کامپیوتر بازی ایسوس ROG Strix در آمازون به کمتر از 850 دلار کاهش یافت

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون

چند هفته تا شروع رویداد خرید رسمی جمعه سیاه باقی مانده است، اما روندی که امسال متوجه شدیم این است که خرده‌فروشان آمریکایی از جمله آمازون، بست بای و والمارت، همگی پیش فروش‌های خود را در ابتدای نوامبر راه‌اندازی می‌کنند. در طول ماه به صورت قطره ای تغذیه می شود.

اگر قصد دارید این دستگاه بازی را به عنوان هدیه یا ارتقاء برای دفتر کار خود خریداری کنید، فراموش نکنید که برخلاف لپ تاپ ها، باید روی یک مانیتور مناسب سرمایه گذاری کنید. شما می توانید مجموعه ای از مانیتورهای بازی مورد علاقه ما را در اینجا مشاهده کنید.

با مشخصات بالا رایانه رومیزی گیمینگ ایسوس ROG Strix G10 معمولا با قیمتی در حدود 1499 دلار به فروش می رسد. با این حال، آمازون رایانه شخصی برج را با قیمت 849 دلار، کاهش 41 درصدی قیمت، یا صرفه جویی 600 دلاری، فهرست کرده است.

این بدان معنا نیست که در روز معامله‌های جدی انجام نمی‌شود، اما در این بین، ما چیزهای زیادی را در یک دستگاه بازی ASUS مشاهده کرده‌ایم.

در ادامه بخوانید: معاملات بازی جمعه سیاه: لپ تاپ، کنسول، و لوازم جانبی در حال فروش

همچنین: بهترین رایانه های شخصی بازی: دستگاه های برتر برای حرفه ای ها، گیمرهای معمولی و سازندگان


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/the-asus-rog-strix-gaming-pc-just-dropped-price-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

را رایانه رومیزی گیمینگ ایسوس ROG Strix G10 یک برج با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 (12 گیگابایت)، فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی SSD و 16 گیگابایت رم. دو محفظه هوای ایزوله برای کاهش خطر گرم شدن بیش از حد قطعات وجود دارد و علاوه بر این، کیس دارای یک صفحه جانبی شفاف با 20 LED تزئینی است.