کیت کامل شارژ مسافرتی قابل حمل برای طرفداران اپل

اجازه ندهید اندازه شما را گول بزند — این شارژر کوچک بسیار قدرتمند است (این واقعیت را نادیده بگیرید که من نسخه بریتانیا را در اینجا دارم — نسخه ایالات متحده جدا از دوشاخه و برقی که با آن کار می کند یکسان است).

این کوچک، سبک وزن، قابل حمل و در عین حال هنگام سفر با من عالی است آیفون، اپل واچ، و AirPods.

یک شارژر بی سیم چند منظوره عالی.

شارژر بی سیم Apple MagSafe Duo یک شارژر تاشو است که برای من ایده آل برای سفر است. می‌توانید آیفون و اپل واچ را با هم روی پاتختی شارژ کنید، و می‌توانید قاب AirPods یا AirPods Pro خود را در مواقعی که نیاز به شارژ گاه به گاه دارد روی شارژر MagSafe قرار دهید.

قطعات کیت شارژ مسافرتی قابل حمل که روی هم چیده شده اند

اینم کیتی که من جمع کردم.

همچنین: بهترین لوازم جانبی MagSafe

در حال حاضر، من راحتی و سهولت نور سفر را ترجیح می‌دهم، و این بدان معناست که شارژرهای بزرگ غیرضروری، کابل‌های عظیم و پاوربانک‌های سنگین وجود ندارد.

این شارژر 30 واتی می‌تواند پد شارژ Apple MagSafe Duo را هنگام شارژ آیفون و اپل واچ تامین کند و زمانی که می‌خواهید شارژ سریع‌تری نسبت به MagSafe داشته باشید، می‌تواند به عنوان یک شارژر مستقل دو برابر شود.

این پاوربانک ترکیبی عالی از فناوری‌ها است – یک پاوربانک 6000 میلی‌آمپر ساعتی (برای شارژ کامل در بزرگ‌ترین آیفون‌ها کافی است) که می‌تواند تا 15 وات بی‌سیم (7.5 وات در آیفون) و 20 وات شارژ سیمی و راحتی امکان اتصال به آیفون با استفاده از MagSafe.

بخش‌هایی از کیت شارژ قابل حمل روی پس‌زمینه قهوه‌ای پخش شده‌اند.

بله، شما به یک کابل نیاز خواهید داشت. Lightning-to-USB-C اپل انتخاب خوبی است زیرا شما یک کابل کوچک، سبک و در عین حال بادوام دارید که هم شارژر MagSafe Duo یا فقط آیفون شما را تغذیه می کند.

کیت شارژ قابل حمل من.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

بسته بندی کل کیت کوچک است.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-perfect-portable-travel-charging-kit-for-apple-fans/#ftag=RSSbaffb68من تمایل دارم مراحل سفر سنگین و سفر سبک را طی کنم.

MagSafe Duo کوچک است، اما به یک ایستگاه شارژ فوق العاده راحت باز می شود، با مزیت اضافه این که چراغ های مزاحم برای بیدار نگه داشتن شما در شب وجود ندارد.

همچنین: بهترین پدهای شارژ بی سیم

یک کیت عالی و بسیار ارزان تر از معادل اپل.