کارگران در سراسر جهان به کار ترکیبی علاقه دارند. آیا تهدیدی برای بازار ملک است؟

بر اساس این نظرسنجی، موثرترین راه برای شرکت‌هایی که دارای سیاست ترکیبی هستند تا کارکنان را به سر کار بیاورند، این است که به تیم‌ها اجازه دهند تا خط‌مشی‌ها و برنامه‌های خود را تنظیم کنند. خط‌مشی‌های حضوری خاص تیم باعث می‌شود که کارمندان بیش از دو روز در هفته بیشتر از هر سیاست ترکیبی دیگری به دفتر مراجعه کنند.

یک نظرسنجی جدید از کار ترکیبی در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید در محل کار است همکاران پیشرفته محل کار (AWA) تایید می کند. با این روند، نگرانی جدیدی پدیدار می شود – کار ترکیبی چگونه بر بازار املاک تأثیر می گذارد؟ برای شرکت هایی که چند طبقه را در یک ساختمان شرکتی اجاره می کنند، تأثیر می تواند حداقل باشد. اما شرکت‌هایی که میلیون‌ها دلار در امکاناتی مانند مراکز تناسب اندام، مراکز مراقبت از کودکان سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ممکن است احساس سوختگی کنند.

در سراسر بخش‌ها، نظرسنجی به این نتیجه رسید که حضور حضوری در دفتر در بخش بانکی بالاترین میزان را دارد، زیرا 47 درصد از کارکنان این بخش در هر روز به صورت حضوری کار می‌کنند. برعکس، در یک روز متوسط، تنها 15 درصد از کارکنان فناوری برای کار به دفتر می روند.

دیدن: قوانین کار در حال تغییر است و کار ترکیبی برنده است

تغییر در حضور و غیاب ادارات و این احساس رو به رشد مبنی بر اینکه کار ترکیبی اینجا باقی مانده است به این معنی است که یک تکان در بازار ملک قریب الوقوع است.

به طور کلی، کارمندان مورد بررسی در بریتانیا روزانه بیش از 4 درصد بیشتر از کارمندان آمریکایی به دفتر می روند. این تفاوت را می توان به کارمندان آمریکایی نسبت داد که از مرزهای واضح تری بین کار و زندگی شخصی خود لذت می برند.

از بین شرکت های مورد بررسی، 60 درصد سیاست کاری ترکیبی ندارند. از 40 درصد باقیمانده با سیاست‌های ترکیبی، محبوب‌ترین آنها این بود که کارمندان را مجبور به کار حضوری دو یا سه روز در هفته کنند. با این حال، شرکت هایی با سیاست حضور کارکنان دو تا سه روز در هفته مشاهده کردند که این سیاست ها توسط کارکنان رعایت نمی شود.

میزهای خالی و امکانات استفاده نشده ممکن است برخی از شرکت‌ها را به کوچک‌تر کردن فضای اداری یا اجاره بخشی از دفترشان سوق دهد. شرکت‌های فناوری با طراحی مجدد ساختمان‌های اداری برای تمرکززدایی محیط‌های اداری حول سبک سنتی اتاقک با این موضوع مبارزه می‌کنند. در عوض، شرکت های فناوری به دنبال این هستند فضاهای اداری ایجاد کنید که همکاری و پیوند تیمی را تقویت می کند.

دیدن: با ادامه افزایش هزینه های زندگی، کارمندان بیشتری خواستار کار ترکیبی هستند

زنی در حال بحث در مورد کار در تماس ویدیویی با اعضای تیم در دفتر

گتی ایماژ
عوامل دیگری می تواند در بازی باشد. به عنوان مثال، دسترسی به حمل و نقل عمومی و مرخصی سالانه اجباری در بریتانیا نسبت به ایالات متحده رایج‌تر است و کار ترکیبی را برای کارمندان ایالات متحده جذاب‌تر می‌کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/study-finds-that-workers-around-the-world-are-fond-hybrid-work-and-explores-its-threat-to-the-property-market/#ftag=RSSbaffb68

در ایالات متحده، حضور در ادارات در روز چهارشنبه با 31 درصد به اوج خود می رسد و در جمعه ها به شدت کاهش می یابد و به 12 درصد می رسد. قبل از کووید، کارگران حدود چهار روز در هفته به دفتر می رفتند.

برای رسیدن به این نتیجه، AWA داده‌هایی را از تقریباً 80 دفتر در 13 کشور در 13 بخش جمع‌آوری کرد که حدود 80000 کارمند را شامل می‌شد. هدف این مطالعه ردیابی چند روز در هفته بود که کارمندان در یک محیط کاری ترکیبی برای کار به دفتر می روند.

در یک سیاست ترکیبی که دو یا سه روز در دفتر را الزامی می کند، کارمندان فقط در 1.6 روز از آن روز به دفتر می آیند. این نظرسنجی نشان داد که در سیاست‌های فقط دو روزه، کارمندان به مدت 1.1 روز به دفتر می‌روند و سیاست‌های سه روزه منجر به 2.1 روز حضور کارکنان می‌شود.

اندرو ماوسون، مدیر عامل AWA گفت: «جن کار ترکیبی از بطری خارج شده است و سازمان‌ها فرصتی واقعی برای کار با کارکنان خود دارند تا راه‌های کار هوشمندتر و کارآمدتر را بیابند و از املاک و مستغلات خود استفاده بهتری کنند.» بیانیه. “ما معتقدیم که این تاثیر عمیقی بر بازار املاک خواهد داشت که در حال حاضر توسط صنعت به رسمیت شناخته نشده است.”

این نظرسنجی نشان داد که به طور متوسط، کارگران در ایالات متحده کمترین میزان را به دفتر می‌روند، در مقایسه با میانگین جهانی 1.4 روز در هفته. این نظرسنجی به این نتیجه رسید که مردم به طور متوسط ​​حدود 26 درصد مواقع در دفتر حضور دارند و کارمندان ترجیح می دهند روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به دفتر بروند.

در تمام 13 کشور مورد بررسی، حضور در دفتر در یک روز معین از 39 درصد تجاوز نمی کند و آمریکای شمالی و لاتین به ترتیب با 32 و 25 درصد کمترین میزان را دارند. با این حال، واضح ترین تضاد مطالعه نشان داد ماهیت سیاست های کاری ترکیبی و حضور در دفتر بین کارمندان در ایالات متحده و بریتانیا بود.