کنار، AirPods. یک قهرمان جدید ANC در شهر وجود دارد

هدفون: 1.2 x 0.68 اینچ

کیف شارژ: 2.6 x 2.34 اینچ

طرفداران

  • کیفیت حذف نویز بی نظیر است
  • ویژگی لمس ساده بصری و موثر است
  • ساعت ها به راحتی در گوش قرار می گیرد
  • این برنامه دارای یک EQ قابل تنظیم برای تجربه گوش دادن سفارشی است

با هدفون های داخل گوش، فشار قابل توجهی پس از ساعت ها استفاده از آن ها در گوش ایجاد می شود. به‌طور شگفت‌انگیزی، هدفون‌های QuietComfort نسبت به سایر پوشیدنی‌هایی که آزمایش کرده‌ام، کمتر نفوذ می‌کردند و لحظات زیادی وجود داشت که احساس می‌کردم چنان در حذف غیرفعال نویز غوطه‌ور می‌شدم که ناخواسته احوالپرسی رئیسم را نادیده می‌گرفتم. (ببخشید جیسون!)

همچنین: بهترین هدفون هایی که می توانید در حال حاضر بخرید

کیفیت میکروفون

قیمت

بیشتر: Samsung Galaxy Buds Pro 2: بهترین هدفون برای کاربران گلکسی

یک تاچ پد که … تقریباً خیلی خوب کار می کند

Bose QuietComfort Earbuds II در جعبه شارژ.

کریستینا داربی/ZDNET قرار دادن هدفون Bose QuietComfort II در جعبه شارژ

هدفون: IPX4

AirPods Pro 2 اپل تنها دو روز پس از عرضه پیش فروش ایربادهای Bose QuietComfort II برای اولین بار عرضه شد. طبیعتاً مقایسه ای وجود خواهد داشت و من این شانس را داشتم که هر دو را در چند وقت اخیر آزمایش کنم.

Bose می گوید که می تواند از طریق “تکنولوژی CustomTune” خود به چنین موفقیتی دست یابد. تست صدا صدای زنگی را در گوش شما پخش می کند که توسط میکروفون ها گرفته می شود و به جوانه ها تصوری از شکل کانال گوش شما می دهد. از آنجا، ANC متناسب با نحوه دریافت صدا توسط گوش شما طراحی شده است.

کنش‌ها فقط به یک لمس ملایم برای پخش و مکث نیاز دارند، و وقتی بالا و پایین می‌روم، صدا با دقت تنظیم می‌شود – هر بار یک بریدگی. تنها “منفی” هایی که با تاچ پد تجربه کرده ام، بیش از هر چیز دیگری به دلیل خطای کاربر است. من عادت دارم وقتی تمرکز می کنم دستم را روی کنار صورتم بگذارم و اغلب متوجه می شوم که به طور تصادفی صدا را متوقف می کنم. اگر شما هم مانند من یک دستگاه تنظیم کننده دست طبیعی هستید، از حساسیت پد لمسی آگاه باشید.

سطح وسیع هدفون فقط برای ظاهر نیست. آن را به عنوان یک صفحه لمسی برای کنترل ها و ژست ها دوبرابر می کند. به نظر من این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که در شهر خواربارفروشی می‌کنم و برای پخش، مکث، پرش یا حتی پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی فقط باید روی هدفون ضربه بزنم.

همچنین یک «حالت آگاه» پیش‌فرض وجود دارد که شبیه «حالت شفافیت» در هدفون‌های رقیب است. در حالی که تنظیمات به اندازه کافی برای گوش دادن به محیط، ANC را پایین می‌آورد، متوجه شدم که صدا را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهم – معمولاً دو تا سه درجه – تا به طور کامل صدای کسی را که با من صحبت می‌کند یا راننده مترو اعلام توقف می‌کند، بشنوم.

تا 6 ساعت با یک بار شارژ | مدت زمان شارژر هدفون: 1 ساعت | مدت زمان شارژ : 3 ساعت

سه گانه سیاه و سنگ صابون

ابعاد

من در هفته گذشته در حال آزمایش QuietComfort Earbuds II بوده‌ام، سهم من از مترو در شهر همیشه پر جنب و جوش نیویورک را انجام می‌دهم، در یک محیط اتاق خبر پر انرژی کار می‌کنم، و در باشگاهی ورزش می‌کنم که اصرار به حضور اد شیران دارد. در حلقه تقریباً در همه زمینه‌ها، این هدفون‌ها نه تنها پیشتاز هستند، بلکه در یک لیگ خاص خود قرار دارند.

مشخصات فنی

ماندگاری

باس به طور پیش فرض قابل توجه و سنگین است، اما می توانید از برنامه Bose Music نیز برای تنظیم یکسان سازی تمام فرکانس ها استفاده کنید. چیزی که از نظر اجرای صوتی Bose بیش از همه تحت تأثیر قرار گرفتم این بود که چگونه حتی پس از بالا بردن سطح پایه، سایر سازها و آوازها منفجر نشدند. همین امر در مورد تنظیم صدا نیز صدق می کند. شماره‌گیری لزوماً باعث نمی‌شود صدای خروجی کوچک‌تر به نظر برسد، و شماره‌گیری نیز وضوح کلی را بدتر نمی‌کند.

ANC سطح بعدی

حال، سوال ساعت: صدای این هدفون ها چگونه است؟ به‌عنوان کسی که (به‌تازگی) یک بدبین است، Bose QuietComfort II بهترین چیزی است که شنیده‌ام. به قدری که پس از دریافت آن‌ها، هرکسی را که با آن‌ها در ارتباط بوده‌ام مجبور کرده‌ام که هدفون‌ها را داخل گوش بگذارند، به آهنگ «Blinding Lights» The Weeknd گوش دهند و در شفافیت و غرش سینتی‌سایزرهای افتتاحیه غافل شوند. در واقع، سابرینا اورتیز از ZDNET کیفیت صدا را به عنوان “کلوبی در گوش من” توصیف کرد.

باتری

برای خودم، خانواده‌ام و همکارانم، تقریباً تمام تماس‌های تلفنی یا زوم ما از طریق هدفون‌های بی‌سیم فیلتر می‌شوند. این باعث می شود کیفیت میکروفون خوب برای من ضروری باشد. متأسفانه، اینجاست که هدفون های Bose من را ناامید می کند. نه تنها برای شنیدن تماس‌های تلفنم – بدون توجه به تنظیمات – مجبور بودم صدایم را تقریباً تا انتها بالا ببرم – با هر فردی که تماس می‌گرفتم به دلیل مشکلات صدا یا دریافت صدای زیاد پس‌زمینه هدفون‌ها در شنیدن صدای من مشکل داشت.

بهتر از AirPods Pro 2؟

بوز در مقابل پس زمینه سبز

رنگ ها

با توجه به اینکه سه برند بزرگ، در میان دیگران، برای کسب جایگاهی در گوش شما تلاش می‌کنند، رقابت داغ، انبوهی از فناوری‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای همه مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. با Earbuds QuietComfort II Bose، این شرکت برای موفقیت از برتری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد.

میکروفون ها

برای من، AirPods Pro 2 دو کار را بهتر انجام می دهد: حالت شفاف و کیفیت میکروفون. در حالی که “حالت آگاهی” در هدفون های Bose خوب است، حالت شفاف AirPods به شما امکان می دهد هم صدا و هم محیط اطراف خود را با وضوح و بدون تنظیم شدید صدا بشنوید. اگرچه کیفیت میکروفون AirPods عالی نیست، اما عملکرد بهتری در فیلتر کردن نویز پس‌زمینه و ضبط صدای زنده‌تر دارد.

مرور: AirPods Pro 2 دو ارتقاء بزرگ ارائه می دهد، اما هرج و مرج اتصال رام نشده است

خط پایین

بیایید به موارد بدیهی بپردازیم: این هدفون‌های هدفون صدای خود را به صدا در می‌آورند و قسمت خود را نیز به نظر می‌رسند. QuietComfort Earbuds II ظاهر «هدفون‌های بریده‌شده» را که AirPods دارند یا شکل سنگ‌ریزه‌ای مد روز گوگل و سامسونگ ندارد. در عوض، آنها مستطیل شکل هستند و بیشتر شبیه گوشی های بلوتوث قدیمی هستند. این بدان معناست که جوانه ها در گوش کمی حجیم اما قابل تشخیص و کاربردی هستند. برخلاف AirPods Pro 2 که فقط روی گوش من آویزان است، Bose به خوبی در داخل قرار می گیرد..

قابلیت اتصال

طراحی داخلی دقیقاً شکل یک کانال گوش معمولی را تقلید می کند و به قفل شدن گوش و صدا کمک می کند. مانند یک قطعه پازل، جوانه ها بدون نیاز به تنظیم مداوم در گوش کاملاً جای می گیرند. برای راحتی بیشتر – از این رو به همین نام – هر جوانه مجهز به یک نوک گوش نرم در اطراف داخلی ترین بلندگو و یک نوار پایداری نرم است که گوشواره بیرونی را باریک می کند. هم نوک گوش و هم بالشتک اطراف آن در اندازه های بزرگ، متوسط ​​و کوچک هستند — که من به خصوص در مورد دومی هیجان زده بودم. بالاخره گوش های هرکس با هم فرق دارد.

در بازار هدفون‌های بی‌سیم به شدت مورد بحث، آخرین سهم Boses – QuietComfort Earbuds II – با راحتی و کیفیت تداخل می‌کند و در عین حال معیار جدیدی برای حذف فعال نویز ایجاد می‌کند. اگرچه ممکن است اینها بهترین کیفیت میکروفون را نداشته باشند یا قاب‌هایی که از شلوار شما بیرون نمی‌زند، پس از فرورفتن جوانه‌ها، در یک تجربه صوتی قرار خواهید گرفت که کاستی‌ها را کمی بخشنده‌تر می‌کند.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

در تمام اردوهای دیگر، بوز کیک را می گیرد. کیفیت صدا و حذف نویز پیچیده تر به نظر می رسد و باعث می شود صدای سینت سایزر و هر فرکانس به طور یکپارچه در داخل و خارج گوش شما جریان یابد. اگر فقط باید حواس‌پرتی‌ها را از بین ببرید، هدفون‌های QuietComfort II دارای راحتی و کیفیتی هستند که اپل هنوز به آن دست نیافته است.

برای تجربه نهایی QuietComfort، باید «حالت بی‌صدا»، تفسیر Bose از حذف فعال نویز را تغییر دهید. پس از روشن شدن، محیط شما به حالت بی‌صدا تغییر می‌کند و آهنگ، فیلم یا حتی کتاب صوتی که به آن گوش می‌دهید در مرکز قرار می‌گیرد. فقط با نیمی از صدا، حتی نمی‌توانستم مکالماتی را که در چند قدمی آن‌ها انجام می‌شد، یا موسیقی متن فیلم بی‌نظم شهر نیویورک را از بیرون پنجره‌ام بشنوم. صدا و افکار من در خط مقدم ذهن و گوش من است.

یکی از انتخاب های طراحی که من علاقه زیادی به آن ندارم، کیف شارژ است. این یک کپسول درشت است، به خصوص در مقایسه با تقریباً هر کیس هدفون بی‌سیم دیگری که من استفاده کرده‌ام. مطمئناً، من می توانم آن را در یک جیب پشتی یا کوله پشتی قرار دهم. اما اگر معمولاً قاب هدفون خود را در جیب جلویی خود می‌کشید، انتظار نداشته باشید که جایی برای جا دادن هر چیز دیگری داشته باشید. جدای از حجیم بودن، در واقع پیدا کردن قاب Bose را راحت‌تر از مثلاً قاب AirPods Pro 2 پیدا کرده‌ام، مخصوصاً وقتی که در اطراف کوله پشتی بدون ته خود یا در اعماق بالشتک کاناپه‌ام ماهیگیری می‌کنم. کیس بزرگتر همچنین ظرفیت باتری بالاتری برای شارژ دارد.

برنامه Bose Music به شما امکان می دهد چندین “حالت” را تنظیم کنید که در آنها می توانید سطوح حذف نویز را متناسب با نیازهای خود رفع کنید. من شخصاً هنگام دویدن صدای تردمیل را خاموش می کنم، بنابراین یک “حالت تمرین” دارم که حذف نویز را تقریباً به ظرفیت کامل تبدیل می کند.

سازگاری

محدوده بلوتوث

هدفون Bose QuietComfort II خارج از جعبه شارژ.

کریستینا داربی/ZDNET

علاوه بر Bose QuietComfort Earbuds II، اینها هدفون های بی سیمی هستند که باید در نظر بگیرید:


منبع: https://www.zdnet.com/article/bose-quietcomfort-earbuds-ii-review/#ftag=RSSbaffb68

بلوتوث نسخه 5.3

دستگاه‌های iPhone، iPad و Android از طریق برنامه Bose Music. راه‌اندازی دستی برای دستگاه‌های MacOS و PC در دسترس است.

Bose-ii-earbuds-in-front-of-Taxi

چهار عدد در هر هدفون

Emery Wright از ZDNET، هدفون ها را در جعبه شارژ سنگین خود قرار می دهد.

کریستینا داربی/ZDNET

یک کیف بزرگ برای شارژ

جدیدترین پیشنهاد Bose با راحتی و کیفیت صدا و در عین حال معیار جدیدی را برای هدفون های ANC واقعی ایجاد می کند.

تا 30 فوت

منفی

  • کیفیت میکروفون ضعیف
  • طراحی حجیم و کیس شارژ
  • برای استفاده بهینه باید برنامه را پیمایش کنید

299 دلار


طراحی و تناسب

هدفون و کیف Bose quietcomfort II

تایید شد: هدفون‌های هدفون می‌توانند صدای “هوش و شلوغ” نیویورک را مسدود کنند.

کریستینا داربی/ZDNET

سپتامبر ماه بزرگی برای هدفون های بی سیم بود. اپل پس از عرضه آن بر روی کت سامسونگ بود Galaxy Buds 2 Pro، موقعیت یابی AirPods Pro 2 به عنوان جوانه های گل سرسبد به ضرب و شتم. و حالا، بوز اینجاست تا بازی کند… و این به ثانیه‌ای رضایت نمی‌دهد.