چیزهای Fitbit برای Pixel Watch و چیزهای Google برای Fitbits

این یک معیار Fitbit Premium است، اما دارندگان جدید Pixel Watch چندین ماه Premium رایگان دارند، بنابراین می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری درباره ادامه یا عدم ادامه اشتراک، آن را برای چند ماه بررسی کنند.

وقتی داشتم Fitbit Sense 2 را آزمایش می کردم، زرافه را به عنوان حیوان خواب دریافت کردم. این در واقع رایج‌ترین نوع نمایه خواب است که افرادی را توصیف می‌کند که زیاد نمی‌خوابند، اما زمانی که می‌خوابند آرام می‌خوابند. همانطور که همسرم می تواند تأیید کند، به محض اینکه بدنم افقی شد، من برای شب بیرون هستم.

Google Maps و Wallet برای Fitbit

ادغام Google و Fitbit با انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای گوگل ادامه می‌یابد ساعت پیکسل، Fitbit Sense 2، و Fitbit Versa 4 که مطمئنا کاربران این سه پوشیدنی را راضی خواهند کرد.

شخصی که در رختخواب می خوابد.

تصویر: فیت بیت

این تجزیه و تحلیل ماهانه 10 جنبه مختلف خواب شما را در نظر می گیرد و مقایسه ای را با افراد هم سن و جنستان ارائه می دهد.

دارندگان Google Pixel Watch به زودی آنها را خواهند دید پروفایل خواب در برنامه Fitbit ظاهر می شود، در حالی که کاربران Fitbit Sense 2 و Versa 4 به آن دسترسی خواهند داشت Google Wallet و Google Maps.

پروفایل زرافه خفته برای فیت بیت

Fitbit Pay یک گزینه در این پوشیدنی‌ها باقی خواهد ماند، اما می‌توانید Google Wallet را نیز به ساعت‌ها اضافه کنید. Google Wallet را می توان در هر جایی که Google Pay یا پرداخت های بدون تماس پذیرفته می شود استفاده کرد و مانند همیشه، اطلاعات واقعی کارت شما هرگز به اشتراک گذاشته نمی شود و ایمن می ماند. برای انجام اولین تراکنش روزانه باید قفل ساعت خود را با یک پین باز کنید.

همچنین: بررسی Google Pixel Watch: نه اپل واچ اندروید (هنوز)

همچنین: 5 بهترین ردیاب تناسب اندام Fitbit

نمایه خواب برای Google Pixel Watch

برای دارندگان Pixel Watch که ساعت خود را حداقل 14 شب در ماه اکتبر برای خواب استفاده کرده‌اند، نمایه خواب و حیوان خواب شما در 22 نوامبر در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر از امروز و تا پایان ماه نوامبر شروع به استفاده از Pixel Watch کنید، نتایج خود را در 1 دسامبر دریافت خواهید کرد.

Google Pixel Watch یک ساعت هوشمند مستحکم است که اکثر قابلیت‌های Fitbit در تجربه پوشیدنی ادغام شده است. گوگل وعده به‌روزرسانی‌های منظم را برای بهبود تجربه پیکسل واچ داده است و یکی از اولین به‌روزرسانی‌های جزئی، پشتیبانی از پروفایل‌های خواب است.

همانطور که Pixel Watch به یک ردیاب سلامت و تناسب اندام Fitbit بهتر تبدیل می شود، جدیدترین دستگاه های Fitbit در حال تبدیل شدن به پوشیدنی های هوشمند با قابلیت هستند. Google Wallet اکنون برای Fitbit Sense 2 و Versa 4 در دسترس است، در حالی که Google Maps به زودی در دسترس خواهد بود.

با Google Maps، دستورالعمل‌های گام به گام را می‌بینید تا شما را در مچ دست راهنمایی کند. شما باید یک تلفن متصل داشته باشید و سپس جلسه ناوبری را در Google Maps در تلفن خود شروع کنید تا تجربه گام به گام را روی مچ دست خود مشاهده کنید. نقشه های آفلاین گوگل و ناوبری در این دو ساعت پشتیبانی نمی شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/fitbit-goodies-for-pixel-watch-and-google-goodies-for-fitbits/#ftag=RSSbaffb68در حالی که پروفایل خواب با حیوانات کارتونی مرتبط است، علم و فناوری زیادی پشت این پروفایل ها وجود دارد.

نمایه‌های خواب Fitbit در Google Pixel Watch ظاهر می‌شوند.

تصویر: گوگل

همچنین: Google Pay در مقابل Samsung Pay: کدام برنامه پرداخت بدون تماس برای شما مناسب است؟