کتابخوان الکترونیکی Kindle جدید 2022 در آمازون به 85 دلار کاهش یافت

فروش سایبر دوشنبه با تخفیف در همه چیز از لپ تاپ گرفته تا تلویزیون در حال افزایش است.

Kindle (انتشار 2022)

آمازون
در ادامه بخوانید: نمی دانید کدام خواننده Kindle برای شما مناسب است؟ آن را می شکنیم

معامله در مورد Kindle جدید آمازون مطمئناً ارزش بررسی دارد، اما در روز سایبر دوشنبه، طیف وسیعی از تخفیف‌ها وجود دارد که نه تنها در مورد کتاب‌خوان‌های الکترونیکی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید فروش‌های تلویزیون، لپ‌تاپ، فناوری‌های خانه هوشمند و موارد دیگر را پیدا کنید. برای بهترین معاملات، وبلاگ زنده Cyber ​​Monday ما را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/2022-kindle-e-reader-just-dropped-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

هنگامی که Kindle خود را انتخاب می کنید، باید به خاطر داشته باشید که آمازون اکنون دو گزینه دارد: تبلیغات صفحه قفل یا بدون آن. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، دستگاه های پشتیبانی شده از تبلیغات ارزان تر هستند، اگرچه اگر تبلیغات شما را آزار می دهد، ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای جایگزینی بدون آگهی هزینه کنید.

در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، خرده‌فروشی الکترونیکی آمازون فروش محصولات خود را از جمله Fire TV و Kindles آغاز کرده است. یکی از معاملاتی که ما متوجه شده‌ایم برای جدید است، کیندل پرچمدار 2022 مدل، خواننده ای که معمولاً با قیمت 99.99 دلار به فروش می رسد. برای مدت محدودی، می توانید کیندل جدید را با قیمت 85 دلار، با 15 درصد تخفیف، تحویل بگیرید.

را مدل 2022 بدون تبلیغات معمولا با قیمت 120 دلار به فروش می رسد. با این حال، در روز Cyber ​​Monday، می‌توانید یکی را با همان تخفیف یا 105 دلار انتخاب کنید.

را آمازون پیپر وایت 2022که در رنگ مشکی یا جین موجود است، یک کتابخوان الکترونیکی جمع و جور مجهز به صفحه نمایش 6 اینچی 300 ppi قابل تنظیم است. این Kindle با پشتیبانی از تبلیغات دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که برای هزاران کتاب و مجله دیجیتال کافی است. تا شش هفته استفاده معمولی با یک بار شارژ.

همچنین: Kindle سطح پایه جدید رسماً مرا به کتابخوان های الکترونیکی تبدیل کرده است