چگونه از DALL•E 2 برای تبدیل وحشیانه ترین تخیلات خود به هنر ملموس استفاده کنید


گربه Dall-E با سس تند

کریستینا داربی/ZDNET

زندگی از هنر تقلید می کند یا هنر از زندگی تقلید می کند؟ با DALL•E 2 از OpenAI، هنر می تواند تقریباً هر چیزی را تقلید کند. پلتفرم پرطرفدار تبدیل متن به هنر تقریباً به هر کسی امکان می‌دهد تصاویر تولید کند، اما با صفحه کلید به جای قلم مو.

این مفهوم تقریباً خیلی ساده (و آینده‌نگر) به نظر نمی‌رسد که درست باشد: ایده خود را در نوار جستجو و voila تایپ کنید! اما برای بهترین نتایج، باید این نکات و ترفندها را دنبال کنید تا واقعی‌ترین و دقیق‌ترین نمایش‌ها را از جستجوهای مورد نظر خود دریافت کنید.

همچنین: DALL•E 2 از OpenAI ممکن است به این معنی باشد که دیگر هرگز نیازی به عکس‌های استوک نداریم

قبل از شروع کار با DALL•E 2، سه قانون خانه داری وجود دارد که باید بدانید:

  1. از آنجایی که شما از نظر فنی ایده اثر هنری خود را ایجاد می کنید، به طور پیش فرض، شما هنرمند معتبر برای محصول تولید شده توسط هوش مصنوعی هستید. با این حال، اگر تصویر را دانلود کنید، یک علامت رنگارنگ DALL•E 2 در گوشه سمت راست پایین وجود خواهد داشت.

  2. محدودیت هایی برای آنچه می توانید با پلتفرم ایجاد کنید وجود دارد. برای مثال، DALL•E 2 خط مشی محتوا محتوای مضر، فریبنده یا سیاسی را ممنوع می کند. برای جلوگیری از تقلبی عمیق، عبارات جستجوی بسیاری از شخصیت‌های عمومی – برای مثال تیلور سویفت – تحت خط‌مشی محتوای این پلتفرم قرار می‌گیرند. در حالی که همه افراد مشهور خط‌مشی محتوا را نقض نمی‌کنند، چهره‌شان اغلب برای ایمنی مخدوش می‌شود.

  3. استفاده از DALL•E 2 در حال حاضر رایگان است، اما یک مشکل وجود دارد. 50 اعتبار رایگان در طول اولین ماه استفاده و 15 اعتبار رایگان پس از آن به شما اختصاص داده شده است. اعتبار فقط پس از یک نقدی است تولید وارد و تکمیل می شود، بنابراین جستجوهایی که خط‌مشی محتوا را نقض می‌کنند و در نتیجه تولید نمی‌شوند، از اعتبار رایگان کسر نمی‌شوند.

نحوه استفاده از DALL•E 2 برای ایجاد هنر سفارشی

قبل از شروع به تولید تصاویر، یک حساب کاربری در DALL•E 2 ایجاد کرده یا وارد آن شوید سایت اینترنتی. می توانید این کار را در موبایل یا وب انجام دهید.

پس از ورود به سیستم، آماده شروع ایجاد هستید. در بالای صفحه وب نوار جستجو قرار دارد. همچنین تصاویر دیگری که توسط هنرمندان DALL•E 2 ایجاد شده اند را در زیر آن خواهید دید. اگر به مقداری الهام نیاز دارید، می‌توانید موس خود را روی هر کدام بچرخانید تا ببینید هنرمندان از چه کلماتی برای تولید تصویر استفاده کرده‌اند.

رابط DALL•E 2

برخی از آثار هنری DALL•E 2 برای الهام گرفتن.

کریستینا داربی/ZDNET

هنگامی که آماده اید ایده خود را امتحان کنید، عبارتی را در نوار جستجو تایپ کنید.

به عنوان مثال، “نقاشی مدرن از یک گربه در حال رقص با سس تند در پس زمینه که آتش بازی می ریزد.”

ممکن است فکر کنید که عبارت به طرز عجیبی خاص است و همینطور است. از آنجایی که هوش مصنوعی به کلمات شما متکی است، بهترین کار این است که هنگام توصیف تصویر تا حد امکان خاص باشم.

شما همچنین می توانید یک هنر را تعیین کنید سبک برای تصویر با ذکر آن در عبارت جستجو. همچنین، اگر می‌خواهید چیزی در پیش‌زمینه در مقابل پس‌زمینه باشد، مطمئن شوید که موقعیت سوژه (ها) خود را کاملاً مشخص کرده‌اید. در غیر این صورت، DALL·E 2 همه چیز را از طریق تفسیر خود پر می کند.

بیشتر: مایکروسافت برنامه طراح مبتنی بر OpenAI را معرفی کرد

هنگامی که از عبارت جستجوی خود راضی بودید، “Generate” را انتخاب کنید و DALL•E 2 چهار تصویر مختلف را برای پیش نمایش برای شما تولید می کند. اگر از تصاویر راضی نیستید، تمرین خوبی است که هر مخرج مشترک بین این چهار را شناسایی کنید و عبارت جستجوی خود را بر اساس آن تغییر دهید.

برای مثال، ممکن است بخواهید موضوعی را به پیش زمینه یا پس‌زمینه منتقل کنید، یا ترتیب عبارت‌های عبارت را به گونه‌ای ترتیب دهید که یک چیز قبل از دیگری قرار گیرد.

اگر از خروجی راضی هستید، تصویری را که می خواهید ذخیره کنید انتخاب کنید.

پیش نمایش نسل 2 DALL•E

ایجاد عبارت چهار تفسیر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

کریستینا داربی/ZDNET

پس از انتخاب، تصویر در اندازه کامل ظاهر می شود. از اینجا، می توانید با انتخاب دکمه ذخیره در گوشه سمت راست بالا، تصویر را در گالری DALL•E 2 خود ذخیره کنید. می‌توانید در مجموعه «موارد دلخواه» خود ذخیره کنید، که دائماً در پنجره‌ای در سمت راست فضای کاری DALL•E 2 ظاهر می‌شود، یا در مجموعه خاصی که شروع کرده‌اید — سبک Pinterest-board.

همچنین گزینه ای برای دانلود اثر هنری در گوشه سمت راست بالای تصویر وجود دارد. ساخته شما در دستگاه شما ذخیره می شود و می توانید آن را برای دوستان و خانواده ارسال کنید. یا می‌توانید عکس را برای نمایش چاپ کنید.

ذخیره تصویر در DALL•E 2

می توانید تصویر تولید شده را در مجموعه Favorites یا یک مجموعه سفارشی ذخیره کنید.

کریستینا داربی/ZDNET

همچنین: هدف واقعی هوش مصنوعی ممکن است دیگر هوش نباشد

نکات و ترفندهایی برای دریافت بهترین نتایج DALL·E 2

اگر هنوز الهام بخش شما را جلب نکرده است یا احساس می‌کنید خسته هستید، ماوس خود را روی تصویر یا مفهومی که از گالری صفحه اصلی دوست دارید ببرید و «برای امتحان کلیک کنید» را انتخاب کنید.

از آنجا، DALL·E 2 تغییرات مشابهی را ایجاد می کند که می توانید با توضیحات متنی خود آن را سفارشی کنید.

ماوس را روی تصویر ببرید و برای امتحان کلیک کنید

صفحه اصلی تصاویری که قبلاً تولید شده را نشان می دهد.

کریستینا داربی/ZDNET

اگر فاقد الهام هستید، اجازه دهید نرم افزار موزه شما باشد. در بالای نوار جستجو، دکمه “Surprise Me” را انتخاب کنید. از آنجا، یک عبارت در نوار جستجو ظاهر می شود. می توانید برای نتیجه ای متفاوت دوباره دکمه را فشار دهید، عبارت را با لمس شخصی خود تغییر دهید، یا آن را همانطور که هست نگه دارید و تولید کنید.

ویژگی DALL•E 2 شگفت زده من

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNET

روز دیگر، همکارم سابرینا اورتیز سعی داشت با یک کورگی و یک یورکی قطعه ای بسازد. DALL·E 2 با تشخیص کلمه “Corgi” مشکلی نداشت، اما برای پردازش “Yorkie” یا “Yorkshire Terrier” تلاش کرد. در عوض، «سگ یورکی» این ترفند را انجام داد. گاهی اوقات، لازم است چیزهایی را طوری بیان کنید که انگار دارید آنها را برای یک کودک پنج ساله توضیح می دهید.

سوالات متداول

DALL•E 2 چیست؟

DALL•E 2 ابتدا در اوایل سال 2021 راه اندازی شد OpenAI’سیستم هوش مصنوعی که به کاربران اجازه می دهد از ورودی متنی هنری خلق کنند.

آیا DALL•E 2 رایگان است؟

در سپتامبر 2022، DALL•E 2 رسما لیست انتظار خود را بست و پلتفرم را به روی عموم باز کرد. کاربران با 50 اعتبار رایگان شروع می کنند تا جستجوها را به آثار هنری کاملاً تولید شده تبدیل کنند و از آن به بعد هر ماه 15 اعتبار رایگان. سایت نیز به شما این امکان را می دهد خرید اعتبار بیشتر.

آیا می توانم از ساخت DALL•E 2 خود برای کالا استفاده کنم؟

آره. مسلماً بهترین چیز در مورد DALL•E 2 این است که کاربران از حقوق کامل برای استفاده تجاری، چاپ و عرضه محصولات منحصر به فرد خود با هوش مصنوعی برخوردار هستند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-use-dalle-2-to-turn-your-wildest-imaginations-into-tangible-art/#ftag=RSSbaffb68