کاهش تقاضا برای گوشی های هوشمند می تواند منجر به تبلیغات بیشتر شود

دیدن: با کاهش حجم تولید گوشی های هوشمند، سامسونگ از اپل پیشی می گیرد

دیدن: اپل آیفون 13، سامسونگ گلکسی اس 22 برنده شدند – اما بازار گوشی های هوشمند به طور کلی سقوط می کند

“در رده پایین، تقاضا همچنان پایدار است، اما رقابت بین فروشندگان شدید است. G Power به روز شده موتورولا، مدل های A13 سامسونگ و راه اندازی های جدید TCL با Tracfone، Verizon و T-Mobile گزینه های اقتصادی متعددی را ارائه می دهند که در حال افزایش است. لینچ گفت. عملکرد این رده بالا نیز با پیدا کردن فرصت‌های سری آیفون 13 اپل و سری گلکسی اس سامسونگ قوی باقی ماند.

چالش های اقتصادی مصرف کنندگان را وادار می کند تا در تصمیمات خرید تجدید نظر کنند. در حال حاضر مصرف کنندگان بیشتر به سراغ دستگاه های رده پایین یا رده بالا می روند که باعث ایجاد شکاف تقاضا برای دستگاه های میان رده می شود.

به گفته لینچ، رقبای ارزان قیمت بازار که می خواهند سهم بازار خود را افزایش دهند و از جایگاه های اپراتور خود دفاع کنند، باید به شدت برای مشتریان جذابیت داشته باشند.

آ Canalys مطالعه می کند نشان می دهد که محموله های گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی در سه ماهه دوم سال 2022، با 35.4 میلیون دستگاه، 6.4 درصد کاهش داشته است. این کاهش را می توان ناشی از چالش های اقتصادی و تورم بالا دانست.

گوش دادن به گوشی هوشمند

تصویر: گتی/الکساندر اسپاتاری

طبق گفته شرکت تحقیقاتی Canalys، می‌توانید انتظار داشته باشید که در نیمه دوم سال 2022 تعداد زیادی از تبلیغات و بسته‌های گوشی هوشمند جدید را مشاهده کنید، زیرا فروشندگان تلاش می‌کنند با کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان برای گوشی‌های هوشمند در آمریکای شمالی مقابله کنند.

screen-shot-2022-08-22-at-12-50-47-pm.png

Runar Bjørhovde، تحلیلگر تحقیقاتی Canalys می‌گوید: ترکیبی از تورم بالا، کاهش اعتماد مصرف‌کننده و کاهش رشد اقتصادی باعث کاهش تقاضا در آمریکای شمالی شده است که قبلاً انعطاف‌پذیرترین بازار جهان بود.

screen-shot-2022-08-22-at-1-11-36-pm.png

هم اپل و هم سامسونگ در سه ماهه دوم 2022 بر 10 مدل برتر عرضه شده در آمریکای شمالی تسلط داشتند.

برایان لینچ، تحلیلگر تحقیقاتی Canalys، گفت که مدل‌های آیفون SE (نسل سوم)، گلکسی A53 و گلکسی 33 ضعیف‌تر از حد انتظار عمل کردند، زیرا مشتریانی که معمولاً دستگاه‌هایی بین 250 تا 600 دلار خریداری می‌کنند، مجبور هستند گزینه‌های ارزان‌تری را به دلیل فشارهای مالی در نظر بگیرند. با این حال، بازار ارزان قیمت و گران قیمت ثابت ماند.

او گفت: «انتظار می‌رود فروشندگان سرمایه‌گذاری زیادی در بازاریابی داشته باشند و تبلیغات و بسته‌هایی را برای سرعت بخشیدن به فروش ارائه دهند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/economic-challenges-negatively-impact-the-demand-for-smartphones/#ftag=RSSbaffb68