کار آزاد خود را با این ابزار بهره وری که 50 درصد تخفیف دارد، بهبود بخشید

در حال حاضر، شما می توانید خرید کنید دسترسی مادام العمر به سیستم فریلنس سوخت برای 49 دلار – 50٪ تخفیف.


منبع: https://www.zdnet.com/article/find-and-do-better-freelance-work-with-half-off-this-productivity-tool/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

فریلنسرهای تمام وقت می دانند که این کلیشه درست است: شما رئیس خودتان هستید و این هم خبر خوب و هم بد است. البته، رئیس خود بودن به معنای تعیین ساعات کاری است، اما بسیاری از فریلنسرها آنقدر که می‌توانستند موفق نیستند، زیرا نمی‌دانند چگونه عمل کنید مثل یک رئیس چه یاد بگیرید که چگونه مالیات خود را ثبت کنید و چه از مشتریان اولیه خود بیاموزید، این موانع کوچک سازمانی هستند که برای اولین بار فریلنسرها را به دام می اندازند. خوشبختانه، ابزاری وجود دارد که برای نیروی کار آزاد و قرارداد خصوصی طراحی شده است: Fuelance که با قیمت 49 دلار به فروش می رسد.

یادگیری رابط کاربری آسان است، بنابراین در عرض یک ساعت نمایه حرفه ای جدید خود را تنظیم خواهید کرد. Fuelance همچنین دارای یک سیستم برنامه ریزی داخلی برای مهلت ها است و حتی می تواند فاکتورهای سفارشی را ارائه دهد. این پلتفرم کاملاً با ابزارهای ارتباطی و ذخیره سازی ابری محبوب مانند Google Drive، Stripe، GitHub و Typeform سازگار است، بنابراین می توانید با کارهایی که در حال حاضر در حال انجام است، به زمین بنشینید. بدون توجه به خط کاری شما، Fuelance می تواند به شما کمک کند تا این کار را به تنهایی انجام دهید.

این نرم افزار چند وجهی بر اساس سیستم بهره وری Notion ساخته شده است، که به بسیاری از مشاغل کمک کرده است تا کارگران راه دور خود را متصل نگه دارند. با این حال، با Fuelance، فریلنسرها مجموعه جدیدی از ابزارها را دریافت می کنند. تو می توانی ارائه پیشنهادات دقیق برای مناقصه قرارداد، آن قراردادها را امضا کنید و یک پورتال برای برقراری ارتباط با مشتری جدید خود باز کنید، همه از یک داشبورد. این نرم افزار با بیش از 50 قالب آماده ارائه می شود و می توانید تغییرات را در قالب هایی که سفارشی می کنید در سراسر صفحه اعمال کنید. مشتری تایید شده Edward A. یک بررسی پنج ستاره به جای گذاشت و به اشتراک گذاشت: “این برنامه همه ابزارهای لازم برای یافتن مشتریان و کسب و کار را دارد!”

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.