چگونه خانه ام را با بودجه هوشمند ساختم (و چگونه می توانید)


خانه مدل مینیاتوری زرد و قلک سرامیکی صورتی روی خط سفید متعادل شده روی انگشت سیاه و سفید زن، پس زمینه آبی.

شما می توانید تعادل کاملی بین پس انداز و خانه خود ایجاد کنید.

تصویر: تصاویر PM از طریق Getty Images

چگونه یک خانه هوشمند با بودجه بسازیم

یک خانه هوشمند مانند یک چیز گران به نظر می رسد، درست است؟ اگرچه در مقطعی اینطور بود، اما واقعیت این است که دیگر اینطور نیست. روزهایی که هوشمندتر کردن خانه به معنای خرج کردن هزاران دلار، گرفتن یک نصاب حرفه ای برای راه اندازی همه چیز و سپس پرداخت صدها نفر در ماه برای حفظ یک سرویس اشتراک بود، گذشته است.

بودجه کم دیگر مانعی برای دستیابی به دستگاه های هوشمند نیست — با هزاران محصول هوشمند موجود برای فروش، مطمئناً برخی از آنها را در بودجه خود خواهید یافت.

همچنین: دو دستگاه هوشمند که من هرگز در خانه خود نصب نمی کنم

خانواده من در اوایل سال جاری به خانه‌ای نقل مکان کردند که هیچ قابلیت هوشمندی نداشت. ما از ابتدا شروع کردیم و لیستی از آنچه برای خانه هوشمند خود متصور بودیم تهیه کردیم. این به ما کمک کرد تا شروع کنیم و در بودجه باقی بمانیم، زیرا، دوباره، چاله پول است.

فکر کردن در مورد اینکه می خواهید خانه هوشمند شما چگونه باشد برای انجام آن ضروری است. وقتی خانه هوشمند خود را تصور می کنید، به آنچه نیاز دارید، چگونه از آن استفاده می کنید، چه نوع اتوماسیون هایی را می خواهید اجرا کنید، در صورت وجود، و حتی چه مارک ها و سیستم هایی را دوست دارید فکر کنید.

آنچه شما نیاز دارید و چگونه از آن استفاده خواهید کرد

شما به هر ابزار هوشمند موجود در بازار نیاز ندارید. اولویت بندی کنید. اگر یک سیستم امنیتی در اولویت است، آن را اضافه کنید. اگر زنگ در ویدیویی وجود ندارد، آن را اضافه نکنید فقط به این دلیل که احساس می‌کنید باید باید. همچنین، در نظر بگیرید که چه سیستم اتوماسیون خانگی را ترجیح می دهید (HomeKit، Alexa، Google Home، Home Assistant و غیره). این احتمالاً تعیین می کند که چه مارک هایی از محصولات را می توانید خریداری کنید.

همچنین: 4 بهترین هاب هوشمند: در مورد کنترل خانه هوشمند شوید

نمونه ای از لیست شروع کننده دستگاه های خانه هوشمند می تواند چیزی شبیه به این باشد:

  • هاب (چیزی برای راه اندازی خانه هوشمند شما).
  • سه تا پنج لامپ هوشمند.
  • سه تا پنج پریز و پریز هوشمند.
  • زنگ تصویری.
  • دوربین های داخلی و خارجی.
  • سه تا پنج سنسور حرکت
  • قفل هوشمند.
  • ترموستات هوشمند

من شخصاً خرید اشتراک خانه هوشمند را دوست ندارم. این یک هزینه ماهانه اضافی است که ترجیح می دهم از آن اجتناب کنم.

هنگام در نظر گرفتن دستگاه های واقعی برای افزودن به خانه خود، چاپ دقیق را بخوانید. بسیاری از برندها مانند Ring، Wyze، Blink و غیره اشتراکی را برای دسترسی به طیف کاملی از ویژگی‌های دستگاه‌های خود ارائه می‌کنند.

مشخص کنید که کدام ویژگی‌ها بدون اشتراک در دسترس هستند تا تصمیم بگیرید که آیا این ویژگی‌ها برای شما کافی هستند یا اینکه آیا با پرداخت هزینه‌های اشتراک ماهانه برای ویژگی‌هایی که می‌خواهید راحت هستید. اگر نه، به دنبال گزینه های جایگزین بدون نیاز به اشتراک باشید، مانند Eufy.

تصویر نزدیک مشتری زن در حال پرداخت هزینه اشتراک خدمات با کارت اعتباری

تصویر: DragonImages از طریق iStock / Getty Images Plus

در اینجا فقط چند مارک خانه هوشمند وجود دارد که یا نیازی به اشتراک ندارند یا گزینه های بدون اشتراک ارائه می دهند:

اگرچه این یک توصیه بسیار ابتدایی به نظر می رسد، اما توجه به معاملات خوب می تواند صدها دلار در سفر خانه هوشمند شما پس انداز کند.

به عنوان مثال، ما لیست هایی را در آمازون با دستگاه های هوشمندی که می خواهیم به خانه خود اضافه کنیم، نگه می داریم. این امر تماشای معاملات را در روزهای بزرگ آسان می‌کند: روز نخست، جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و تعطیلات. البته، ZDNET همیشه به دنبال بهترین معاملات نیز هست.

با این حال، مراقب باشید که چه معاملاتی منطقی هستند. اگر می‌خواهید یک سیستم امنیتی خانه داشته باشید و بسته‌ای با همه چیزهایی که نیاز دارید به‌علاوه چند دوربین که به اشتراک ماهانه نیاز دارند پیدا کنید، ممکن است در دراز مدت برای شما منطقی نباشد. بسته‌ها را با دقت فقط با مواردی که نیاز دارید انتخاب کنید و با نحوه استفاده شما مطابقت دارد.

چیزی که برای خانه هوشمندم با بودجه به دست آوردم

وقتی به خانه فعلی خود نقل مکان کردیم، می‌دانستیم که امنیت اولویت اصلی است، اما همچنین می‌خواستیم کنترل دستگاه‌ها از آیفون یا اپل واچ‌هایمان راحت باشد. همانطور که گفته شد، خرید خانه در سال 2022 برای افراد ضعیف نیست، بنابراین ما مجبور شدیم به یک بودجه سخت پایبند باشیم. در اینجا لیستی از مواردی است که چند ماه پیش تصمیم گرفتیم با آن شروع کنیم تا خانه 1999 خود را هوشمند کنیم:

هوم پاد مینی

نمای بالایی یک هوم پاد مینی روی سطح چوبی.

نمای بالای یک HomePod mini.

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

ما یک اکوسیستم ثابت می‌خواستیم و از آنجایی که شوهرم روح خود را به اپل فروخت (اگرچه قبول نمی‌کند)، تصمیم گرفتیم یک اکوسیستم بخریم. هوم پاد مینی برای استفاده از HomeKit

من شخصاً نمی توانم بگویم که یک ترجیح داشتم هوم پاد در مقابل یک اکو، Google Nest، یا SmartThings در خانه ما، اما از آنجایی که ما در حال حاضر توسط محصولات اپل احاطه شده ایم، حفظ یکنواختی بسیار منطقی است. ما همچنین بسیار دوست داریم که اپل چقدر برای حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های مشتریان خود ارزش قائل است، بنابراین یک خانه اپل به تازگی برای ما گرد هم آمده است.

HomePod mini مرکزی است که همه دستگاه‌های هوشمند در آن قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توانیم آنها را از طریق برنامه Home اپل کنترل کنیم. این همچنین به عنوان یک بلندگو با کیفیت بسیار خوب عمل می کند، اگرچه این ویژگی بیشتر توسط آخرین موسیقی متن فیلم انیمیشنی که بچه های من طرفدار آن هستند، اشغال می شود.

زنگ تصویری

زنگ تصویری بی سیم Eufy

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

این برای ما ضروری بود، زیرا سال‌ها فقط یک دوربین امنیتی در ورودی قدیمی خود داشتیم. اما وقتی به مکان جدیدی نقل مکان کردیم، می‌دانستیم که می‌خواهیم به یک زنگ درب تصویری ارتقا دهیم، بدون اینکه هزینه ماهانه برای استفاده از آن پرداخت کنیم.

چون می خواستیم بدون اشتراک برای زنگ درب خانه برویم، تصمیم گرفتیم زنگ درب بی سیم Eufy. از آنجایی که با باتری کار می کند، مجبور نبودیم با سیم کشی سر و صدا کنیم. این بسته Eufy شامل Eufy Homebase است که به عنوان پایه سیستم امنیتی خانه ما کار می کند.

Eufy از آن زمان منتشر کرده است مدل جدیدتر با دوربین دوگانه، که بسیار جالب به نظر می رسد و چیزی است که اگر قبلاً نداشتم به خانه خود اضافه می کردم.

قفل هوشمند

قفل ییل روی یک در

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

ما می‌خواستیم قفل درب جلو را با یک قفل هوشمند جایگزین کنیم تا بتوانیم زمان قفل و باز شدن آن را ببینیم، اما همچنین می‌خواستیم کلیدها را کاملاً حذف کنیم.

مرور: Yale Assure Lock SL: هرگز دوباره قفل نشوید

آ Yale Assure Lock SL با ماژول HomeKit کادرها را برای ما علامت زد. این کاملاً بدون کلید است، بنابراین می توانید با یک کد یا از طریق تلفن خود قفل آن را باز کنید و هر زمان که قفل یا قفل شود و همچنین قفل خودکار پس از مدت زمان مشخص، با اعلان های فشار به شما هشدار می دهد.

همچنین می‌توانید حداکثر 25 کد ورودی مختلف را برای سگ‌گردان، پرستار بچه، بچه‌ها، هم اتاقی‌ها، مهمان‌ها یا هر شخص دیگری برنامه‌ریزی کنید و ببینید چه کسی و چه زمانی در برنامه Yale به خانه شما دسترسی داشته است.

همچنین: نحوه باز کردن قفل Yale Assure Lock SL در هنگام از بین رفتن باتری ها

سیستم امنیتی

صفحه کلید سیستم امنیتی Eufy روی دیوار.

صفحه کلید سیستم امنیتی Eufy ما.

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

اگر می‌خواهید یک سیستم امنیتی اضافه کنید، می‌توانید با شروع با حداقل بودجه، آن را در بودجه خود نگه دارید، و با انتخاب یک بسته برای شروع، می‌توانید بیشتر صرفه‌جویی کنید. برای ما، ما یک سنسور حرکت در اتاق نشیمن، یکی در قسمت آشپزخانه که درب پشتی است و دیگری به سمت درب ورودی می‌خواستیم. بسیاری از سنسورهای حرکتی برای کار به هاب نیاز دارند، اما گزینه‌های زیادی وجود دارند که نیازی به آن ندارند.

ما در نهایت تصمیم گرفتیم سیستم امنیتی Eufy زیرا بدون هزینه ماهانه یا اشتراک در دسترس است، اگرچه گزینه ای برای اضافه کردن سرویس محافظت 24 ساعته از Eufy وجود دارد.

در نظر بگیرید که سنسورهای حرکتی می‌توانند فراتر از امنیت خانه نیز عمل کنند: بسته به سنسورهایی که خریداری می‌کنید، می‌توانید اتوماسیون‌هایی را راه‌اندازی کنید که در هنگام شناسایی حرکت، مانند روشن کردن نورافکن زمانی که حسگر حرکت را تشخیص می‌دهد، کار کند.

دوربین ها

دوربین Wyze در خانه.

این دوربین کوچک Wyze چند طوفان را پشت سر گذاشته است. به معنای واقعی کلمه.

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

برای اهداف امنیتی، داشتن دوربین در داخل و خارج از خانه را به آشکارسازهای حرکت ترجیح می دهم. یک حسگر ساده برای ایجاد زنگ هشدار عالی است، اما بعد از آن می‌مانید که واقعاً چه چیزی آشکارساز حرکت را فعال می‌کند.

ما قبلاً سه دوربین Wyze در خانه قبلی خود داشتیم که باعث شد کمتر از بودجه بمانیم، اما دوربین‌های Wyze در حال حاضر بسیار مقرون به صرفه هستند و اغلب در فروش هستند. آنها همچنین به راحتی با الکسا، دستیار گوگل و IFTTT سازگار هستند.

ما برای خدمات اشتراک برای دوربین های Wyze خود هزینه ای پرداخت نمی کنیم، بنابراین آنها فقط حرکت را تشخیص می دهند و یک اعلان فشار ارسال می کنند. برای مشاهده پخش، می‌توانیم پخش زنده را مشاهده کنیم یا خط زمانی را پاک کنیم. اشتراک Cam Plus شامل ضبط نامحدود حرکت کامل در صورت شناسایی است و می‌تواند هشدارها را با تشخیص افراد، بسته‌ها، حیوانات خانگی یا وسایل نقلیه فیلتر کند.

درب بازکن هوشمند گاراژ

وسط پسر نوجوان در حال ورود پین به تلفن هوشمند هنگام باز کردن قفل گاراژ - عکس سهام

تصویر: Maskot از طریق Getty Images

این بیش از هر چیز دیگری یک ضرورت بود، اما مزایای آن باعث شده ارزش آن را داشته باشد. همانطور که در بالا ذکر کردم، خانه ای که در ابتدای سال 2022 خریدیم، بیشتر یک گودال پول بود تا رویه تعمیر، و بخشی از آن این بود که هم به یک درب گاراژ جدید و هم به یک درب بازکن نیاز داشت.

از آنجایی که یکی از اولین کارهایی که در زمان نقل مکان انجام دادیم، تعویض آن بود، تصمیم گرفتیم با یک درب بازکن هوشمند گاراژ برویم و یک درب بازکن چمبرلین که می توانستیم با برنامه myQ کنترل کنیم. اگرچه نمی‌توانید myQ را به HomeKit اضافه کنید زیرا سازگار نیستند، ما آن را با Homebridge اضافه کردیم تا از طریق برنامه Home اپل کنترل شود.

درب بازکن با یک کنترل دیواری تمام کارکرد و ریموت های همراه آن به طور یکپارچه کار می کند، بنابراین نیازی به استفاده از قابلیت Wi-Fi نیست. با این حال، نمی‌توانم به شما بگویم که چگونه می‌توانم گاراژ را از طریق تلفنم کنترل کنم و بررسی کنم که آیا در باز مانده است یا نه، و منظورم تغییر زندگی است. ما اینجا یک دسته فراموشکار هستیم، و اغلب خانه‌مان را ترک می‌کنیم و با ماشین برمی‌گردیم تا ببینیم آیا در گاراژ را باز گذاشته‌ایم یا نه. خیلی اوقات.

اگرچه من از آن استفاده نمی کنم، myQ به اعضای Prime اجازه می دهد تا در آن ثبت نام کنند آمازون کلید به عنوان تلاشی برای فرار از دزدان دریایی ایوان، بسته های آمازون خود را در گاراژ تحویل بگیرند.

تذکرات ارجمند

قفل درب هوگولوگ

تصویر: ماریا دیاز/ZDNET

از آنجایی که می‌خواستیم از بودجه سخت‌گیری استفاده کنیم، تصمیم گرفتیم از قفل هوشمند دری که از آشپزخانه ما به گاراژ منتهی می‌شود صرف نظر کنیم. در عوض، ما یک برو جلو قفل درب، بنابراین می‌توانیم کلیدها را نادیده بگیریم، اما خیالمان از این که بدانیم هر بار پشت سرمان قفل می‌شود، خیالمان راحت باشد.

ترکیب دوربین Blink مقابل دیوار.

پلک زدن

آ چشمک زدن دوربین همچنین یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای دوربین Wyze است. با این حال، در تجربه‌ام، آنها را به اندازه دوربین‌های Wyze قابل اعتماد ندیدم، زیرا آنها به‌طور تصادفی چند بار از شبکه ما خارج شده‌اند. ما در حال حاضر از دوربین خود به عنوان دوربین خانگی استفاده می کنیم و برای توله سگ ما عالی بوده است. آنها را می توان برای نمایش زنده و هشدارهای حرکتی بدون اشتراک استفاده کرد، هرچند با خرید اشتراک یا همگام سازی ماژول 2 قابلیت ضبط ویدیو را اضافه می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/how-i-made-my-home-smart-on-a-budget-and-how-you-can-too/#ftag=RSSbaffb68