چگونه به Teleparty بپیوندیم و نتفلیکس را با دوستان تماشا کنیم

صفحه نصب Teleparty

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

نحوه پین ​​کردن با استفاده از مرورگر گوگل کروم

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 3: اعطای مجوز

کاربران اپرا می توانند افزونه Teleparty را باز کنند، روی تب کلیک راست کرده و کلیک کنند سنجاق.

سرویس های پخش خود را برای TP انتخاب کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 5: پخش جریانی را شروع کنید

اجازه دسترسی از راه دور

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 4: سرویس(های) جریان خود را انتخاب کنید

پس از ورود به سرویس پخش مورد نظر خود، از شما خواسته می شود ویدیویی را که می خواهید تماشا کنید شروع کنید. هیچ محدودیتی برای مدت زمان محتوا وجود ندارد.

TP گوشه سمت راست بالا - برای شروع کلیک کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 7: ایجاد یک مهمانی

حداکثر 1000 نفر می توانند به Teleparty شما بپیوندند. فقط مطمئن شوید که همه افزونه مرورگر را دانلود کرده اند تا به دعوت شما وارد شوند.

در حال حاضر، برنامه افزودنی فقط بر روی لپ تاپ و رایانه های رومیزی کار می کند. با این حال، اگر مبدل HDMI دارید، می توانید لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید. در حال حاضر، این افزونه با دستگاه‌های iOS و Android سازگار نیست، اما Teleparty می‌گوید که به‌زودی به‌روزرسانی ارائه می‌شود.

آماده میزبانی Teleparty خود هستید؟ در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

مرحله 1: برنامه افزودنی Teleparty را دانلود کنید

بیشتر: نتفلیکس می گوید Stranger Things 4 آن را تقویت کرد. اما همچنان یک میلیون مشترک را از دست داد

با استفاده از مرورگر کروم پین کنید

ابتدا باید افزونه Teleparty را از فروشگاه افزونه های مرورگر اینترنت خود دانلود کنید. توجه داشته باشید که سافاری از این سرویس پشتیبانی نمی کند، بنابراین باید به یک جایگزین متوسل شوید. برای کاربران کروم، می توانید نصب کنید افزونه از فروشگاه Google Chrome. برای مایکروسافت اج، به آدرس زیر مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی Edge. کاربران اپرا، کلیک کنید اینجا.

فرض ساده است: یکی از اعضای گروه تماشا با پخش یک نمایش یا فیلم و استفاده از افزونه مرورگر Teleparty برای بازیابی پیوند قابل اشتراک‌گذاری، به عنوان میزبان عمل می‌کند. هرکسی که بر روی آن لینک کلیک کند به اتاق پخش مجازی منتقل می شود. حتی یک ویژگی چت وجود دارد تا بتوانید احساس کنید هنوز در همان اتاقی که برادر سوپر طرفدار Survivor خود را تماشا می‌کنید، دارید.

Teleparty اکنون از شما می‌خواهد که انتخاب کنید که می‌خواهید با کدام سرویس (های) استریم متصل شود. شما می توانید به تعداد دلخواه یا به تعداد یکی انتخاب کنید.

بیشتر: 5 بهترین جایگزین نتفلیکس: تماشای زیاد در جای دیگر

چه دستگاه هایی از Teleparty پشتیبانی می کنند؟

یک مهمانی تلفنی ایجاد کنید

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

آره. مگر اینکه در همان دستگاهی که کسی را تماشا می کنید میکند Teleparty داشته باشید، سپس برای پیوستن به یک مهمانی باید افزونه را جداگانه دانلود کنید.

وب سایت نتفلیکس در صفحه نمایش لپ تاپ.

گتی ایماژ

اگر می‌دانید که دوستتان مکث مزمنی است که دوست دارد در هر صحنه مکث کند و بیش از حد تحلیل کند، مطمئن شوید که تنظیمات کنترل سبز است.

از آنجا، از دور با هم تماشا کنید، چت کنید و پرخوری کنید.

پین کردن برنامه افزودنی به مرورگرتان پیدا کردن Teleparty را آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر می‌کند. در Chrome، روی نماد/تغییر قطعه پازل در گوشه سمت راست بالای مرورگر خود کلیک کنید. کاربران Edge باید به دنبال نماد ستاره باشند. سپس با کلیک کردن روی نماد پین یا ستاره، افزونه را به بالا پین کنید.

فقط من کنترل TP را دارم

در طول تب و تاب همه‌گیری، پارتی نت‌فلیکس بسیار خشمگین بود. به شما این امکان را می‌داد که بدون حضور فیزیکی در کنار هم، فیلم‌ها و نمایش‌ها را با عزیزان و دوستانتان تماشا کنید. از طریق این سرویس، همه می‌توانند همزمان با مکالمه و اشتراک‌گذاری واکنش‌ها از طریق جعبه چت مجازی، همان محتوای نتفلیکس را استریم کرده و تماشا کنند.

یک بار فقط نتفلیکس پسوند در حال حاضر گسترش یافته است تا شامل شود HBO Max، هولو و دیزنی پلاس، یوتیوب، و آمازون پرایم ویدئو. افزونه سازگار با مرورگرهای Google Chrome، Microsoft Edge و Opera کاملا رایگان است. تنها چیزی که برای آن هزینه می کنید، سرویس پخش جریانی انتخابی شما است.

با پیوستن افراد به Teleparty، نام و نمادهای شخصی آنها را در سمت راست خواهید دید.

پیوند برای اشتراک گذاری برای TP

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

پارتی نتفلیکس تغییر چهره و تغییر نام پیدا کرده است: مهمانی تلفنی. با ویژگی‌های جدید و سایر سرویس‌های پخش جریانی که در داخل آن ادغام شده‌اند، همچنان می‌توانید تمام برنامه‌های واقعیت تلویزیونی تلخی را که در طول قرنطینه با خانواده‌تان گرفتار شده‌اید تماشا کنید – حتی اگر از آن زمان به آنجا رفته باشید.

Teleparty دقیقا چیست؟

در نهایت، شما آماده هستید تا مردم را به مهمانی استریم دعوت کنید. ویدیو را مکث کنید و روی افزونه Teleparty پین شده کلیک کنید. اعلانی خواهید دید که می‌گوید ایجاد یک پارتی از راه دور، با این گزینه که می‌توانید کنترل میزبان را به خودتان بدهید (به این معنی که هیچ کس دیگری در اتاق نمی‌تواند ویدیو را پخش و موقتاً متوقف کند)، و یک دکمه Start the party.

این دکمه سبز می شود تا نشان دهد شما کنترل جریان Teleparty را در دست دارید.

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 8: اشتراک گذاری و پخش جریانی

Teleparty در حال حاضر در هر کشوری که Netflix در آن در دسترس است در دسترس است. با این حال، به خاطر داشته باشید که کشورهای مختلف به انواع مختلف نمایش ها و فیلم ها دسترسی دارند. بنابراین ممکن است نتوانید همان برنامه تلویزیونی را به عنوان یک دوست از خارج از کشور پخش کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/how-to-join-teleparty-and-watch-netflix-with-friends/#ftag=RSSbaffb68روی “نصب” کلیک کنید. سپس مرورگر شما از شما می خواهد که افزونه را اضافه کنید یا دریافت کنید. برای شروع استفاده از سرویس ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد مرورگر باشد.

مرحله 2: افزونه Teleparty را پین کنید

اکنون به مرورگر خود اجازه دهید تا داده های وب سایت هایی را که بازدید می کنید تغییر دهد. این ترسناک تر از آنچه هست به نظر می رسد. شما می توانید در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی Teleparty بخوانید اینجا، اما اساساً به برنامه افزودنی اجازه دسترسی به سرویس های پخش خود را می دهید تا بتواند یک پخش همزمان ویدیو و تجربه چت را برای همه شرکت کنندگان ایجاد کند.

بعد از اینکه انتخاب کردید مهمانی را شروع کنید، پیوندی برای شما ایجاد می شود که می توانید آن را کپی و به اشتراک بگذارید. قرمز را بزن URL را کپی کنید را فشار دهید تا پیوند در کلیپ بورد شما کپی شود و آن را در چت گروهی یا برنامه پیام خود و غیره قرار دهید.