چگونه وسایل الکترونیکی قدیمی خود را در کارت های هدیه آمازون بازیافت کنیم

همچنین: با تلفن قدیمی خود معامله می کنید؟ در اینجا نحوه بازنشانی به تنظیمات کارخانه آورده شده است

اگر برای شما خوب به نظر می رسد، در اینجا یک توضیح گام به گام از این سرویس است.

پس از ارسال و دریافت بسته، آمازون می‌گوید ارزیابی کالا یا اقلام و پردازش پیشنهاد خرید و فروش حداکثر 10 روز طول می‌کشد – چه به صورت کارت هدیه آمازون باشد یا یک تخفیف در محصولات منتخب. . در صورت وجود هر گونه مشکل، می توانید به سایت مراجعه کنید صفحه تجارت در برای اطلاعات بیشتر یا با یک نماینده آنلاین برای کمک تماس بگیرید.

سوالات متداول

چقدر طول می کشد تا اعتبار معاملاتی خود را دریافت کنم؟

ارزش معاملاتی بالقوه (و تخفیف) در کنار هر نام و مدل محصول ذکر می شود.

خود آمازون برنامه تجارت در یک راه سریع و ساده برای تبدیل فناوری قدیمی و ناخواسته شما به کارت هدیه و تخفیف آمازون است. مگر اینکه آنها را به عنوان یادگاری ذخیره کنید – یا به این امید که چیزی در ارزش بیرونی افزایش یابد – بهتر است با آن وسایل الکترونیکی گردآورنده گرد و غبار برای بازیافت معامله کنید و در ازای آن مقداری پول به دست آورید.

همچنین این یک راه رضایت بخش و بدون دردسر برای خلاص شدن از شر وسایل الکترونیکی قدیمی بدون هیچ هزینه ای است، درست به موقع برای رسیدن دنده جدید.

سوالات حول وضعیت و وضعیت کالای مورد معامله شما، از جمله اینکه آیا ترک خورده یا آسیب دیده است، آیا می تواند شارژ نگه دارد یا خیر، و موارد دیگر بسته به نوع دستگاه، می چرخد. پاسخ‌های شما در طول فرآیند بازرسی ارزیابی می‌شوند، بنابراین باید تا حد امکان صادق و دقیق باشید.

با باز کردن یک برگه دسته، یک نوار جستجوی دستی و لیستی از محصولاتی که در حال حاضر در حساب آمازون شما ثبت شده اند، به شما ارائه می شود. مورد یا اقلامی را که می‌خواهید با آن معامله کنید انتخاب کنید.

شما می خواهید از شروع کنید پورتال تجارت در آمازون. می‌توانید از میان طیف وسیعی از دسته‌بندی‌های محصولات متعلق به آمازون، مانند Kindles، تبلت‌ها، پخش‌کننده‌های رسانه استریم، و بلندگوهای اکو انتخاب کنید، یا از بخش «سایر دسته‌های معاملاتی» که شامل تلفن‌های همراه و بازی‌ها می‌شود، جستجو کنید.

پرسشنامه برنامه تجارت در آمازون

اسکرین شات توسط ژوئن Wan/ZDNET

شخصی که گیفت کارت آمازون را در دست دارد.

آمازون

شما 45 روز پس از ارائه برچسب حمل و نقل پیش پرداخت فرصت دارید تا دستگاه یا دستگاه های خود را ارسال کنید. بهترین اقدام این است که محموله را در یک فروشگاه محلی UPS تحویل دهید و برای تأیید تحویل آن، رسید تحویل درخواست کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-recycle-your-old-electronics-into-amazon-gift-cards/#ftag=RSSbaffb68

هنگامی که مورد خود را برای تجارت انتخاب کردید، یک پرسشنامه واجد شرایط برای شما ظاهر می شود تا آن را تکمیل کنید.

اجازه دهید همه چیز را روشن کنم: بسیاری از خدمات تجاری دیگر وجود دارد که احتمالاً بسیاری از آنها نرخ بازدهی بالاتری دارند و تنوع بیشتری از محصولات و مارک ها را نسبت به آمازون می پذیرند. اما مزایای استفاده از برنامه آمازون، فرآیند ارسال بدون دردسر، تخفیف های داخل فروشگاه و کارت های هدیه الکترونیکی است که مستقیماً در حساب شما پردازش می شود.

پس از تکمیل پرسشنامه، یک برچسب حمل و نقل UPS برای بسته بندی و تحویل اقلام خود به شما ارائه می شود. برچسب پیش پرداخت بدون هیچ هزینه ای ارائه می شود – حداقل برای شما – و شما 45 روز فرصت دارید تا بسته را به آمازون ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که از برچسب ارائه شده استفاده می کنید و نه برچسب خودتان، زیرا اطلاعات ردیابی برای معامله خاص شما تعیین شده است.

همچنین: اکنون می توانید از Venmo برای خرید در آمازون استفاده کنید

فصل تعطیلات است، و اگر قصد دارید بیشتر خرید هدیه خود را در آمازون انجام دهید، در اینجا جواهری از خدماتی وجود دارد که به شما کمک می کند.

نکته: اگر گوشی هوشمند، تبلت یا دستگاهی را ارسال می‌کنید که حاوی اطلاعات شخصی است، اطمینان حاصل کنید که قبل از تحویل آن به حالت کارخانه بازنشانی شده و پاک شده است. همچنین از وضعیت آن ضبط و عکس بگیرید. این در صورت آسیب حمل و نقل یا اگر آمازون ادعا می کند که آنچه شما توضیح دادید نادرست است کمک می کند.

اگر نادرستی تشخیص داده شد، می توانید بین دریافت ارزش مبادله تخمینی کمتر برای الکترونیک یا ارسال آن توسط آمازون به آدرس حمل و نقل شما انتخاب کنید. دومی معمولاً با برنامه‌های تجاری ارائه نمی‌شود، بنابراین دیدن آن خوب است.

طبق وب سایت برنامه تجارت آمازون، شما باید اعتبار معامله خود را ظرف 10 روز پس از رسیدن اقلام به مرکز مرتب سازی دریافت کنید.

اقلام من باید در چه شرایطی باشند؟

برنامه تجارت آمازون مواردی را می پذیرد که از شرایط غیر کاربردی تا شرایط خوب را شامل می شود. بسته به میزان آسیب یا بکر بودن دستگاه الکترونیکی، در ازای آن اعتبار کمتر یا بیشتر دریافت خواهید کرد.

چه مدت باید دستگاهم را ارسال کنم؟

Amazon Trade In Program Kindle Search

اسکرین شات توسط ژوئن Wan/ZDNET

همچنین: قبل از خرید بدانید: همه سیاست‌های بازگشت خرده‌فروشان با هم مقایسه می‌شوند

نحوه استفاده از برنامه تجاری آمازون