چگونه 20 دلار در ماه در Hulu با تلویزیون زنده پاییز امسال صرفه جویی کنیم


Hulu با تلویزیون زنده

در کنار لاته‌های ادویه‌ای کدو تنبل، روسری‌های چهارخانه، و برگ‌های پاییزی که به رنگ‌های زنده تبدیل می‌شوند، یکی دیگر از اوقات مقدس سال است: فصل فوتبال. و اگر شما هم مثل ما هستید و سیم‌های کابل را قطع می‌کنید اما همچنان می‌خواهید بازی‌های مورد علاقه‌تان را تماشا کنید، می‌توانید آن‌ها را از طریق استریم تماشا کنید و مقداری پول پس‌انداز کنید. ثبت نام برای Hulu با تلویزیون زنده در حال حاضر، و شما می توانید 20 دلار در ماه صرفه جویی کنید طی سه ماه آینده بنابراین، می توانید سرویس پخش را دریافت کنید فقط 49 دلار در ماه این فصل فوتبال

جدای از بازی‌های فوتبال، Hulu با تلویزیون زنده خیلی چیزهای بیشتری وجود دارد در صورتی که در این گزینه سرویس پخش عالی خوابیده‌اید، Hulu با تلویزیون زنده همان سرویس پخش را ارائه می‌دهد که به شما پرطرفدارترین آثاری مانند ارائه می‌دهد. برگرهای باب، آنچه ما در سایه انجام می دهیم، و سگ های رزرو.

تلویزیون زنده علاوه بر اینکه می‌تواند برنامه‌های مورد علاقه طرفداران را پخش کند، تا 75 کانال زنده را مستقیماً به دستگاه پخش شما منتقل می‌کند. این همچنین شامل کانال های تلویزیونی محلی شما برای اطلاع از اتفاقات محله شما می شود، اما همچنین کانال هایی مانند TLC، Food Network، Smithsonian و History Channel را نیز در بر می گیرد. همچنین می‌توانید اخبار خود را با ABC، Fox، CNN و موارد دیگر دریافت کنید.

این قرارداد همچنین باعث می‌شود که بچه‌ها برنامه‌های خود را با گزینه تماشای Cartoon Network، Nickelodeon و Disney دریافت کنند. به عنوان یک سر بالا، این معامله انجام می شود نه شامل Disney+ باشد، اما بچه‌های شما هنوز هم می‌توانند Bunk’d، Disney’s Magic Bake Off و موارد دیگر را زنده تماشا کنند.

یک چیز دیگر – شما مجبور نیستید نمایش ها و فیلم های خود را به صورت زنده تماشا کنید، و می توانید آنها را با فضای ذخیره سازی ابری نامحدود DVR کنید. نکته مهم این است که فقط تا نه ماه پس از تاریخ ضبط برای تماشا در دسترس است.

اگر در نظر داشتید این مورد را به مجموعه استریم خود اضافه کنید، می‌توانید اکنون آن را انتخاب کنید و از دستگاه پخش جریانی یا تلویزیون مورد علاقه خود برای شروع تماشا در عرض چند دقیقه استفاده کنید. شما زمان زیادی برای برداشتن این دارید 49 دلار در ماه قرارداد سه ماهه، زیرا در 5 اکتبر به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hulu-with-live-tv-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68