چگونه عبارات سریع Google Assistant را در تلفن Pixel خود فعال کنیم تا در زمان صرفه جویی کنیم

فعال کردن عبارات سریع برای هشدارها و تایمرها و تماس های ورودی.

تصویر: جک والن

کمی اخطار

پنجره تنظیمات Google Assistant.

خوب، گوگل و گروهی از توسعه دهندگان آندروید به همین موضوع فکر کردند.

واقعا به همین اسونیه.

زنی در حال راه‌اندازی تلفن Google Pixel 6A برای یک کودک.

گوگل

تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی پیکسل است که حداقل نسخه 10 اندروید را اجرا می کند. همین است، بیایید کمی جادو بسازیم.

به غیر از این، عبارات سریع Google واقعاً می تواند به کارآمدتر کردن زندگی پیکسل شما کمک کند. عبارات سریع را امتحان کنید و ببینید که آیا این ویژگی کمکی به آسان‌تر کردن زندگی شما نمی‌کند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-enable-google-assistant-quick-phrases-on-your-pixel-phone-to-save-time/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: برنامه‌های تخلیه باتری با ۲۰ میلیون بارگیری از فروشگاه Google Play برداشته شده‌اند

معمولاً وقتی می‌خواهید کاری با Google Assistant انجام دهید، با گفتن «OK, Google» یا «Hey, Google» شروع می‌کنید. اما چیزهای بیشتری از این وجود دارد.

در پنجره ایجاد شده، باید دو کلید روشن/خاموش را ببینید، یکی برای زنگ هشدار و تایمر و دیگری برای تماس های دریافتی. احتمال اینکه گزینه “عبارات سریع” برای آلارم ها و تایمرها از قبل فعال شده باشد بسیار خوب است. اگر چنین است، آن را به همین صورت بگذارید.

اما آیا بهتر نیست اگر کسی بتواند Google Assistant را کمی کارآمدتر کند؟

من از Google Assistant تا حد زیادی در تلفن های پیکسل خود استفاده می کنم. اینکه بتوانم بدون نیاز به تایپ کردن روی صفحه کلید کوچک از انجام برخی کارها مراقبت کنم، زندگی من را بسیار کارآمدتر می کند.

اگر یکی از گوشی های پیکسل جدیدتر را دارید (پیکسل 6 یا جدیدتر)، برنامه Google Assistant دارای یک ویژگی نه چندان واضح به نام “عبارات سریع” است که تعاملات شما را برای مواردی مانند زنگ هشدار، تایمر و تماس های دریافتی ساده می کند.

برای تماس های ورودی، روی نوار لغزنده ON/OFF در موقعیت ON ضربه بزنید. پس از انجام این کار، می توانید از پنجره تنظیمات دستیار Google خارج شوید و شروع به استفاده از عبارات سریع کنید.

اگر زمانی که زنگ هشدار به صدا در می آید، می توانستید به سادگی بگویید “ایست کن” چه؟ با تشکر از عبارات سریع، شما می توانید. با فعال بودن این ویژگی، توقف زنگ هشدار به سادگی گفتن «توقف» و به تعویق انداختن زنگ هشدار به آسانی گفتن «تعویق» است. در مورد تماس‌های تلفنی، وقتی این ویژگی فعال است، می‌توانید با گفتن «پاسخ» به تماس دریافتی پاسخ دهید، با گفتن «رد کردن» تماس دریافتی را رد کنید و با گفتن «سکوت» زنگ خود را بی‌صدا کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید دسترسی به تنظیمات Google Assistant است. جای تعجب نیست که بتوانید این کار را با کمک Google Assistant انجام دهید. برای این، بگویید «Hey, Google, Assistant settings».

البته در این مورد یک اخطار وجود دارد. اگر نمی‌دانید تلفنتان زنگ می‌خورد (مثلاً آن را خاموش کرده‌اید)، و در همان زمان می‌گویید «جواب بده»، می‌توانید به تماسی که نمی‌خواستید پاسخ دهید. به همین دلیل، باید در صحبت هایی که در اطراف تلفن Pixel خود هنگام برقراری تماس می گویید احتیاط کنید. مسئله دیگر این است که شخص دیگری می تواند به جای شما به تلفن شما پاسخ دهد یا با گفتن آن دستورات تماسی را برای شما رد کند. به همین دلیل، هنگام دریافت تماس، باید محیط اطراف خود و افرادی که اغلب با آنها ارتباط دارید را در نظر بگیرید.

اما چگونه می توان این ویژگی ها را فعال کرد؟ خوب، به لطف Google Assistant، این کار بسیار آسان است. اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه.

چگونه عبارات سریع Google Assistant را در تلفن Pixel خود فعال کنیم تا در زمان صرفه جویی کنیم

الزامات

در مورد آن به این صورت فکر کنید: هنگامی که تایمر یا زنگ هشدار خاموش می شود، می توانید تلفن را جستجو کنید و دکمه توقف را بزنید. یا می‌توانید چیزی مانند «Hey, Google, cancel alarm» بگویید.