چگونه می توانم به راحتی بفهمم که کسی مرا در اینستاگرام دنبال می کند؟


نماد گوشی هوشمند اینستاگرام در پس زمینه آبی و مشکی

NurPhoto / گتی

اکانت اینستاگرام یکی از دوستان شروع به اوج گرفتن کرده است. او روی بهبود دفعات و منظم بودن پست‌ها، کیفیت تصاویرش و ماندن در پیام تمرکز کرده است. در نتیجه، او شاهد رشد مداوم فالوورها، هفته به هفته است.

من به عنوان یک مربی غیررسمی عمل می‌کردم، او را تشویق می‌کردم و تشویقش می‌کردم که این کار را ادامه دهد. وقتی سخت کوشی یک دوست شروع به نتیجه می کند، خوب است.

اخیراً او با این سؤال پیش من آمد که این مقاله را باز می کند: چگونه می توانم به راحتی بفهمم که کسی من را در اینستاگرام دنبال می کند؟

همانطور که معلوم است، اگر آنها را دنبال نمی کنید آسان است، اما اگر قبلاً آنها را دنبال کرده باشید، آسان نیست. در اینجا نموداری وجود دارد که همه چیز را توضیح می دهد.

اینستاگرام-فالو-جدول

تصویر: David Gewirtz/ZDNet

بیایید با نگاهی به برخی از حساب‌های اینستاگرامی که من دنبال می‌کنم، آن را تجزیه کنیم. دنبال می کنم ZDNet’اس، جیسون پرلو. همانطور که می بینید، یک سر کوچک با یک چک باکس در کنار نام او وجود دارد:

عکس‌ها-و-فیلم-های-اینستاگرام-jason-perlow-jasonperlow-o-instagram-2022-07-30-01-01-09

دیوید گویرتز/صفحه نمایش

من مجذوب تصاویر بازگشتی از تلسکوپ وب شده ام، بنابراین من نیز آن را دنبال می کنم خوراک ناسا. همچنین یک سر کوچک با یک چک باکس در کنار نام ناسا وجود دارد.

ناسا-ناسا-و-اینستاگرام-عکس-و-فیلم-2022-07-30-01-10-18

دیوید گویرتز/صفحه نمایش

شاخص ها یکسان هستند، اما در حالی که جیسون نیز مرا دنبال می کند، ناسا این کار را نمی کند. از روی شاخص ها، نمی توان تشخیص داد که جیسون یا ناسا مرا تعقیب می کنند.

خوشبختانه، یک راه حل آسان وجود دارد. فقط حساب مورد نظر را لغو فالو کنید. برای انجام این کار، روی نماد کوچک سر کلیک کنید و روی Unfollow کلیک کنید. نگران نباشید. فقط در چند دقیقه می توانید دوباره دنبال کنید. احساسات هیچ کس جریحه دار نخواهد شد.

ناسا-ناسا-و-اینستاگرام-عکس-و-فیلم-2022-07-30-01-12-42

دیوید گویرتز/صفحه نمایش

اکنون می توانید دکمه Follow را مشاهده کنید. اگر می‌توانید دکمه Follow را ببینید، به این معنی است که حسابی که به آن نگاه می‌کنید، شما را دنبال نمی‌کند.

ناسا-ناسا-و-اینستاگرام-عکس-و-فیلم-2022-07-30-01-14-12

دیوید گویرتز/صفحه نمایش

برای ادامه دنبال کردن، کافیست روی Follow ضربه بزنید. بیایید نگاهی به حساب جیسون بیندازیم. من هم یک لحظه او را آنفالو می کنم.

jason-perlow-jasonperlow-o-instagram-photos-and-videos-2022-07-30-01-15-44

دیوید گویرتز/صفحه نمایش

همانطور که می بینید چون جیسون من را دنبال می کند دکمه آبی رنگ می گوید Follow Back و البته روی آن کلیک کردم و دوباره به دنبال او هستم.

اگر نمی‌خواهید کسی را لغو فالو کنید و به جای دسکتاپ از اینستاگرام در گوشی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید جستجو کنید تا ببینید آیا کسی فالوور است یا خیر. به نمایه خود بروید و روی تعداد فالوورهایی که دارید ضربه بزنید.

img-6963

سپس نام شخصی که در مورد او کنجکاو هستید را تایپ کنید. در اینجا، نشان می دهد که جیسون پرلو من را دنبال می کند، اما زمانی که من “nasa” را تایپ کردم، نتایج جستجو نشان داد “هیچ کاربر یافت نشد.”

img-6962

و در اینجا می روید، راهی سریع و آسان برای اینکه بفهمید کسی شما را دنبال می کند یا خیر. بیایید خلاصه کنیم:

  1. اگر قبلاً شخصی را دنبال می کنید، نمی توانید تشخیص دهید که او شما را دنبال می کند یا خیر.
  2. اگر فردی را دنبال نمی‌کنید، یک دکمه آبی در کنار دکمه پیام و نام او نشان داده می‌شود، که یکی از آنها را دنبال کنید (اگر شما را دنبال نمی‌کند) یا دنبال کنید (اگر شما را دنبال می‌کند).
  3. بنابراین ساده‌ترین راه برای تشخیص اینکه یک حساب کاربری یکی از فالوورهای شماست یا نه این است که به سرعت یک نفر را لغو فالو کنید، صفحه را بازخوانی کنید، دکمه آبی را جستجو کنید و سپس دوباره دنبال کنید.
  4. اگر از برنامه اینستاگرام در تلفن خود استفاده می کنید (این در نسخه وب دسکتاپ مبتنی بر مرورگر کار نمی کند)، می توانید روی لیست دنبال کنندگان خود کلیک کنید و سپس شخصی که در موردش کنجکاو هستید را جستجو کنید.

حتما دنبال کنید ZDNet، جیسون، و من، اگر خیلی تمایل دارید. همه ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فیدهای خود را جذاب نگه داریم. من تصاویری از پشت صحنه پروژه هایی که روی آنها کار می کنم منتشر می کنم، بنابراین اگر تا به حال فکر می کنید که در کارگاه و آزمایشگاه فاب چه می گذرد، این راهی است که می توانید به روز باشید.

آیا شما یک کاربر فعال اینستاگرام هستید؟ اکانت های مورد علاقه من برای دنبال کردن افرادی با تصاویر توله سگ هستند. من آن شگفتی های کوچک مبهم را دوست دارم، و یک نگاه سریع به اینستای من همیشه مرا خوشحال می کند. آیا در مورد اینستاگرام سوالی دارید؟ آنها را در اینجا یا در هر یک از شبکه های اجتماعی من پست کنید، و من سعی خواهم کرد در مقاله آینده به آنها پاسخ دهم. و تصاویر بچه خزدار خود را پست کنید. شما هرگز نمی توانید تعداد زیادی عکس توله سگ یا بچه گربه داشته باشید.


می توانید به روز رسانی های روزانه پروژه من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. حتما من را در توییتر دنبال کنید @DavidGewirtz، در فیس بوک در Facebook.com/DavidGewirtz، در اینستاگرام در Instagram.com/DavidGewirtzو در یوتیوب در YouTube.com/DavidGewirtzTV.




منبع: https://www.zdnet.com/article/how-can-i-easily-tell-if-someones-following-me-on-instagram/#ftag=RSSbaffb68