چگونه با تنها 16 دلار به بازی های PC به ارزش 660 دلار برسید

اگر دوست دارید بیگانگان را با اسلحه های واقعا بزرگ منفجر کنید یا حتی زمانی که برای بیرون رفتن خیلی بارانی است، زمین گلف مجازی را دور بزنید، بسته نرم افزاری فروتن یک معامله بزرگ برای شما دارد از امروز می توانید بازی هایی به ارزش 660 دلار کسب کنید فقط 16 دلار.

همچنین موفقیت‌های برتر مانند بازی استراتژی را دریافت خواهید کرد تمدن ششم جایی که می توانید جهان را در گیم پلی نوبتی فتح کنید. اما، اگر فقط می خواهید بدون نگرانی در مورد نقاط طرح یا استراتژی، به بیگانگان شلیک کنید، Borderlands 3 Super Deluxe نیز در این معامله گنجانده شده است. می‌توانید با تینی تینا و کلاپتراپ از زمان باکیفیتی لذت ببرید، در حالی که در حین رانندگی در اطراف خود همه چیز را منفجر می‌کنید. سایر بازی های همراه با این معامله بزرگ شامل بازی هایی مانند Mafia: Definitive Edition و XCOM Ultimate.

اگر قصد سفر به Rapture را داشتید، اکنون فرصتی برای انجام این کار است. در میان برخی از بازی های اصلی درگیر در این معامله، کل مجموعه BioShock وجود دارد، بنابراین شما دریافت خواهید کرد BioShock، BioShock II، و BioShock Infinite ارائه ساعت ها گیم پلی همهجانبه در شهر زیر آب.

اگر این معامله ای است که منتظرش بوده اید، وقت دارید که آن را به دست آورید. در حالی که امروز شروع شد، اگر برای کمک به یک هدف شایسته باید تا روز حقوق صبر کنید، باید منتظر بمانید تا 21 سپتامبر برای گل تمام این بازی ها برای چنین قیمت پایین.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/humble-bundle-covenant-house-deal-promo-code-coupon/#ftag=RSSbaffb68

از نظر فنی، پرداخت هر چه می خواهید است، اما 16 دلار حداقل برای دریافت این بازی ها است. مبلغی که پرداخت می کنید به یک هدف بزرگ می رود – خانه میثاق، یک سازمان غیرانتفاعی که به کودکان و جوانان بی خانمان کمک می کند.