چگونه می توانید موقعیت بهتری برای موفقیت در اقتصاد امروز داشته باشید

این مقاله توسط مشترک نوشته شده است لیلی عوض، مدرس کمکی و معاون ارشد در دانشکده بازرگانی FW Olin کالج بابسون که در آنجا با دانشجویان MBA و MS کار می کند، برنامه های درسی آموزش حرفه ای را طراحی می کند و تدریس می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-you-can-better-position-yourself-for-success-in-todays-economy/#ftag=RSSbaffb68

لیلی عوض، مدرس کمکی و مدیر ارشد در دانشکده تجارت فارغ التحصیل FW Olin کالج بابسون و لیزا مسیچک، مربی رهبری و شغلی، مشاور استراتژی کسب و کار

این سه نکته یک نقطه شروع هستند. در سال جدید، مرکز تحصیلات تکمیلی بابسون برای توسعه شغلی، این فرآیند را در کلاس درس آزمایش خواهد کرد تا دانش‌آموزان را با چشم‌انداز کاری در حال تغییر هماهنگ نگه دارد. منتظر قسمت 2 باشید که در آن لیزا و لیلی بیشتر در مورد اینکه چگونه موسسات می توانند سهم خود را برای کمک به شکل گیری استعدادهای آینده نگر انجام دهند، به اشتراک می گذارند.

Fund-for-babson-1200

درست است، فناوری آینده ما را خراب خواهد کرد. در واقع، ما در حال حاضر این تغییر را تجربه می کنیم، به خصوص در محل کار. همین چند سال پیش همه ما یک شبه به یک محیط مجازی نقل مکان کردیم. ما در طی آن فرآیند چیزهای زیادی درباره خود یاد گرفتیم، مهمتر از همه اینکه قادر به تغییر بودیم. اکنون و در آینده نزدیک از ما انتظار می رود که با فناوری های پیچیده تری (به ربات ها، کوبات ها و ساختمان های هوشمند فکر کنید) کار کنیم. تغییر هیجان انگیز است اما گاهی اوقات طاقت فرسا. این مقاله تکنیک‌هایی را ارائه می‌کند که به کارگران کمک می‌کند در طول یک دوره کاری پویا، انعطاف‌پذیر و سازگار شوند.

نیروی تغییر دیگری در طول زندگی ما رخ خواهد داد. ما نمی دانیم آینده چه خواهد شد، اما ممکن است بتوانیم نحوه واکنش خود را کنترل کنیم. انطباق با نیت کلیدی است. انسان ها از ابتدا در حال سازگاری بوده اند. دکتر ریک پاتس، دیرینه‌انتروپولوژیست و مدیر موزه اسمیتسونیان معتقد است:ما سازگارترین گونه هستیمبنابراین حتی اگر قرنطینه روزهای کووید، اجبار کار از خانه و اجرای فناوری جدید برای برخی دشوار بود، غیرممکن نبود. انطباق.

لیلی عوض و لیزا مسیچک

درک ما از دنیای کار، داشتن یک لحظه است. بله، جهان در حال تغییر است و نحوه کار ما نیز با آن تغییر می کند. امروز، سازمان های مسطح تر، انتخاب بیشتر در محل کار، سرمایه گذاری های نهادی در نوآوری و فناوری، و نیاز کسب و کار به مهارت های خاص که منجر به ارتقاء مهارت ها شده است، می بینیم. مهارت مجدد برای حفظ استعداد

سرمایه گذاری روی کارآفرینان و آینده کاری در بابسون

کالج بابسون

همچنین: امنیت سایبری، ابر و کدگذاری: چرا این سه مهارت منجر به تقاضا در سال 2023 خواهند شد

همچنین: چگونه می توان به سؤال مصاحبه «درباره خودت بگو» پاسخ کامل داد

استفاده بهتر از فناوری برای فعال کردن مدل های یادگیری انعطاف پذیر نیز کلید موفقیت دانش آموزان بود. دانش‌آموزانی که تجربه خوبی دارند، دسترسی آنلاین آسان به داده‌ها و منابع را گزارش کرده‌اند (۸۶٪ تجربه عالی در مقابل ۴۹٪ تجربه ضعیف)، خدمات در دسترس از طریق تلفن همراه (۸۲٪ در مقابل ۶۱٪)، تجربیات دیجیتال مثبت (۸۱٪ در مقابل ۳۶٪) ٪، دسترسی به پلتفرم های اشتراک گذاری (۸۰٪ در مقابل ۵۷٪)، و تجربیات شخصی سازی شده متناسب با نیازهای آنها (۶۰٪ در مقابل ۱۱٪). بیش از نیمی (57٪) از کارکنان پیش بینی می کنند که یادگیری انعطاف پذیر در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

آیا دنیای کار از قبل انسان محور و مبتنی بر مهارت است؟ به گزارش کار آینده پژوه سوفی وید “دوران جدید کار بر افراد به عنوان افراد متمرکز است … استعدادها، نیازها، تعهدات و انگیزه های مختلف آنها.” گزارش Deloitte «مدل عملیاتی جدید برای کار و نیروی کار را «سازمان مبتنی بر مهارت» می‌نامد که در آن مهارت‌ها به جای مشاغل به عنوان مبنایی برای تصمیم‌گیری در مورد کار و نیروی کار استفاده می‌شوند. امروزه شرکت‌ها برای مهارت‌ها استخدام می‌کنند و افراد به سازمان‌هایی می‌روند که نیازهای سبک زندگی آنها را برآورده می‌کنند.

توصیه و دیدگاه لیلی عوض در مورد اینکه چگونه دانشجویان و متخصصان شاغل می توانند موقعیت بهتری برای موفقیت در اقتصاد امروز و آینده کاری خود داشته باشند، به شرح زیر است:

چگونه برای ناشناخته آماده شویم؟ تمرین نحوه انطباق، شاید از طریق شبیه سازی (شبیه سازی متاورس آینده، هر کسی؟) یک راه حیاتی برای آماده شدن است. فرآیند سه مرحله ای که در اینجا شرح داده شده است بر اساس روش هایی است که توسط آن طراحی و آموزش داده شده است من و همکارم لیزا مسیچک و می تواند به افراد کمک کند تا با آینده کاری سازگار شوند:

  1. مهار خودآگاهی: در کالج بابسون به دانش آموزان آموزش داده می شود که از فکر و عمل کارآفرینانه (ET&A®) برای حل مشکل استفاده کنند. روش های ET&A® در هر رشته ای در سراسر دانشگاه و حتی در خدمات دانشجویی استفاده می شود. در مرکز تحصیلات تکمیلی توسعه شغلی، ما برنامه درسی آموزش شغلی را با در نظر گرفتن ET&A® طراحی می کنیم. اغلب از دانش آموزان خواسته می شود که با بیانیه ماموریت شخصی شروع کنند: دلیل شما چیست؟ اگر مهارت‌هایی وجود دارد که از استفاده از آنها لذت می‌برید، چگونه می‌توانید شغلی را تصور کنید که به شما امکان می‌دهد از آن مهارت‌ها استفاده کنید؟ امروزه آموزش شغلی در بابسون به سمت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای محیط‌های کاری متفاوت تغییر کرده است – فضای فیزیکی، محل کار و برنامه‌های کاری در هنگام درخواست، مذاکره و پذیرش پیشنهاد شغلی مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند.
  2. توسعه آینده نگری: بدانید که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، ممکن است بتوانید زمان آمدن تغییر را پیش بینی کنید، با این حال می توانید بخشی از تغییر نیز باشید. به عنوان مثال، اگر در موقعیت کاری نامطلوب قرار گرفتید، چگونه از ET&A® برای تغییر آن و در نهایت طراحی تجربه مورد نظر خود استفاده می کنید؟ درک تفاوت بین یک فرصت و یک موقعیت بد آشکار، تمرینی برای خودآگاهی است. داشتن خودآگاهی و آینده نگری برای پیش بینی تناسب خود در دنیایی در حال تغییر حیاتی است. با این حال، توسعه آینده نگری کار آسانی نیست. در بابسون لیزا و من کارگاه هایی را در مورد چگونگی آماده شدن برای ناشناخته ها با استفاده از موارد و شبیه سازی ها آموزش خواهیم داد (در قسمت 2 این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را بدانید).
  3. انجمن خود را بسازید: ما در ارتباط انسانی پیشرفت می کنیم. جامعه ای بسازید که به شما کمک کند اطلاعاتی را برای توسعه آینده نگری به دست آورید، به شما بازخورد ارائه دهد و از شما در دستیابی به چرایی خود حمایت کند. با دنبال کردن رهبران فکری در رسانه های اجتماعی شروع کنید. به آنهایی که برای مکالمات یک به یک در دسترس هستند بروید. کنجکاو بودن و یادگیری نحوه سازگاری دیگران می تواند به شما در ادغام استراتژی های جدید کمک کند و گسترش شبکه خود می تواند به انتخاب های بیشتری در آینده منجر شود.

تنها یک سوم از دانشجویان آموزش عالی گزارش می دهند که تجربه دانشگاهی عالی دارند، این بر اساس گزارش مشتری متصل در سال 2022. یکی از یافته‌های کلیدی این گزارش، احساس دانشجویان در مورد آمادگی برای آینده کاری بود. نزدیک به نیمی (47٪) از دانشجویان گزارش دادند که موسسه خود را برای آینده شغلی انتخاب کرده اند، اما تنها 11٪ احساس می کردند که برای کار بسیار آماده هستند. دانشجویانی که احساس آمادگی خوبی می کنند، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که یک تجربه عالی در دانشگاه داشته باشند. علاوه بر این، نزدیک به نیمی از دانشجویان مورد بررسی (49٪) قصد دارند پس از فارغ التحصیلی از طریق یک موسسه آموزش عالی به یادگیری ادامه دهند.

برای درک بهتر آنچه که دانشگاه ها و کالج ها برای آماده سازی دانشجویان برای آینده کاری انجام می دهند، با لیلی عوض، مدرس کمکی و معاون ارشد دانشکده بازرگانی FW Olin کالج بابسون. من همچنین از کالج بابسون بازدید کردم تا با دانشجویان فارغ التحصیل آنها ملاقات و همکاری کنم. کالج بابسون رتبه 1 کارآفرینی را برای برنامه های کارشناسی و MBA خود (US News & World Report) برای بیش از دو دهه دارد و به عنوان بهترین کالج برای رشته های تجاری (مجله پول) انتخاب شده است.