کار از راه دور هنوز مشکل دارد. آیا وبکس می تواند آنها را برطرف کند؟

پاتل گفت: “این یک پای بزرگ نسبت به دیگران است.” او اشاره کرد که حدود 85 درصد از مشتریان Cisco Webex از دو یا چند پلتفرم در یک روز استفاده می کنند. روشی که شما فضاهای کاری خود را تجهیز می کنید نمی تواند تنها به یک پلتفرم گره بخورد.

این شرکت در کنفرانس WebexOne خود چندین اعلامیه ارائه می‌کند، اما اساساً، نوآوری‌های Webex بر روی چند حوزه کلیدی تمرکز دارد. اولین مورد، تجسم مجدد خود فضای کاری است. پاتل گفت: “شما باید نه فقط برای افراد حاضر در اتاق بهینه سازی کنید.”

برای این منظور، سیسکو است شریک شدن با مایکروسافت، تجربه اتاق تیم های مایکروسافت را در سیسکو فعال می کند دستگاه های همکاری. به عبارت دیگر، می‌توانید از سخت‌افزار اتاق کنفرانس سیسکو خود با Webex، Teams یا سایر سرویس‌های اصلی کنفرانس ویدیویی بدون نیاز به راه‌اندازی مجدد سیستم استفاده کنید.

پاتل گفت: «وقتی افراد دورگه هستند، فرد در اتاق کنفرانس شروع به نقاشی می‌کند. اکنون لازم نیست نگران این موضوع باشید – به معنای واقعی کلمه می‌توانید یک تخته سفید دیجیتال داشته باشید و افراد بیرون از اتاق می‌توانند با شما نقاشی بکشند.»

همچنین: کسب و کارهای کوچک به کمک بیشتری در زمینه فناوری نیاز دارند. در اینجا پنج راه برای دریافت آن وجود دارد

او گفت: «ما ابزارها و فناوری را ارائه می کنیم تا کار را برای شرکت ها آسان کنیم، اما همچنین راهنمایی هایی در مورد چگونگی تغییر فرهنگ آنها ارائه می دهیم.

فناوری که کار از راه دور و ترکیبی را امکان‌پذیر می‌کند در دو سال گذشته راه طولانی را پیموده است، “اما ما هنوز در مرحله اول هستیم تا آنجا که همه کارهایی که باید برای این موج بعدی از نحوه عملکرد مردم انجام دهیم. Patel، EVP و GM امنیت و همکاری سیسکو، به ZDNET گفت.

او می‌گوید: «در آینده… اثربخشی با این تعریف می‌شود که چقدر می‌توانید با کسی رابطه عمیقی ایجاد کنید، بدون اینکه ملاقاتی شخصی داشته باشید. ما در حال ساختن مجموعه ای از ابزارها هستیم تا مردم در ایجاد این روابط واقعاً خوب شوند.”

پاتل گفت: ابزارهای ویدئویی ساده و ناهمزمان می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا روابط و فرهنگ شرکتی قوی ایجاد کنند، حتی زمانی که تیم‌ها نمی‌توانند شخصاً ملاقات کنند.

در نهایت، Webex در حال سرمایه گذاری بر روی قابلیت های امنیتی جدید است. از جمله ویژگی های امنیتی جدید Webex، واترمارک صوتی است. این ویژگی به هر شرکت کننده در یک جلسه محرمانه یک برچسب صوتی منحصر به فرد می دهد – که توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست. اگر یکی از آن شرکت‌کنندگان، ضبط‌شده‌ای از جلسه را فاش کند، شرکت می‌تواند بدون توجه به نحوه اشتراک‌گذاری صدا، آن ضبط را به فرد ردیابی کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/remote-work-still-has-problems-can-webex-fix-them/#ftag=RSSbaffb68

سیسکو علاوه بر تجسم مجدد فضای کاری، بر نحوه تطبیق سبک های کاری انعطاف پذیر نیز تمرکز دارد. به عنوان مثال، Webex یک برنامه Whiteboard جدید در مجموعه Webex دارد که به کاربران راه دور اجازه می‌دهد از برنامه، دستگاه سیسکو یا مرورگر به تخته سفید بپیوندند.

سال‌ها پس از این همه‌گیری، کارکنان دانش را مجبور کرد تا از خانه وارد مشاغل خود شوند، اکثر مدیران اجرایی آماده هستند تا افراد را به دفتر بازگردانند – حتی اگر کارمندان آنها علاقه‌ای به بازگشت نداشته باشند.

به گفته جیتو پاتل سیسکو، نتیجه این است که “در حال حاضر آزمایش های زیادی در حال انجام است. آیا از خانه کار می کنید و دو روز در هفته به دفتر کار می آیید؟ آیا نیروی کار کاملاً توزیع شده دارید؟ چگونه می خواهید بیرون بروید و با افرادی که از نظر فیزیکی در دفتر نیستند درگیر شوید؟”

همچنین: کارگران هیبریدی نمی خواهند به دفتر بازگردند. اما به زودی، آنها ممکن است مجبور شوند

سیسکو همچنین برای اولین بار یک راهنمای طراحی فضای کاری ترکیبی را بر اساس استقرار دفتر نیویورک خود ارائه می دهد تا به مشتریان در طراحی فضاهای کاری ترکیبی کمک کند. این شامل راهکارهای ساختمان هوشمند سیسکو، همکاری، فناوری شبکه و امنیت و غیره است.

مردی میانسال با لباس‌های غیررسمی پشت میز کامپیوترش نشسته بود و از طریق یک برنامه چت تصویری صفحه‌نمایش تقسیم‌شده با همکارانش صحبت می‌کرد.

تصویر: گتی

سال گذشته، سیسکو تلاش تهاجمی برای برنده شدن در کسب و کار نیروی کار از راه دور با اصلاح عمده پلت فرم ویدئو کنفرانس Webex خود انجام داد. پاتل گفت که این شرکت به سرمایه گذاری های جدی در Webex ادامه می دهد، با هدف کمک به شرکت ها برای پذیرش دائمی ترتیبات کار ترکیبی و از راه دور – در حالی که آن را به روش صحیح انجام می دهند.

سیسکو همچنین Vidcast را به طور کلی در دسترس قرار می دهد. ابزار ویدئویی ناهمزمان سال گذشته به عنوان بخشی از برنامه شتاب دهنده Webex Leap Cisco با هدف طراحی ابزارهای شیک و ساده به طور خاص برای تیم های پراکنده جغرافیایی توسعه یافت.