کارگران هیبریدی نمی خواهند به دفتر بازگردند. اما به زودی، آنها ممکن است مجبور شوند

به نوبه خود، رهبران باید در نظر بگیرند که چگونه تصمیمات آنها در دوره های عدم اطمینان اقتصادی بر کارکنان تأثیر می گذارد. ممکن است صورتحساب ها در حال افزایش باشد، اما حقوق ها عقب می افتند. بله، رهبران یک کسب و کار برای اداره کردن دارند و باید در مورد آن فکر کنند، اما اگر آنها بازگشت به دفتری را که کارکنان را در پشتوانه مالی قرار می دهد، الزامی کنند، هیچ یک از مشکلاتی که آنها سعی در حل آن دارند حل نخواهد کرد.

از آنجایی که تورم کاهش می‌یابد و کسب‌وکارها از یک رکود اقتصادی بالقوه نگران هستند، چشم‌انداز کار انعطاف‌پذیر در ماه‌های اخیر کمی نامطمئن‌تر به نظر می‌رسد.

به عنوان مثال، در بریتانیا، قبوض انرژی به سرعت در حال افزایش است. قبوض آب و برق در حال حاضر است خزش در نتیجه کار از خانهو با نزدیک شدن به فصل زمستان، بسیاری از کارمندان مجبور می شوند بین قبض های گرمایشی پرهزینه، خانه سرد یا رفت و آمد یکی را انتخاب کنند – که هیچ کدام جذابیت زیادی ندارند.

اگر کار از خانه به میزان قابل توجهی گران‌تر شود، ممکن است کارگران انتخاب کنند که به دفتر بازگردند.

دوشنبه افتتاحیه ZDNet برداشت ابتدایی ما از هفته فناوری است که توسط اعضای تیم تحریریه ما نوشته شده است.

قبلاً در افتتاحیه دوشنبه ZDNET:


منبع: https://www.zdnet.com/article/hybrid-workers-dont-want-to-return-to-the-office-but-soon-they-might-have-to/#ftag=RSSbaffb68

بدون شک بسیاری از رهبران به نحوه واکنش شرکت های بزرگ فناوری به این وضعیت توجه خواهند کرد. به عنوان مثال، اپل تعدادی از استخدام‌کنندگان را اخراج کرده و قصد دارد در سال آینده استخدام‌ها را محدود کند تا به آن کمک کند تا در شرایط نامطمئن اقتصادی مقابله کند. متا، مایکروسافت و گوگل نیز برنامه‌های خود را برای کند کردن استخدام‌ها اعلام کرده‌اند و هر چهار غول فناوری در ماه‌های اخیر اقداماتی را انجام داده‌اند تا کارکنان خود را به صورت منظم‌تری وارد دفتر کنند.

طبق آمار دفتر آمار ملی بریتانیا (روشن است) از هر 10 کارگر فقط سه نفر در حال حاضر حداقل بعضی اوقات از راه دور کار می کنند. کسانی که می‌توانند با برخی ظرفیت‌ها از خانه کار کنند، تعادل بهتری بین کار و زندگی (78%) حواس‌پرتی کمتر (53%) و توانایی انجام کارهای بیشتر (53%) گزارش می‌دهند.

قابل درک است که کارکنان می خواهند این آزادی های به دست آمده را حفظ کنند. با این حال، کارفرمایان ممکن است برنامه های متفاوتی داشته باشند.

مهم نیست که ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد، وقتی صحبت از کار هیبریدی به میان می‌آید، نمی‌توان جن را به بطری برگرداند. رکود اقتصادی می تواند تأثیری بر انجماد مردم در سرعت داشته باشد یا شرکت ها را تشویق کند تا به آنچه احساس امنیت می کنند بازگردند. اما آنچه قبلاً کارآمد بود ممکن است در آینده کارساز نباشد و شرکت‌ها باید به این فکر کنند که با بازگشت به روش‌های قدیمی کار چه چیزی را از دست خواهند داد.

افتتاحیه دوشنبه ZDNET

مطابق با یک گزارش اخیر توسط A.Team و MassChallenge، 55 درصد از رهبران فناوری قصد دارند از کارکنان بخواهند در 12 ماه آینده بیشتر از دفتر کار کنند. علاوه بر این، 53 درصد از رهبران گفتند که رکود اقتصادی “اجازه به بازگشت کارمندان به دفتر را آسان تر می کند.” از آنجایی که استخدام ها کند می شود و کاهش مشاغل در حال رخ دادن است، برخی از کارفرمایان ممکن است از این فرصت به عنوان فرصتی برای معکوس کردن – یا حداقل محدود کردن – کار از راه دور استفاده کنند.

اینکه آیا کارمندان با کار کردن در دفتر پنج روز در هفته در هزینه خود صرفه جویی می کنند یا خیر، سوال دیگری است. رفت و آمد ممکن است گران باشد، و اگر والدین به طور ناگهانی مجبور به فکر کردن در مورد مراقبت از کودک شوند، ممکن است کار از راه دور گزینه ارزان‌تری باقی بماند. در هر صورت، به یک عمل متعادل کننده پیچیده اضافه خواهد شد.

man-working-deserted-office.jpg

تصویر: دیمیتری اوتیس/گتی

درخواست از کارمندان برای بازگشت به دفتر به عنوان واکنشی به عدم اطمینان مالی بیشتر شبیه بازگشت به آنچه به نظر می رسد آشنا است تا راهی عملی برای غلبه بر چالش های پیش رو. در حالی که انجام این کار ممکن است به رهبران کمک کند تا حس کنترل را دوباره به دست آورند و تجارت را به عنوان یک کشتی بسیار فشرده تر اداره کنند، لزوما به بهبود بهره وری یا تعامل کمک نمی کند. داده‌های ONS نشان می‌دهد که 78 درصد از کارمندانی که در برخی از ظرفیت‌ها از خانه کار می‌کنند، تعادل بین کار و زندگی بهتری را گزارش می‌کنند، و حذف آن هیچ لطفی برای کارفرمایان نخواهد داشت.

این را بخوانید: با توقف استخدام و اخراج کارکنان، آیا حباب برای کارگران فناوری در شرف ترکیدن است؟