چگونه اپل کارپلی بی سیم را به ماشین خود اضافه کنیم

در مورد معایب، تعدادی از آنها نیز وجود دارد.

همچنین، چیزی که به نظر می‌رسد مردم را جلب می‌کند – و در ابتدا متوجه من شد – این است که بدون سیم به این معنی است که آیفون شما شارژ نمی‌شود. یک راه حل خوب برای این که سیم دیگری معرفی نمی کند، قرار دادن یک داک شارژ بی سیم است.

اگر از پیمایش نقاط ضعف خوشحال هستید، پس دانگلی مانند SuperiorTek 5.0 ارزش نگاه کردن را دارد قطعا راه حلی بسیار ارزان تر از خرید یک ماشین جدید است!


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/how-to-add-wireless-apple-carplay-to-your-car/#ftag=RSSbaffb68

یه خبر خوب دارم یک راه حل وجود دارد: دانگل های بی سیم CarPlay.

مزایا واضح است — شما از دردسر وصل کردن آیفون خود به کابل رها شده اید ، به این معنی که می توانید آیفون خود را در کیف یا جیب نگه دارید و مجبور نیستید هر بار که وارد می شوید با آن سر و کله بزنید. و از ماشین خود خارج شوید

اگر ماشینی دارید که از سیستم سرگرمی USB با سیم Apple CarPlay استفاده می کند، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا راهی برای خلاص شدن از شر سیم و بی سیم شدن وجود دارد یا خیر.

Apple CarPlay عالی است، اما استفاده از اتصال سیمی می تواند آزاردهنده باشد

سیب

توجه داشته باشید: برای استفاده از دانگل به ماشینی نیاز دارید که دارای یک سیستم CarPlay.

هیچ فراری از این واقعیت نیست که اتصال سیمی سریعتر و روانتر از استفاده از دانگل بی سیم CarPlay است. این به این دلیل است که دانگل باید به عنوان یک واسطه بین آیفون و سیستم CarPlay عمل کند (این در مورد سیستم‌های CarPlay که در کارخانه نصب شده صادق نیست زیرا بهینه‌سازی بهتری دارند).

این دانگل ها به پورت USB CarPlay در ماشین شما متصل می شوند و امکان اتصال بی سیم بین آیفون و سیستم CarPlay را فراهم می کنند.

صبور باش! به یاد داشته باشید، سیستم CarPlay سیمی در ابتدا قرار نبود اینگونه کار کند.

به هر حال سیم ها کمی دردناک هستند. در خودرویی که باید کابل را به خاطر بسپارید و آن را به آیفون خود وصل کنید، دو برابر می شود.

همچنین: iOS 16: پنج ویژگی که اکنون نمی توانم بدون آنها زندگی کنم

دانگل را به پورت USB وصل می کنید، آیفون خود را به سیگنال وای فای متصل می کنید و آماده حرکت هستید.

مشکل دیگری که متوجه شده ام این است که اتصال آیفون به دانگل ممکن است تا 30 ثانیه طول بکشد، و اگر سعی کنید از CarPlay در حالی که این اتفاق می افتد استفاده کنید، می تواند مشکلاتی مانند جلوگیری از اتصال ایجاد کند.

در نهایت، هنگام استفاده از دانگل CarPlay، تاخیر یا تاخیر افزایش یافته است. این تاخیر هنگام استفاده از صفحه نمایش لمسی CarPlay یا دکمه‌های روی فرمان احساس می‌شود و این می‌تواند منجر به له کردن دکمه‌ها توسط افراد برای تلاش برای دریافت پاسخ شود که می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

راه اندازی این دانگل ها می تواند کمی خسته کننده باشد (این تا حدی به دلیل کمی مبهم بودن دستورالعمل است)، و ممکن است چند بار تلاش کنید. توصیه می‌کنم با دستورالعمل‌ها آشنا شوید و زمانی که برای رسیدن به جایی عجله ندارید، دانگل را نصب کنید.

دانگل‌های CarPlay بی‌سیم دارای مزایا و معایب زیادی هستند.

Apple CarPlay عالی است، اما استفاده از اتصال سیمی می تواند آزاردهنده باشد

نکته اصلی این است که اگر واقعاً به اندازه کافی از سیم استفاده کرده اید، می توانید سوئیچ را بسازید، اما با نکات مثبت، آن سوئیچ جنبه های منفی نیز دارد.