چگونه فتوشاپ را به صورت رایگان دریافت کنیم

اگر این مطلب را می خوانید، پیشاپیش عذرخواهی می کنم به این امید که ما راز نحوه دریافت دائمی (و قانونی) رایگان فتوشاپ را کشف کرده ایم. (ما همچنین مشتاقانه امیدواریم که Adobe بالاخره یک نسخه رایگان را معرفی کند، حتی اگر دارای ویژگی های کمتری باشد.) در حال حاضر، در اینجا نحوه ثبت نام در یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان فتوشاپ، بدون نیاز به تعهد، آمده است.

مرحله 1: به وب سایت Adobe بروید

اگر بیشتر از علاقه مندان به عکاسی و ویرایش عکس هستید، ممکن است بخواهید بسته عکاسی را که شامل فتوشاپ و لایت روم برای دسکتاپ و موبایل و همچنین دارای فونت های Adobe و همچنین آموزش های گام به گام است. توجه داشته باشید که این گزینه تنها 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری دارد اما هزینه کمتری دارد و 9.99 دلار در ماه پس از آزمایشی است.

بسته Creative Cloud All Apps

اگر همچنین می‌خواهید از دستگاه تلفن همراه خود به فتوشاپ دسترسی داشته باشید و در حین حرکت ویرایش کنید، برنامه فتوشاپ را از فروشگاه App دانلود کنید و با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید. این برنامه حساب شما را می شناسد و پروژه های شما را همگام می کند، بنابراین می توانید از هر کجا کار کنید.

adobe-photoshop-touch.jpg

تصویر: Adobe

بیشتر: نحوه استفاده از فتوشاپ: 5 مرحله اساسی برای ویرایش عکس

مرحله 4: دانلود و نصب کنید

بیشتر: نحوه استفاده از فتوشاپ در آیفون

ممکن است اکنون بپرسید، “صبر کنید، چرا Adobe کارت اعتباری من را می خواهد؟”. به خاطر داشته باشید که از آنجایی که این یک دوره آزمایشی رایگان است که شما در آن ثبت‌نام می‌کنید، پس از انقضای زمان، به‌طور خودکار به صورت ماهانه یا سالانه (پیش‌پرداخت یا ماهانه پرداختی) از شما کسر می‌شود.

پس از انتخاب بسته آزمایشی خود، دکمه «ادامه» را در پایین صفحه انتخاب کنید.

اگر گزینه «لغو طرحتان» را نمی‌بینید، برای کمک با یک نماینده مشتری Adobe تماس بگیرید.

بسته فتوشاپ ابتدایی ترین گزینه است و شامل دسترسی به خدمات از طریق دسکتاپ، تبلت یا دستگاه تلفن همراه شما است. Adobe Fresco (از جمله فونت ها)، آموزش های گام به گام و 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری. پس از دانلود رایگان و آزمایشی، این به یک اشتراک 20.99 دلاری در ماه تبدیل می شود.

پکیج عکاسی

اگر در پایان هفت روز خود تصمیم گرفتید که تجربه فتوشاپ مناسب نیست، می توانید آزمایش رایگان را لغو کنید تا از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری کنید. در اینجا چگونه است:

مرحله 1: وارد حساب Adobe خود شوید

پس از بررسی، فرآیند دانلود بسته آزمایشی شما، همراه با Adobe Creative Cloud، باید به طور خودکار آغاز شود.

اکنون از شما خواسته می‌شود که بسته‌ای را که می‌خواهید با آن آزمایش کنید و احتمالاً خریداری کنید، انتخاب کنید. Adobe ارائه می دهد سه بسته برای انتخاب شما

بسته فتوشاپ

آزمایشی رایگان فتوشاپ

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 2: بسته خود را انتخاب کنید

اگر به دنبال تجربه کامل در تمام پلتفرم‌های Adobe Creative Cloud (بیش از ۲۰ برنامه از جمله Photoshop، Illustrator، Adobe Express، Premiere Pro و Acrobat Pro هستید)، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. بسته همه کاره شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری است و ارزش آن 54.99 دلار در ماه پس از آزمایش است.

ابتدا وارد سیستم خود شوید حساب Adobe با استفاده از اعتبارنامه های مرتبط با سفارش آزمایشی شما. اگر اطلاعات ورود به سیستم را به خاطر نمی آورید، از طریق ایمیل های اصلی خود برای رسید سفارش جستجو کنید.

مرحله ۲: به برگه «طرح‌ها و پرداخت‌ها» بروید

توجه: اگر اشتراک را پس از 14 روز (یا 7 روز پس از دوره آزمایشی کامل خود) لغو نکنید، واجد شرایط بازپرداخت کامل و هزینه بسته انتخابی نخواهید بود.

پس از تکمیل، می توانید فتوشاپ را باز کنید و تلاش های خود را برای ویرایش عکس آغاز کنید.

نحوه لغو آزمایشی رایگان

وقتی برای تسویه حساب آماده شدید، باید یادداشت «در حال حاضر سررسید» را در پایین رسید خود ببینید که ارزش آن 0.00 دلار است.

دلیلی وجود دارد که چرا اکثر علاقمندان به عکاسی و 90% خلاقیت های حرفه ای به Adobe Photoshop جذب می شوند. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تغییرات انعطاف پذیری را در تصاویر خود ایجاد کنند، از برش یا چرخش عکس گرفته تا لمس کردن لکه ها و عیوب. همچنین می‌توانید نور را اصلاح کنید، قرمزی یک سیب را بیشتر کنید، و قبل از اینکه مرتکب اشتباه رنگ کردن موهایتان شوید، ببینید با موهای بلوند چه شکلی خواهید داشت.

Adobe Creative Cloud، که شامل Photoshop و بیش از 20 برنامه خلاق دیگر است، تا 60٪ تخفیف برای دانش آموزان و معلمان. با این طرح می توانید یک دوره آزمایشی رایگان نیز دریافت کنید. اگر دانش‌آموزی 13 ساله یا بزرگ‌تر یا معلم هستید، می‌توانید با پرداخت 19.99 دلار در ماه واجد شرایط سرویس Adobe Creative Cloud شوید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-get-photoshop-for-free/#ftag=RSSbaffb68

از بین این سه، من پیشنهاد می کنم با بسته عکاسی همراه باشید، به خصوص اگر مبتدی هستید. بسته نرم افزاری این فرصت را به شما می دهد که با لایت روم و فتوشاپ آشنا شوید و ببینید چگونه می توانند پشت سر هم کار کنند.

پاسخ طولانی کوتاه، احتمالا نه. حداقل نه از یک حساب موجود Adobe. Adobe تمام بارگیری‌های رایانه را ردیابی و ضبط می‌کند و همچنین سابقه حساب و تاریخچه لغو را دارد. با این حال، می توانید یک حساب کاربری جدید Adobe با ایمیل دیگری ایجاد کنید.

با چنین زرادخانه ای از ابزارهای ویرایش عکس، فتوشاپ برای بهره مندی از مزایای آن، یک پنی پول می گیرد. چه دانشجو باشید، چه یک طراح گرافیک مشتاق، یا فقط می خواهید از Adobe اجتناب کنید مالیات ماهانه 21 دلار، یکی و فقط راه استفاده از خدمات حرفه ای بدون هیچ هزینه ای از طریق آزمایش 7 روزه رایگان آن است.

در مرورگر اینترنت خود، این را دنبال کنید لینک به Adobe.com. این شما را به صفحه فرود برای آزمایش رایگان فتوشاپ می برد. سپس، روی دکمه آبی با عنوان “شروع آزمایش رایگان” کلیک کنید.

در بالای وب سایت، برگه «طرح ها و پرداخت» را انتخاب کنید. یک منوی کشویی ظاهر می شود و دکمه ای را می بینید که می گوید “مدیریت طرح”. روی دکمه کلیک کنید و سپس “لغو طرح خود” را انتخاب کنید. Adobe دلیل لغو را از شما می خواهد، اما بازخورد کاملا اختیاری است.

بسته فتوشاپ را انتخاب کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 3: تسویه حساب

هزینه اشتراک فتوشاپ می تواند از 9.99 دلار در ماه تا 54.99 دلار در ماه هزینه داشته باشد، بسته به اینکه آیا خدمات مستقل یا اشتراک همراه را دریافت می کنید.