کوینکس صرافی ارز دیجیتال coinex ورود به سایت coinex com

در مهر ماه سال 1400 برخی کاربران با آی پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن و باید vpn Kucoin Exchange روشن میکردن. اما این قضیه فقط در همینجا خاتمه نیافت و به مرور زمان تمام کاربران ایرانی با ای پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن. اما این تحریم از سوی ایران صورت گرفته بود و در بیانیه ای کوینکس اعلام کرد که با کاربران ایرانی هیچ مشکلی نداره و میتونید با استفاده از vpn به معامله در این صرافی بدون نگرانی ادامه بدین. پس مشکل coinex با ایرانی ها وجو نداره و فقط از طرف ایران این صرافی فیلتر شده.

جایی که ارزهایی مانند دلار ، ریال ، روپیه و …اگر احراز هویت صورت گیرد ، تا یک میلیون دلار هم این امکان موجود است . در مرحله TOTP ، شما با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator که یک اپلیکیشن رمزساز چنددقیقه ای است ، وارد حساب کاربری شوید . جایی که ارزهایی مانند دلار ، ریال ، روپیه و … را میتوانیم به ارزهای سایرکشور ها ، یا ارزهای مختلف دیگر تبدیل کنیم . در این صرافی ها ، ارزهای کشورهای مختلف هم مورد مبادله قرار میگیرد .

سایت رسمی صرافی کوینکس

صرافی coinex از سال ۲۰۱۹ به بعد امکان جدیدی را اضافه کرد و آن (قابلیت انجام معاملات leveraged فقط برای BTC/USDTرا فراهم کرده) می باشد. این نوع معاملات می توانند سودهای بسیار کلانی را در پی داشته باشند و هم چنین احتمال ضرر بالایی هم دارند. از مهم ترین ویژگی های پلتفرم کوینکس می توان به رابط کاربری ساده و سادگی و کارایی فضای آن اشاره کرد که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در این صورت، همه افراد حتی تازه کاران نیز میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند صرافی را روی موبایل نصب کنند و همیشه به آن دسترسی داشته باشند. خوشبختانه نسخه‌ی موبایل صرافی کوینکس برای اندروید و برای iOS آیفون در دسترس است.

پس برای جلوگیری از ورود غیر مجاز، هم برای ایمیل و هم برای حساب صرافی، از پسوردهایی که از حروف کوچک و بزرگ و عدد تشکیل شده استفاده کنید، تا به راحتی قابل حدس نباشد. این صرافی یک اپلیکیشن موبایل هم برای راحتی کار با این صرافی در اختیار کاربران خود قرار داده است. کار در این صرافی بسیار ساده است و کاربران و معامله گران مبتدی می‌توانند به راحتی در آن فعالیت نمایند. در منوی حساب به گزینه های تایید هویت، ویرایش اطلاعات فردی و مشاهده تاریخ عضویت دسترسی پیدا می کنیم. در این بخش اطلاعات ارز انتخاب شده، مشاهده می شود؛ این اطلاعات شامل بالاترین و پایین ترین قیمت ۲۴ ساعت گذشته و ارزش معاملات می باشد. اگر همچنان در Binance فعالیت دارید می‌توانید به وریفای بایننس بپردازید و همچنان در این صرافی به کار خود ادامه دهید.

صعود بیت کوین در اکتبر تکرار می‌شود؟ | قیمت بیت کوین امروز ۱۲ مهرماه

کوینکس صرافی ارز دیجیتال coinex ورود به سایت coinex com

از قسمت Coin Type ارزی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب می‌کنید. مثل همان رمز دوم یک‌بارمصرف در هنگام پرداخت های آنلاین هست که در حال حاضر بعضی از افراد از طریق نرم‌افزار بانک‌ها این رمز را دریافت می‌کنند. گاهی اوقات برای اینکه کد برای شما ارسال شود، شما باید یک پازل خیلی راحت را حل نمایید. این سایت بین ۳۰۷ صرافی برتر ثبت‌شده در سایت معتبر کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) رتبه ۴۵ را دارد که نشان‌دهنده این هست که می‌توان به آن اعتماد کرد.

  • اگر Google Authenticator را از قبل روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، ابتدا با رفتن به فروشگاه گوگل پلی (گوشی‌های اندروید) و یا اپ استور (گوشی‌های آیفون) آن را دانلود و نصب نمایید.
  • امنیت صرافی کوینکس بسیار عالی بوده و از یک پلتفرم رمز نگاری بسیار سریع و امن استفاده می کند.
  • برای باز کردن قفل امتیازات ویژه با احراز هویت برای کاربران تأیید شده، شما باید یک سند شناسایی هویتی ارائه کنید و فرآیند تأیید چهره را با وب‌کم طی کنید.
  • کوینکس یکی از بسترهای مشهور حال حاضر برای مبادله ارزهای دیجیتال است.