چگونه خزانه Bitwarden خود را برای نگهداری صادر کنیم

در این مرحله از بازی، اگر از مدیر رمز عبور استفاده نمی کنید، در معرض خطر هک شدن حساب های خود هستید. چرا؟ زیرا بدون مدیر رمز عبور، احتمالاً از رمزهای عبور ضعیفی استفاده می کنید که می توانید آنها را به خاطر بسپارید یا آن رمزهای عبور را در یک فایل محافظت نشده در رایانه خود ذخیره می کنید. اگر چنین باشد، هر کسی که به دستگاه شما دسترسی داشته باشد، به آن رمزهای عبور دسترسی کامل خواهد داشت.

با آماده بودن هر دو مورد، زمان رسیدن به صادرات فرا رسیده است. بیا انجامش بدیم.

با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشت این است که فقط اقلام خزانه شخصی صادر خواهند شد. اگر ورودی‌هایی در یک سازمان داشته باشید، شامل نمی‌شوند.

تنها کاری که برای صادرات باید انجام دهید این است که فرمت فایل را انتخاب کنید و رمز عبور اصلی خود را تایپ کنید. از آنجا که ما این را صادر می کنیم تا در صورت بروز فاجعه ذخیره شود (و در صورت نیاز برای Bitwarden استفاده می شود)، قالب json. را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب فرمت فایل، رمز اصلی خود را دوباره تایپ کنید و سپس روی دکمه Export (فلش رو به پایین) کلیک کنید.

اما چگونه آن طاق را صادر می کنید؟ من به شما نشان خواهم داد. هنگامی که می دانید چگونه این کار انجام می شود، باید به یاد داشته باشید که آن را به طور منظم انجام دهید، بنابراین همیشه می توانید مطمئن باشید که یک نسخه کارآمد از خزانه دارید. با این گفته، بیایید به آن برسیم.

الزامات

یکی از مشکلات صادر کردن خزانه Bitwarden این است که یک فایل JSON رمزگذاری نشده است. این بدان معناست که هر کسی می تواند آن فایل را مشاهده کند و به رمزهای عبور شما دسترسی پیدا کند. به همین دلیل، من به شدت توصیه می کنم آن فایل را با یک ابزار شخص ثالث رمزگذاری کنید، یا حداقل آن را روی یک فلش درایو مخفی کنید، و حتی آن را در گاوصندوق قفل کنید. شما نمی خواهید آن فایل را در اطراف خود بگذارید تا کسی ببیند.

کلاینت دسکتاپ Bitwarden را باز کنید و رمز اصلی خود را تایپ کنید. هنگامی که قفل صندوق را باز کردید، به تمام محتویات داخل دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر این، اکثر مدیران رمز عبور ویژگی هایی مانند تولید کننده رمزهای عبور تصادفی و ابزارهای ممیزی را ارائه می دهند تا به شما کمک کند در جریان نقض ها قرار بگیرید.

این کار را به طور منظم انجام دهید، بنابراین همیشه یک نسخه کارآمد از خزانه Bitwarden خود داشته باشید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-export-your-bitwarden-vault-for-safekeeping/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: 6 بهترین مدیر رمز عبور

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید احتیاط کنید. این را در نظر بگیرید: شما سال ها از یک مدیر رمز عبور — مانند Bitwarden — استفاده می کنید و صدها ورودی جمع آوری کرده اید.

با وجود مدیر رمز عبور، آن رمزهای عبور رمزگذاری شده و با یک رمز عبور ذخیره می شوند. بنابراین، برای اینکه هر کسی بتواند گذرواژه‌های شما را ببیند، ابتدا باید رمز عبور صندوق شما را بداند.

تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک کپی از Bitwarden و یک صندوق معتبر برای صادرات است. من این را در نسخه دسکتاپ Bitwarden نشان خواهم داد، اما این فرآیند را می توان از نسخه وب و نسخه موبایل این سرویس نیز انجام داد.

همچنین: بهترین جایگزین های LastPass

پنجره صادرات طاق Bitwarden.

چه اتفاقی می‌افتد اگر آن صندوق که حاوی همه آن رمزهای عبور است، خراب شود و دسترسی شما را از دست بدهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ قبل از اینکه وحشت کنید، در تمام سال هایی که از Bitwarden استفاده کرده ام، خزانه من هرگز مشکلی نداشته است. با این حال، من به طور منظم آن طاق را فقط برای اطمینان صادر می کنم. اگر روز جمعه اتفاقی برای خزانه من بیفتد، تنها کاری که باید انجام دهم این است که یک نسخه از دوشنبه را بازیابی کنم، و من آماده هستم.

چگونه خزانه Bitwarden خود را برای نگهداری صادر کنیم

و در بیشتر موارد، مدیران رمز عبور بی عیب و نقص کار می کنند.

همچنین: بهترین نرم افزار رمزگذاری

روی File > Export Vault کلیک کنید تا پنجره صادراتی ظاهر شود.

و این تمام چیزی است که برای صادرات خزانه Bitwarden شما وجود دارد. در صورت وقوع فاجعه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنجا بروید نسخه وب Bitwarden، ابزارها را از نوار پیمایش بالا انتخاب کنید، Import Data را انتخاب کنید، فرمت فایل مناسب را انتخاب کنید، Choose File را انتخاب کنید و سپس فایل مورد نظر را برای وارد کردن پیدا کنید.

قفل کلید شناور بالای صفحه کلید

iStockphoto/Getty Images
سپس از شما خواسته می شود تا صادرات را تأیید کنید. روی Export Vault کلیک کنید و سپس مکانی را برای ذخیره صادرات انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم نام پیش‌فرض را حفظ کنید، زیرا تاریخ و مهر زمان را در بر می‌گیرد، بنابراین در صورت نیاز به استفاده از آن، می‌دانید کدام خزانه جدیدترین است. روی ذخیره کلیک کنید و کارتان تمام شد.

یک هشدار بزرگ

گزینه های زیادی برای پنجره صادرات Bitwarden وجود ندارد.

تصویر: جک والن