چگونه یک نظرسنجی لینکدین برای تعامل سریع و ارزشمند ایجاد کنیم


دستی که گوشی را جلوی لپ‌تاپ گرفته است و هر دو صفحه ورود لینکدین را نشان می‌دهند

شاتر استاک

لینکدین قابل بحث است را سایت رسانه های اجتماعی برای حرفه ای ها برای ایجاد برند خود. اما در حالی که پست‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و به‌روزرسانی‌ها می‌توانند حضور داشته باشند، راه‌های بهتر – و حتی کارآمدتر – برای ایجاد تعامل در پلتفرم وجود دارد.

ایجاد یک نظرسنجی لینکدین یکی از موثرترین راه ها برای تعامل با اعضای فعلی و بالقوه جامعه آنلاین شماست.

قبل از اینکه فکر کنید “این کار خیلی زیاد است” یک راز کوچک وجود دارد: ایجاد و مدیریت یک نظرسنجی در واقع قدرت مغز کمتری نسبت به سرپرستی دارد. کامل هم برای شما و هم برای بینندگان پست کنید. این فرآیند کمتر از 5 دقیقه طول می کشد (مخصوصاً زمانی که مهارت کسب کردید) و پس از زدن “Publish”، استرس همه چیز از دست شما خارج می شود.

به علاوه، نظرسنجی ها فقط یک راه ساده برای دریافت پاسخ سوالات شما نیستند، بلکه نشان می دهند که شما (یا شرکت شما) به نظرات و بازخوردهای عمومی علاقه مند هستید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا یک راهنمای گام به گام برای ایجاد یک پست لینکدین در دستگاه تلفن همراه و رایانه آورده شده است.

بیشتر: رهبران فناوری اطلاعات به حرف‌هایشان گوش داده نمی‌شوند و آماده هستند تا از آنجا دور شوند

قبل از اینکه شروع کنید

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید هنگام ایجاد و اشتراک گذاری اولین نظرسنجی لینکدین خود در نظر داشته باشید.

  1. از هشتگ استفاده کنید: برای کمک به نظرسنجی خود افراد مناسب را در بخش های مناسب جذب کنید، از هشتگ استفاده کنید. هر چه خاص تر، بهتر است. برای مثال، اگر در مورد کار از خانه سوالی می‌پرسید، از #کار از خانه استفاده کنید.
  2. کمتر است بیشتر: نظرسنجی خود را کوتاه و شیرین نگه دارید — نظرسنجی ها فقط به 140 کاراکتر محدود می شوند. به روز رسانی های طولانی و طولانی را برای یک پست رسمی ذخیره کنید.
  3. قبل از انتشار تصحیح کنید: شاید این مهمترین چیزی است که قبل از ایجاد پرسشنامه باید بدانید. هنگامی که نظرسنجی خود را منتشر کردید، شما نمی تواند ویرایش کنید اگر بعد از انتشار متوجه شدید که مرتکب اشتباه شده اید، باید پست را به طور کامل حذف کنید و سپس آن را دوباره ارسال کنید.

حالا بیایید وارد روش شناسی شویم.

بیشتر: چگونه LinkedIn Premium را به صورت رایگان دریافت کنیم

نحوه ایجاد و انتشار نظرسنجی لینکدین

در بالای نمایه خود، گزینه «شروع یک پست» را انتخاب کنید. این فرآیند برای حساب شخصی و تجاری یکسان است.

یک گزینه پست را در لینکدین شروع کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

زیر فضایی که معمولاً در آن پست می‌نویسید، فهرستی از گزینه‌های دیگر وجود دارد. آخرین گزینه موجود در لیست یعنی «ایجاد نظرسنجی» را انتخاب کنید.

یک گزینه نظرسنجی در لینکدین ایجاد کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

از اینجا، شما می‌توانید روی سؤالاتی که می‌پرسید، تعداد پاسخ‌هایی را که می‌خواهید به پاسخ‌دهندگان انتخاب کنید (حداکثر چهار تا) و مدت زمان نظرسنجی کنترل کنید. توجه داشته باشید که شما فقط 140 کاراکتر برای طرح سوال خود و 30 کاراکتر برای هر گزینه ای که می دهید دارید. همچنین می توانید هر جایی را بین بازه زمانی یک روزه تا دو هفته ای انتخاب کنید تا نظرسنجی شما فعال بماند.

گزینه های نظرسنجی در لینکدین

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

پس از پایان نظرسنجی، نتایج در پست اصلی نمایش داده می شود تا شما و شبکه شما بتوانید آنها را مشاهده کنید. به عنوان شخصی که نظرسنجی را پست کرده است، می‌توانید ببینید چه کسی و به چه چیزی رأی داده است، اما وقتی دیگران نتایج را ببینند، فقط داده‌های عددی نشان داده می‌شوند.

اکنون، تمام این داده‌ها برای کاوش در اختیار شما هستند. برای مثال، اگر پرسیدید که آیا مردم مایل به بازگشت به دفتر هستند، می‌توانید با کسانی که گفتند این کار را نمی‌کنند تماس بگیرید و لطفاً دلیل آن را جویا شوید. راه های زیادی وجود دارد که نظرسنجی ها می توانند مفید باشند، بنابراین خلاق باشید و از نتایج برای تعامل بیشتر با شبکه و حرفه خود استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا می توانم بیش از یک نظرسنجی لینکدین را همزمان اجرا کنم؟

بله، چه از یک صفحه شخصی یا یک سازمان پست ارسال کنید، می‌توانید همزمان بیش از یک نظرسنجی انجام دهید. با این حال، توصیه می‌کنیم فقط چند مورد را در یک زمان اجرا کنید تا شما و شبکه‌تان غرق نشوید.

چه کسی می تواند رای نظرسنجی لینکدین من را ببیند؟

نویسنده نظرسنجی و ادمین یک صفحه می توانند نحوه رای دادن شما را ببینند. به عبارت دیگر، رای شما برای آنها ناشناس نیست. وقتی صحبت از گروه های لینکدین می شود، همه مدیران گروه نمی توانند رای شما را مشاهده کنند. در حالی که نمایان بودن رأی معمولاً محدود به مدیران و نویسندگان است، توجه داشته باشید که تضمین نمی‌شود که آن افراد سابقه رأی‌گیری شما را با دیگران به اشتراک نگذارند – بنابراین اگر فکر می‌کنید پاسخ شما باعث ایجاد درام اداری می‌شود، در نظرسنجی‌ها با احتیاط رأی دهید.

آیا می توانم رای خود را ویرایش کنم؟

بله، تا زمان بسته شدن نظرسنجی می توانید رای خود را ویرایش کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-create-a-linkedin-poll/#ftag=RSSbaffb68