا حالت های حرفه ای، پانوراما و تایم لپس.

همچنین می‌تواند دمای شدید بین 70 درجه سانتی‌گراد (158 درجه فارنهایت) و -55 درجه سانتی‌گراد (67- درجه فارنهایت) را تحمل کند.

از نظر بیرونی، S96 GT شبیه بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقاوم دیگر است که در چند سال گذشته به آنها نگاه کرده‌ام. این یک صفحه نمایش بزرگ است که با درگاه های لاستیکی، فلزی و مهر و موم پوشیده شده است.

عمر باتری نیز خوب است، با واحد 6350 میلی‌آمپر ساعتی که این باتری را برای یک روز استفاده به خوبی حفظ می‌کند، اگرچه من احساس می‌کردم که عمر باتری به خوبی عمر باتری S96 Pro نیست.

همچنین: 6 بهترین گوشی اندرویدی

لبه های لاستیکی از ورود آلودگی و آب به گوشی هوشمند جلوگیری می کند.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

خب، Doogee دوباره با یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی مقاوم بازگشته است S96 GT، S96 Pro اصلاح شده

درجه بندی IP68 به این معنی است که از محیط های مرطوب و گرد و غبار دور می شود، حتی می تواند در برابر غوطه ور شدن در آب در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه، و به گفته Doogee، یک روز غوطه ور شدن در بتن در عمق 1 متری (مطمئن نیست که چگونه شما را تحمل کند). پس از آن بازیابی کنید).

همانند S96 Pro، یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی وجود دارد که از چهار نورافکن مادون قرمز داخلی برای ثبت تصاویر سیاه و سفید در شب استفاده می کند. در حالی که “اووو” و “آههههه” نسبت به این کار آسان است، من یک دوربین حرارتی را ترجیح می دهم که مفیدتر و کمتر فریبنده باشد.

نمای نزدیک از فلپ های لاستیکی در Doogee S96 روی پست چوبی

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقاوم و شیک اندروید 12 با باتری و دوربین مناسب هستید، پس Doogee S96 GT اصلا خرید بدی نیست بله، محدودیت‌هایی وجود دارد، و من یک دوربین حرارتی را به ویژگی دید در شب ترجیح می‌دهم، اما هنوز هم یک گوشی هوشمند محکم، قابل اعتماد و خوش‌ساخت است که می‌تواند از هر چیزی که در فضای باز بسیار عالی می‌تواند به آن پرتاب کند، دوام بیاورد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/a-tour-of-the-doogee-s96-gt-ruggedized-android-smartphone/#ftag=RSSbaffb68

آیا خوب است؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

با این حال، اگر می‌خواهید ببینید که در اطراف شما چه اتفاقی می‌افتد – تا فاصله 20 متری – در تاریکی شب، این گوشی هوشمند این قدرت فوق‌العاده را به شما می‌دهد.

من به عنوان کسی که تلفنم را در ماجراجویی‌های تصادفی با خودم می‌برد، از طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های هوشمند مقاوم هستم. نامی که مترادف با گوشی های هوشمند مقاوم است Doogee است.