کار غیرانتفاعی برای گسترش تنوع فناوری از طریق بوت کمپ

یک هیئت مشاوره نه نفره، متشکل از متخصصان فناوری، به هدایت سازمان کمک می کند.

حس اجتماع و رفاقت در گروه نیز ایجاد شد.

هریس گفت: “فناوری همیشه مورد علاقه من نبود… اما بعد از اینکه فهمیدم چقدر از نظر فرصت ها و رشد بالقوه ارزش دارد، من بسیار علاقه مند شدم.”

آمریکایی ها را دوباره مهارت دهیداولین گروه 130 نفره بوت کمپ در اکتبر 2021 فارغ التحصیل شد. آنها از متخصصان صنعت فناوری راهنمایی دریافت کردند، از 40 مربی، مشاور فنی و مدیر پروژه یاد گرفتند و 16 پروژه کامل ساختند.

دیدگاه اول شخص

آکینده گفت در طول همه گیری، تقریباً همه با یادگیری و کار مجازی راحت تر و آشناتر شدند. آکینده احساس کرد که با عادی شدن یادگیری مجازی، زمان بندی مناسب است.

هریس گفت: “شما یاد می گیرید که چگونه به عنوان یک تیم کار کنید، همکاری کنید، یاد می گیرید که در زمان های دشوار کار کنید. … گاهی اوقات ممکن است همه چیز منطقی نباشد، بنابراین برای انجام تحقیق و دریافت پاسخ مورد نیاز خود نظم و انضباط لازم است.”

همچنین یاد خواهید گرفت که از Figma، یک ابزار استاندارد صنعتی، برای به اشتراک گذاشتن طرح های خود با سایر متخصصان فناوری و ذینفعان پروژه استفاده کنید.

او ادامه داد: «اما Reskill تا آنجا که یک جامعه مفید بود نیز وجود داشت. ما معلمان زیادی داشتیم، جلسات انفرادی، جلسات زنده. آنها تمام تلاش خود را برای کمک به موفقیت افراد در برنامه انجام دادند.

آکینده گفت: «به طور معمول، صنعت فناوری دارای شرکت‌های هدف و مدارس هدفی است که از آنها استخدام می‌کند.

این برنامه علاوه بر ارتقاء مهارت فنی و آموزش، پشتیبانی کاملی را در قالب ارتباطات اجتماعی و حرفه ای ارائه می دهد.

“بعضی از مردم قبلاً کدنویسی را یاد می‌گرفتند، برخی از افراد کاملاً تازه کدنویسی می‌کردند، اما آنهایی که کمی تجربه بیشتر داشتند به کسانی که این کار را نمی‌کردند کمک کردند. بنابراین اساساً این بود که افراد را در یک صفحه قرار دهیم که من صادقانه آن را دوست دارم.” هریس گفت.

آکینده گفت که آمریکایی های Reskill ممکن است فرصت خوبی برای افرادی باشد که علاقه مند به ورود به فناوری هستند و فاقد مهارت های فنی سطح ابتدایی هستند و در موقعیتی نیستند که شغل خود را ترک کنند.

متخصصان صنعت فناوری در حال تلاش برای گسترش تنوع، برابری و شمول از طریق یک سازمان غیرانتفاعی اخیراً تأسیس شده با تمرکز بر آموزش توسعه نرم‌افزار، کدنویسی و توسعه یک جامعه حرفه‌ای هستند.

اگر مدرکی از یک دانشگاه معتبر دارید یا یکی از آنها که مدیر استخدام می‌شناسد یا در یک شرکت برجسته کار می‌کند، احتمالاً در جلب توجه کارفرمایان مزیتی خواهید داشت.

برای درخواست Reskill Americans، باید چهار شرط واجد شرایط بودن را داشته باشید. شما باید:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید و خود را به عنوان یک اقلیت که از نظر تاریخی کمتر معرفی شده اند معرفی کنید. این برنامه بر افرادی متمرکز است که خود را سیاه‌پوست، اسپانیایی تبار، بومی آمریکایی، بومی آلاسکا، جزیره‌ای اقیانوس آرام یا آسیای جنوب شرقی می‌شناسند.
  • واجد شرایط کار در ایالات متحده باشید
  • یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت داشته باشید
  • یک پروفایل لینکدین با عکسی از خودتان داشته باشید

دستیابی به تنوع، برابری و گنجاندن بیشتر در دنیای فناوری حرفه ای یک چالش باقی مانده است. مطابق با یک گزارش68 درصد از رهبران کسب و کار به کمبود تنوع در نیروی کار فناوری خود اشاره می کنند. و 51 درصد گفتند که برای به خدمت گرفتن استعدادهای فنی در سطوح ابتدایی مختلف با مشکل مواجه هستند.

جالن هریس، مردی سیاه‌پوست با کت و شلوار تجاری آبی سرمه‌ای، با دست روی چانه‌اش ژست می‌گیرد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند روی یکی از دو مسیر یادگیری تمرکز کنند: توسعه وب تمام پشته یا طراح محصول UI/UX.

او برای تحصیل در رشته فناوری اطلاعات در دانشگاه ایالتی بولینگ گرین ثبت نام کرده بود اما تصمیم گرفت از مدرسه استراحت کند تا روی کار تمرکز کند. وقتی همه چیز به دلیل بیماری همه گیر تعطیل شد، هریس می خواست چیز جدیدی یاد بگیرد و وارد کدنویسی شد.

هریس اکنون یک مهندس نرم افزار در بخش فناوری جهانی مک دونالد است. هریس فناوری‌های جدیدی را در سیستم‌های موجود اعمال می‌کند – چیزهایی مانند کیوسک‌ها و فناوری رانندگی.

گروه های مختلفی از مردم دور یک میز جمع شده بودند و به یک لپ تاپ نگاه می کردند.

FatCamera/Getty Images

آکینده گفت که اولویت بعدی “این است که گروه دوم ما از زمین خارج شود.” برای گروه اولیه، “ما شرکت کنندگان از 42 ایالت در اتحادیه دریافت کردیم. ما می خواهیم به هر ایالت در اتحادیه دسترسی داشته باشیم.”

آکینده گفت که این مشکلات ممکن است ناخواسته به دلیل فرهنگ گاهی اوقات جزیره ای صنعت فناوری به خودی خود تحمیل شوند.

Reskill Americans در وب‌سایت خود می‌گوید: «در پایان برنامه، می‌توانید وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی را به تنهایی توسعه دهید». درخواست ها به صورت آنلاین ارسال می شود.

هدف این است که مسیری برای اقلیت‌هایی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند برای شروع حرفه‌ای در فناوری، صرف نظر از اینکه فردی تغییر شغل، کم‌کار یا بیکار باشد، فراهم کند.

این شامل فرصت هایی برای ملاقات با متخصصان صنعت و راهنمایی برای ایجاد یک رزومه کارآمد و نمایه لینکدین است. بخش آماده سازی شغلی آموزش همچنین شامل مصاحبه های شغلی ساختگی با متخصصان با تجربه فناوری است.

محتوا در طول یک برنامه هفت ماهه به صورت ناهمزمان و همزمان ارائه می شود.

جالن هریس بخشی از گروه اولیه برنامه بود.

بنیانگذار برنامه Femi Akinde گفت: در دنیای فناوری، زمان بندی اغلب همه چیز است. در سال 2020، زمان مناسب احساس شد. آکینده گفت: در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، او فقط شاهد مبارزه صنعت فناوری با استخدام استعدادهای مختلف بود.

در تراک وب تمام پشته، HTML، CSS و جاوا اسکریپت را یاد خواهید گرفت.

هریس گفت که تجربه‌اش در Reskill Americans به او الهام می‌دهد تا یادگیری مداوم را بخشی از پیشرفت حرفه‌ای خود کند.

افرادی که مسیر طراح محصول UI/UX را انتخاب می‌کنند، نحوه جمع‌آوری نیازهای کاربر، انجام تحقیقات مشتری و طراحی راه‌حل‌های محصول را خواهند آموخت.

Femi Akinde، مرد سیاه پوستی که عینک و ژاکت آبی به چشم دارد، برای یک هد شات حرفه ای ژست می گیرد.

من به شدت به افراد خارج از کشور توصیه می‌کنم که … حتی زمانی که کار را دریافت کردید، یا حتی اگر یک گروه را به پایان رساندید، به یادگیری ادامه دهید. [Employers] برای آنچه می دانی به تو می پردازم.”

تقریباً در همان زمان، او دعوت‌نامه همگروهی افتتاحیه آمریکایی‌های Reskill را دید. تصمیم گرفت درخواست بدهد و قبول شد. هریس تجربه کلی را تجربه خوبی توصیف کرد.

تجربه او با آمریکایی های Reskill و فرصت با مک دونالد الهام بخش هریس برای ادامه رشد شغلی و تحصیلاتش شده است. او در حال حاضر برای کسب گواهینامه AWS Cloud Practitioner خود کار می کند.

چگونه شرکت می کنید و چه چیزهایی یاد می گیرید؟

Reskill Americans یک برنامه 100% مجازی است. از طریق سخاوت و حمایت اهداکنندگان و سازمان های همکار، این یک ابتکار بدون شهریه است.

Reskill Americans گفت که قصد دارد به زودی اطلاعات ثبت نام برای گروه بعدی را اعلام کند.


منبع: https://www.zdnet.com/education/bootcamps/reskill-americans-working-to-expand-tech-diversity/#ftag=RSSbaffb68

او می‌گوید که در ابتدا نقشی منفعل در پیشبرد تنوع فناوری داشت. اما زمانی که تحولات عدالت اجتماعی در سال 2020 اتفاق افتاد، آکینده گفت: «به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم فعال باشم. بنابراین او Reskill Americans را راه اندازی کرد.